אבא ביצע רצח מכוון – שרף את שלושת ילדיו והתאבד בכפר אום טובא

אבא ביצע רצח מכוון – שרף את שלושת ילדיו והתאבד בכפר אום טובא
לב של אבא. האמת על הרווחה בציורים
Spread the love

צוותי כבאות שחקרו את נסיבות האירוע מצאו בדירה גלון עם חומר בערה וקבעו כי מדובר בהצתה מכוונת. על פי החשד, אב המשפחה הצית את הילדים בדירתו בעקבות סכסוך גירושין עם האם.

יום רביעי בתאריך 9.7.14, בשעות הצהריים  הוזעקו כוחות הכיבוי של מחוז ירושלים לדירה שעלתה באש בכפר אום טובא שבמזרח ירושלים. לאחר כמה דקות של נסיעה בדרכי עפר עקלקלות הגיעו למקום הכבאים, והצליחו לחלץ מהבית הבוער מספר בני אדם שנפגעו קשה משאיפת עשן ומכוויות.

השטח היה צפוף ומסורבל וזה הפך את הטיפול באירוע למסובך יותר", שחזר השבוע אחד הכבאים.

"בזירת האירוע החלו התושבים באופן עצמאי להציל את יושבי הדירה. כבר בכניסה לבית חיכו לנו כמה תושבים עם שתי גופות שהוציאו מהדירה הבוערת".

במקביל הגיעו למקום צוותי מד"א שהעניקו טיפול רפואי ראשוני לפצועים ופינו אותם לבתי החולים בדרגות פציעה שונות. לאחר מכן התברר כי אדם נוסף שפונה מהדירה הבוערת נפטר מפצעיו בית החולים. בסיכום האירוע הטרגי קיפחו את חייהם גבר כבן 45 ושלושת ילדיו הקטנים.

אנשי הכבאות שהחלו בחקירת האירוע גילו במקום חומר בערה שנשפך בדירה, ובנוסף גם גלון המכיל את אותו החומר. על פי ממצאי החקירה נקבע כמעט בוודאות שמדובר בהצתה מכוונת שתחילתה בתוך הדירה.

גורמים שונים המעורים בפרטי האירוע טוענים כי נבדק החשד שאבי המשפחה הצית את ילדיו בעקבות סכסוך גירושין עם האם. בנוסף נבדקת סיבת מותו של הגבר – האם מדובר בהתאבדות מכוונת מראש או שמא נתפס בלהבות שהיו בדירה ולא הצליח לברוח.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.