עובדות סוציאליות מישוב ישרש קבעו: "האבא מיטיב עם ילדיו" והוא רצח אותם – אבא רצח את ילדיו בני 10 ו- 12

Spread the love

עובדות סוציאליות מישוב ישרש קבעו: "האבא מיטיב עם ילדיו" והוא רצח אותם – אבא רצח את ילדיו בני 10 ו- 12

[youtube=http://youtu.be/V9pFxgyiH8Q]

תזכורת של "טיפול" משרד הרווחה מהעבר:

במסגרת מאבק גירושין קשה ומר, לאחר ששהתה האם חצי שנה במקלט לנשים מוכות עם ילדיה, היגרה האם עם ילדיה בני 10 ו-12  לארה"ב לשקם את חייהם. העובדות הסוציאליות קבעו, כי האבא מיטיב ואוהב את ילדיו וחייבו את האם למסור את ילדיה לאב פעמיים בשבנה בארץ.  כמצוות בית המשפט החזירה האמא אמש את ילדיה לארץ לידי האב,  והוא רצח אותם כנקמה בגרושתו.

האם התגרשה מהאב כתוצאה מאלימותו הקשה כלפיה והגרוש אף הורשע ונגזר נגדו עבודות שירות.

חברתה מספרת:

"הוא היה אלים כלפיה והיה סיוט. הילדים היו מדהימים. היא היתה אמא שמטורפת על הילדים שלה. עשתה הכל בשביל הילדים שלה והיתה מסורה אליהם מאוד. לא היה לה קל עם החוקים של המדינה שלנו, ולא היה ברור שהיא תוכל לעזוב את הארץ עם הילדים שלה.
אפילו הלילה שהיא קיבלה את האישור לעזוב את הארץ, היו צריכים ללוות אותה חברי הקיבוץ. עשו לה את המוות. האמא העלתה את החשש כל השנים שהוא ירצח אותה. ידעו שהוא אלים כלפיה, והתנאי היה שהיא תביא את הילדים לארץ פעמיים בשבוע. הוא לא נתן לה מנוחה. "

משרד הרווחה הודיע שילווה את האם מיד עם הגיעה לארץ. האם הודיעה שהיא לא תגיע לארץ ותחכה שילדיה יגיעו אליה והיא תקבור אותם בארה"ב.

הגרוש ממושב ישרש בשפלה הגיע למשטרה ברמלה כשהוא מגואל בדם ילדיו ודיווח כי רצח בדקירות את שני ילדיו, בני 12 ו-10. שוטרים פרצו לדירה ומצאו את הילדים ללא רוח חיים.

אתמול נחתו הילדים מארה"ב ונאספו על ידי האחיות של החשוד, שלקחו אותם לישרש. החשוד, מתכנת מחשבים במקצועו, לקח את הילדים למבנה שבו הוא מתגורר ושם רצח אותם. מעט לפני חצות הוא הגיע לתחנת המשטרה. השוטרים פרצו לדירה ומצאו את הילדים ללא רוח חיים. צוותי מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותם של השניים, שנדקרו למוות בפלג גופם העליון. דובר מד"א זכי הלר אמר כי הזירה הייתה קשה וכי הילדים היו כבר ללא רוח חיים כשהפרמדיקים הגיעו למקום. השוטרים שיצאו מדירת הרצח היו המומים ממראות הזוועה.

הידיעה על הרצח הוציאה את מרבית מתושבי ישרש לרחוב הראשי שבו מתגוררת המשפחה. הם שוחחו זה עם זה וניסו לברר אם היה רמז כלשהו שעשוי היה להעיד על אסון שכזה. שכנים סיפרו כי דבר לא יכול היה להעיד על האסון הכבד, שכן עד השעה 22:00 בערב בני המשפחה ישבו עם הילדים.

"הם אכלו וצחקו יחד עם האבא", אמר אחד השכנים.

"לאחר שהתפזרה ההמולה התרחש האירוע המזעזע".

 שני הקורבנות שנרצחו על ידי אביהם ()

ולריה מאממת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.