סיגל בניאס פק"ס לשכת רווחה עפולה רוצה לפרק משפחה בטענת "סכסוך גירושין"

Spread the love

עדן רכטרלשכת רווחה עפולה דורשת להוציא את ילדיה של האמא ע' ר' לפנימיות הרווחה. לשם הוכחת טענותיהם המוכחשות בדבר חוסר מסוגלות ההורית של האם, צירפה העו"ס מסמכים מטעם גרושה של האמא לביהמ"ש.

אין ולא יכולה להיות מחלוקת, כי המסמכים שצורפו לביהמ"ש – הינם שקריים. מסמכים אלו העומדים בלב ליבן של טענות העו"ס, האמורים לתמוך כביכול בטענה לחוסר מסוגלות ההורית של האם, מעוררים, למצער, תמיהה רבתי.
ובמה דברים אמורים? גרושה של ע' ר' עבריין מורשע עם רקע אלימות כלפי האמא וילדיה, ריצה מאסר, בין היתר, בגין אלימותו. גרושה של ע' חוייב במזונות הקטינים, אותם הוא מסרב לשלם. פקידת הסעד בשיתוף פעולה עם הגרוש יעצה לו שכדי לחמוק מתשלום המזונות, יוציא את הילדים לפנימיה, וכל העלויות יחולו על המדינה והוא יקבל פטור מתשלום מזונות, שגם ככה הינם מינימליים.
הגרוש נעתר לפק"ס והעמיד את האם בעמדת נחיתות דיונית, שכן האם לכאורה אינה "משתפת פעולה" עם רשויות הרווחה והוא מוכן להוציא את הילדים למוסדות הרווחה. התנגדותה הנחרצת של האם להוצאת ילדיה ממשמורתה מעידה, כי היא אמא כשירה שאוהבת את ילדיה יותר מכל ונלחמת למענם ועבורם ותעשה הכל כדי שישארו בביתם, ואילו הצהרתו של הגרוש כי הוא מעוניין להוציא את הילדים מחוץ לבית, מעידה כי הוא אינו מעוניין לגדל את ילדיו שלו ואין לו שום בעיה להפקירם למוסדות המדינה.
לצערנו הרב, שיקול הדעת של בית המשפט בעניין הפרת זכויות הפרט והמשפחה לוקה בחסר, ובית המשפט מסתמך באופן עיוור על המלצות פקידות הסעד ומאמץ אותם להחלטה. בית המשפט אינו בוחן את האינפורמציה הנמסרת לו מפקידות הסעד, וסומך על שיקול הדעת של פקידת הסעד כ"אשת מקצוע", בעוד שמדובר בעובדת ציבור בעלת אינטרס מובהק להוצאת ילדים מביתם לצורכי מילוי מוסדות הרווחה.
נכון לרגע כתיבת שורות אלו, נשקפת סכנה ממשית לילדיה של ע' ר', ופקידת הסעד שהגיעה לביתה ללא שתיאמה מראש את הביקור בביתה, השאירה לה מכתב כי אם האמא לא תגיע מחר למשרד הרווחה לדון בהמלצות בית המשפט, היא תפנה לבית המשפט ותוציא צו חירום ללקיחת ילדיה של ע' ר'.
האמא ע' ר' מבקשת מהציבור לעזור לה להשאיר את ילדיה במשמורתה.
בתמונה האמא ע' ר' וילדיה המטופלים והמטופחים.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.