שרית גלסברג עו"ס לשכת רווחה חיפה: "מרכזי הקשר מפוצצים אין מקום"

Spread the love

תמונת מצב עגומה מאוד של שירותי הרווחה בישראל לקראת פרוס השנה האזרחית 2015:

תמונה של טפיליות פרזיטיות שלא מבינות שהטיפולים שלהם וההתערבויות שלהן בחיי אדם גורמים נזקים אדירים, לאזרחים שרק רוצים שהעו"סיות יניחו להן לנשום לרווחה, אבל העו"סיות הן טפילות תת עוריות, אי אפשר להיפטר הן.

הן מביאות הורים למצבי ייאוש ואחר כך מתפלאות למה מרביצים להן. השבוע יצאו העו"סיות לשלוש שעות השבתה. המטופלים מתחננים, צאו גם ל- 30 שנים של השבתה. פשוט סיגרו את המחלקות הללו, והעבירו את כל העו"סיות הללו הכשרה באגף התברואה, פינוי זבל.

היללות של עו"ס צפרא דוויק שעוד מעט ירצחו עו"ס, ושההסתה נגד העו"סיות עלולה להניב רצח של עו"ס,  נשללות לאור טענתה שב- 20 שנה רצחו רק 3 עו"סיות.  זה לכאורה לא הרבה. לדבריה, סטטיסטית נרצחת עו"סית אחת ל- 7 שנים.  בסך הכול "ההסתה" נגד עו"סיות ברשת מתבטאת בקריקטורות של עו"סיות בצורת גורילות או קופים.  מכאן ועד לבוא וליילל שהקריקטורות האלה יובילו לרצח של עוד עו"סית רחוקה הדרך.  בינתיים ככל שהעו"סיות ישבתו יותר, כך העם ינשום לרווחה.

עו"ד יוסי נקר מומחה לחוק ונוער, מדווח שעו"ס שרית גלסברג מפיצה ש"מרכזי הקשר מפוצצים – אין מקום".

בד בבד זו אותה שרית גלסברג שעומדת בראש המאבק של העו"סיות הצפוניות להגדיל להן את המשכורות, כי הן לטענתן מקבלות מעט מידי כסף עבור העבודה הבזויה של חטיפת ילדים וניתוקם מהוריהם.

תלוש שכר פקידת סעד לחוק הנוער רותם אלבז אלקובי לשכת רווחה נהריה מרוויחה בחודש 13,770 ש"ח נטו!
תלוש שכר פקידת סעד לחוק הנוער רותם אלבז אלקובי לשכת רווחה נהריה מרוויחה בחודש 13,770 ש"ח נטו!

למעשה טוענת שרית גלסברג שמי שעושה עבודה של התפלשות בזבל וחרא, צריך לקבל יותר כסף.

לטענתה, ואנו מצטטים:

"אם לשר האוצר או למתנגדים האחרים להעלאת שכר העובדים הסוציאליים היה בן משפחה שנזקק לעזרה של עובד סוציאלי, יכול להיות שהם היו מבינים יותר… ולמרות העומס הבלתי נסבל הוסיפו לנו שעות עבודה, בנוסף, התוספת של ה-1,100 שקל בארבע פעימות לא תצליח להדביק את עליית המדד".

ואנו אומרים, מרכזי הקשר הם מרכזי התעללות במשפחה. זו השערוריה הכי גדולה שקיימת במדינת ישראל. משרד הרווחה עם תקציב מנופח שכל כולו נועד לרמיסת זכויות אדם וזכויות המשפחה.

תגובות אחרות לדבריה של גלסברג:

"מרכזי קבר – שם נקברים ערכי המשפחה, נקברים מערכות יחסים הוגנות בין הורים לילדים", "אני לא יודעת איך מחזיקים מעמד בלי הילד לילה אחד. מצטערת אבל הייתי חוטפת אותו. בע"ה שיפרקו את הגוף הזה שנקרא רווחה", "המרכזים הללו הם פשוט פשע בחסות החוק".

שביתה במשרד הרווחה עקב אלימות מוצדקת נגד עובדת סוציאלית אלימה שגנבה מאמא את הילד שלה ושמה אותו במוסד
שביתה במשרד הרווחה עקב אלימות מוצדקת נגד עובדת סוציאלית אלימה שגנבה מאמא את הילד שלה ושמה אותו במוסד

אכן,  הרווחה "זוכה" לכך שהמטופלים, בעיקר מטופלות מרביצות לעו"סיות הללו, והן בשלן, רוצות להמשיך לנתק, להרוס, לחבל, להפוך ילדים ליתומים, ולהעשיר את חברותיהן ומפעילי העמותות. רק השבוע הרביצה "מטופלת" לעו"ס  והעו"סיות בתגובה השביתו את משרדיהן.

להלן כתבה מוטה של יפעת גדות, כתבת שלא משכילה להביא את הצד הניזוק, סיפורם של ניפגעי הרווחה, כדי לאזן את ההטייה הסובייקטיבית בכתבתה.  עולה הרושם שמישהו שילם ליפעת גדות או נתן לה אתנן.

איגוד העובדים הסוציאלים סוגר את שעריו – לשלוש שעות של השבתה יזומה

http://www.news1.co.il/Archive/001-D-355456-00.html

איגוד העובדים הסוציאליים יסגור מחר (יום ה, 30/10/2014 ) את המחלקות לשירותים חברתיים בכל הארץ, לשלוש שעות, נוכח תקיפת עובדות רווחה בת"א.

המחלקות לשירותים חברתיים (לשכות הרווחה) בכל הארץ יסגרו (יום ה', 30.10.14) לקבלת קהל, למשך שלוש שעות, בין השעות 10:00-13:00, עקב מקרה אלימות חמור נגד עובדי רווחה, שאירע בתחילת השבוע בתל אביב. באותן שעות לא תתקיים קבלת קהל, לא יענו לטלפונים ובמחלקות יתקיימו אסיפות הסברה.

בתחילת השבוע הותקפו מנהלת מחלקת הרווחה בלשכת שפירים שבתל אביב, רינה דר ומזכירת המחלקה, סלינה מפגאוקר, על-ידי מטופלת בת 40. כששהו השתיים במגרש החניה הקרוב למחלקה, התנפלה לפתע האישה, המטופלת במחלקה בשלוש השנים האחרונות, על מזכירת המחלקה, שישבה במכוניתה, משכה אותה ותלשה בחוזקה את שערותיה, ניסתה להפילה ארצה, תוך כדי משיכתה מהרכב, והכאתה. לאחר מכן, בעודה עוזבת את המקום, דחפה האישה בחוזקה את מנהלת המחלקה, ועזבה את המקום.

למקום הוזעקה המשטרה, שעצרה מאוחר יותר את התוקפת. מזכירת המחלקה, סלינה מפגאוקר, שנחבלה פיזית ונפשית, הועברה לטיפול בבית החולים איכלוב, ושוחררה לביתה. לאישה התוקפת רקע של אלימות, כולל דקירת שוטר ותקיפת עובדת סוציאלית לחוק הנוער מאזור באר-שבע, מקום מגוריה הקודם, בגינם ריצתה עונש מאסר בכלא נווה-תרצה לאחר שילדיה נלקחו ממנה לטענתה שלא כדין. מאז שעברה לתל אביב, נעשו ניסיונות לשיקומה, על-ידי הרווחה, אולם מקרי האלימות מצידה כלפי עובדים סוציאליים ועובדי רווחה, נמשכו, דווחו למשטרה, ובעקיבותם הורחקה מלשכת הרווחה לתקופה של חודש ימים. לפני כחצי שנה אף איימה ברצח על מנהלת השירות למען הילד במחוז תל אביב.

המרחק בין איומים לרצח

המשטרה עצרה כאמור את התוקפת והיא הובאה אתמול אחר-הצהריים (יום ג', 28.10.14) לבית המשפט ומעצרה הוארך עד סוף השבוע, תוך הצהרת תובע כי עד אז יוגש נגדה כתב אישום.   "הכתובת לרצח הבא של עובד סוציאלי על הקיר", אומרת צפרא דוויק, יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים. "המרחק בין איומים ברצח ותקיפה של עובדת רווחה עד כדי תלישת שערותיה והכאתה, לביצוע רצח בפועל, הינו קצר ביותר. אנו מחויבים לגלות אפס סובלנות לכל מעשה אלימות כלפי עובדים סוציאליים ואל לנו לשכוח שבעשרים השנים האחרונות נרצחו כבר שלוש עובדות סוציאליות על-רקע עבודתן".

לדברי דוויק, דמם של העובדים הסוציאליים אינו הפקר, וחובתה של המדינה לספק לעובדים הסוציאליים הגנה, בעת מילוי עבודתנו, במיוחד לאור העובדה שמשרד האוצר לא אישר בשנת התקציב הקרובה תגבור האבטחה וההגנה על העובדים הסוציאליים. "ההסתה שלוחת הרסן בתקופה האחרונה על העובדים הסוציאליים בכלל ועל העובדים הסוציאליים לחוקים השונים בפרט, במיוחד על העובדים הסוציאליים לחוק הנוער, סדרי דין וחוק האימוץ, נותנת הכשר לאיים ולפגוע בעובדים", אמרה יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים, צפרא דוויק. "אנו חווים הסתה פרועה באתרי האינטרנט השונים ובכתבות מגמתיות, מעוותות ומסולפות, הנותנות הכשר ולגיטימציה ומהווים הסתה נגד ציבור העובדים הסוציאליים. למה מחכים? שעוד עובדת סוציאלית תרצח פה? רק אז יתעוררו"?

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.