אזהרה חמורה לציבור! משרד הרווחה פתח 'מרכז זכויות לאזרח' בקרית אתא – שומר נפשו ירחק

Spread the love

אזהרה חמורה לציבור! משרד הרווחה פתח 'מרכז זכויות לאזרח' בקרית אתא – שומר נפשו ירחק

משרד הרווחה הידוע כגוף להתעללות בפרט ובמשפחה, מתרחב ושולח גרורות סרטניות לכל עבר. תקציב משרד הרווחה הוא שלישי בגודלו במדינה. כ- 6 מיליארד ש"ח שמיועדים לרמיסת זכויותיו של האזרח.

המומחיות של 'מרכז זכויות לאזרח' היא התעללות בפרט ובמשפחה. לפנינו מוקמים מוסדות מפלצתיים הנחזים בשמות חברתיים כמו "מרכז זכויות לאזרח", בעוד שבפועל המפלצות הללו נועדו לגזול כל רווחה שיש לאזרח, לשעבד את האזרח לטיפולים כפויים, לגזול מהאזרח כל רווחה שיש לו, לגזול ממנו את רכושו ונכסיו ולהפוך את האזרחים לנזקקים ומטופלי משרד הרווחה.

מרכז זכויות האזרח בקרית אתא מכיל: חוקרים, עובדים סוציאליים, עובדים סוציאליים לחוק הנוער, פסיכולוגים ורופאים המבצעים אבחוני בזק. האבחונים הללו מועברים לבתי המשפט, כשלשופטים אין שום כלי לבדוק את נכונות חוות הדעת המוגשת להם מטעם משרד הרווחה, המוגדרים כזרוע ביצועיסטית של בית המשפט. משרד הרווחה הוא גוף אכיפתי, בדיוק כמו ההוצל"פ, אלא שבעוד שבהוצל"פ גוזלים ממך את כספך ורכושך, במשרד הרווחה גוזלים את כספך ואת רכושך וגם יאשפזו אותך בכפיה. משרד הרווחה לא רואה את הערך של המשפחה. הוא לא קיים. כל עיסוקו של משרד הרווחה זה הגדלת תקציבים, ייצור עבודה מלאכותית (יש מאין) ורמיסת זכויותיו של האזרח.

מה הענין של הפרה הקדושה "עובדת סוציאלית שהיא ניטרלית"? הענין הוא פשוט: זה אגו, אמביציה, גיבוי הדדי שזו השיטה. יש אנשים שמתמכרים מכח. עובדים סוציאליים מוכנים להתפשר על תנאי העבודה הקשים, על מנת להיות צמודים למוקדי הכח.

המערכת מתרחקת מהדיון הציבורי. המרכזים הסרטניים שנפתחים על ידי משרד הרווחה בכל הערים ועיירות הפיתוח בארץ, צריכים להדאיג כל אזרח. מדוע משרד הרווחה משתמש בתקציבי עתק לפתיחת מרכזים ומוסדות, במקום להגדיל את תקציבי קצבאות הביטוח הלאומי?

הציבור מתבקש לא להתקרב למוסדות משרד הרווחה – שומר נפשו ירחק!

"וְנִשְׁמַרְתֶּם מְאֹד לְנַפְשֹׁתֵיכֶם".

להלן פרסום יח"צני של משרד הרווחה על חשבון כספי משלמי המסים:

"המחלקה לשירותים חברתיים בקרית אתא מקימה מרכז זכויות לתושבים (מ.ז.ל) הנותן מענה לאזרחים תושבי קרית אתא באמצעות מידע הנוגע למיצוי זכויות בנושאים שונים.

המרכז מופעל על ידי מתנדבים פעילים אשר עברו הכשרה מקצועית בשיתוף עם מחלקת הרווחה, במטרה להביא לידיעת האזרח את זכויותיו ועזרה הלכה למעשה במימושן. הנושאים בהם עוסק המרכז: מידע וליווי בפניות לגורמים שונים בקהילה כגון: רשות מקומית, ביטוח לאומי, משרד השיכון, בתי משפט, לשכת הוצאה לפועל, משרד הרווחה וכו'.

המרכז יפעל במחלקת הרווחה, פעמיים בשבוע ללא עלות, תוך שימת דגש על לווי ויחס אישי מתחילת תהליך הטיפול בפנייה ועד סופו."

[youtube=http://youtu.be/0zLfa3SR_Ao]

קישורים:

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.