שי פירון שר החינוך – תסביך הפנימיות והוצאת ילדים מהבית – אובדן ערכים ואמות מוסר

Spread the love

מה קורה כששר החינוך נוטל ריטלין ללא בקרה וללא מרשם רופא? מתברר שהשר ירד מהפסים לגמרי. כל הפרות הקדושות נשחטו וכל אמות המוסר של שר החינוך נשכחו.

כבר ראינו את חוסר התובנה והזלזול שמייחס שי פירון לרצח יהודים בשואה, בעת שאמר כי הכנס במחנה סוביבור אליו נשלח להשתתף היה "ארוך ומשעמם מאוד" ולכן נטל ריטאלין. מתברר, כי שי פירון בעל בוחן מציאות לקוי בענייני ציונות. הציונות כאמור היא שיבת היהודים לציון. כלומר, השיבה הביתה – "איש איש לביתו וקהילתו".

בשבוע שעבר (5 באוקטובר 2014) פרסם השר פירון סטטוס בפייסבוק שלו, בו הוא משבח את נושא הוצאת ילדים מהבית, וכך הוא מתאר את הנושא הכאוב של הרחקת ילדים ממשפחתם:

"ביום רביעי חנכנו פנימיות חדשות בכל רחבי הארץ. 40 מבנים למגורים בכפרי הנוער. מדינת ישראל משקיעה למעלה מ-145 מיליון ₪ בתכנית ויחד עם שותפים נפלאים השקענו סך הכל כ-200 מליון ₪.
כפרי הנוער משמשים בית חלופי ליותר מ-5,000 בני נוער בישראל. צוות החינוך והמנהלה, מלאכים בגוף אדם, משמשים להם לאב ואם, למורי דרך ויועצים.
החלטנו שמגיע להם חדרים כמו לכל ילד בישראל. רצינו שהם יהיו שותפים לבחירת הסדינים והווילונות שלהם, כך שיוכלו להתבונן בחדר ולהרגיש בבית."

למי שלא יודע, הרחקת ילדים מהבית הינו תהליך קשה, כואב, הגורם עוול עצום לילד ולהורים הנלחמים באמצעים הדלים שברשותם מול מדינת ישראל שלוקחת מהם את הילדים שלא לצורך ושלא כדין.

הפרסום של השר פירון מזלזל באינטלגנציה של הציבור וכנראה נובע מניסיון נואש של שי פירון לחזור לאור הזרקורים על ידי הסתה פרועה נגד אוכלוסיה מוחלשת שקולה לא נשמע בתקשורת.

הכי קל לכתוב על אמא עניה שהיא מזניחה. מי יבדוק זאת?

השר פירון ביחד עם שר הרווחה מנהלים קמפיין הסתה נגד הורים וילדים ומציגים את הצד האפל של הוצאת ילדים מביתם בכפיה כהליך נוצץ. הם מציגים בפנינו השקעה של 200 מיליון ש"ח להוצאה חוץ ביתית, וזו רק ההתחלה, שכן אחרי שבנו את המבנים, שאינה כוללת תחזוקה, אחזקה ועליות שוטפות כמו שכר למדריכים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, פסיכיאטריים ועוד. יש למצות את הדין עם השר פירון  ולהעיף אותו מכל המדרגות.

שי פירון משיקולי תאוות בצע, מפעיל מערכת של תלישת ילדים מביתם, משפחתם וקהילתם, בדלתיים סגורות ללא ראיות, ובצווים שיפוטיים למוסדות נעולים בפנימיות, הרחק מהבית. זהו ניגוד גמור לציונות. ואולם בדרך דמגוגית ורמיה, כותב שי פירון בדף הפייסבוק שלו כי הוא עושה מעשים אלו "לטובת הילדים". מדובר בהתנהלות לקויה, מדיפה ריח שחיתות ורמיה, מנוגדת לערכי היהדות והציונות.

שר החינוך "שכח" שמקום הילד לגדול עם הוריו ובמקום זאת הוא משתפך בפוסט מחריד על הוצאת ילדים מחוץ לביתם. במקום להכניס למערכת החינוך השנתית את נושא חטיפת ילדי תימן בשנות החמישים עם עלייתם ארצה, ממשיך שר החינוך באותו קו של חטיפת ילדים מהוריהם.

שי פירון מנסה להחליף את ההורים במדינת ישראל בדרכים לא דמוקרטיות ובניגוד לרצון הילדים וההורים. הוא לא בוחל באמצעים ועל הדרך הוא רומס ברגל גסה כל ערך של התנהלות מוסרית תקינה.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.