סיגל טובי עו"ס מקרני שומרון משקרת ללא בושה בענייני הוצאת ילדים מהבית

Spread the love

סיגל טובי עו"ס מקרני שומרון משקרת ללא בושה בענייני הוצאת ילדים מהבית

הפוסט באדיבות אתר horimisrael.wordpress.com

[youtube=http://youtu.be/EQeV_QRH0xM]

צינור לילה 21.5.2014.

דוד גולן, יחצ"ן איגוד חוטפות הילדים – איגוד העובדים הסוציאליים הפעיל לחץ ואיומים על גיא לרר, שכן לטענתו גיא לרר שיתף פעולה עם נשים הלוחמות להחזיר את ילדיהם מ'ציפורני הרשע' של משרד הרווחה.

השיטות הידועות הן איומים במשטרה על עיתונאים, תלונות במועצת העיתונאים וברשות השנייה לטלויזיה ורדיו.

בצינור לילה אנו עדים לתבוסתו של גיא לרר בפני הכוחניות של היחצ"ן דוד גולן.

הוזמנו לשידור דוד גולן ועו"ס סיגל טובי מקרני שומרון, וניתן לראות בפירוש איך לרר מתרפס בפניהן, משפיל עצמו בפניהם, ולמעשה מתחנן על חייו המקצועיים, פן יבולע לו, ויהפך מוקד לשנאת העו"סיות.

לא נשלול את האפשרות שערוץ 10 קיבל אתנן כספי מאיגוד העו"ס.

לרר קורא לקרציות הללו "מלאכים שומרים", רק ששכח לומר שאלה מלאכיות המוות ששומרות על מחילות הכניסה לגיהנום.

כך נותן לרר פיתחון פה לחוטפי הילדים, לנשים זדוניות, נטולות אייקיו, שלא היו מסוגלות להתקבל לשום חוג אקדמי שמכבד את עצמו, פרט לזבל של האקדמיה, לימודי העבודה הסוציאלית.

בכתבת ליקוק שפירגן גיא לרר לעו"ס סיגל טובי ניתן לראות אותה מדברת בשבח תיאוריות השבחת הגזע, לפיהן רווחת הילדים היא לגדול בקרב זרים או בפנימיות, ולא בקרב משפחה שאוהבת.

זה סוג של תיאוריות של השבחת הגזע.

היא רק שכחה לציין שבגיל 18 הילדים הללו ננטשים.

אין להם בית.

אין להם משפחה, ויש להם כישורי הישרדות בג'ונגל, לאחר שנחשפו לאלימות מדריכים, הפקרות מינית, אורגיות ואונס, עונשי משמעת, ריתוקים, כליאה בתאים מרופדים בבד לבן, שבהם משתינים מי שנכלאו קודם לכן. אהבה אין בחייהם והם הופכים עבריינים וזונות.

סיגל טובי משקרת בפה מלא.  היא טוענת שלא חוטפים ילדים בגלל עוני.  איזו בדיחה.

היחצ"ן והעו"ס. לפני שאת מגיעה לטלוויזיה - לא רצוי לעשות פן קודם? חבל שיצאת עם בגדי הספונג'ה ולא חפפת שיער. ואת מגדלת את הילדים שלך. אה?
היחצ"ן והעו"ס. לפני שאת מגיעה לטלוויזיה – לא רצוי לעשות פן קודם? חבל שיצאת עם בגדי הספונג'ה ולא חפפת שיער. עו"ס מוזנחת. את מגדלת את הילדים שלך. אה?

עו"ס שולה ורדי מחיפה כתבה דו"ח הוצאה מהבית לשופטת בחיפה בו כתבה: 

"ביקרתי בבית האם, פתחתי המקרר והמקרר היה ריק".  

על כך שולה ורדי חטפה ילקוט בראש מהאמא.

השופטת דחתה את הבקשה להוצאה מהבית, ואז ורדי שלפה פנקס ורשמה מול השופטת צוו חירום ל 7 ימי כליאה לילדים, אותם ילדים שלא היה אוכל במקרר להאכילם. זה גם מה שקרה לשתי הבנות של מרי גולד מתל אביב. שתי דוגמאות מיני רבים.

עו"ס סיגל טובי מתלוננת שבעקבות פרסומים באינטרנט, היום אף אחד לא מעיז להתקרב לרווחה לבקש סיוע (מסוג עזרה בחוג).

"אנשים לא באים לדפוק בדלת של העו"ס". 

נו בטח, מי רוצה שיפתחו עליו תיק, יתחילו מעקבים, ידווחו ליועצת בבית הספר, וברגע של מעידה חד פעמית, הופ והילדים נעלמו….  מקצוע העו"ס פשט את הרגל מוסרית, ולכן על משרד האוצר לחנוק את התקציבים למשרדי הרווחה.  עובדה שסיגל טובי מעידה שאף אחד לא פונה אליהן, אז בשביל מה הן זקוקות לתקציבים?

אחריה מופיע דוד גולן.

לטענתו, פרסומי הורים באינטרנט מפריעים לעובדות הסוציאליות לחטוף ילדים. הוא מתלונן שכל אמא שמספרת את סיפורה מקבלת אלפי לייקים, ושהאינטרנט נהפך בית דין שדה נגד החוטפות. כאן גיא לרר מתקשה מאוד שלא לצחוק, ושואל בלעג, אולי בגלל שלא משלמים לכם מספיק אז אתן עושות טעויות?  (הרי כבר אי אפשר לטעון שפקידות הסעד עמוסות, שכן אף אחד לא פונה אליהן….).

אנחנו רק מצפים לראות מי העו"ס הבאה בתור שתבוא לטלביזיה להתלונן שאף אחד לא רוצה את שירותיה.  נניח שלבית זונות, לא באים יותר לקוחות. מה עושים?

יש כמה אפשרויות: או שמורידים מחירים ועושים מבצע חיסול, או שמפטרים את הזונות המכוערות ומביאים במקומן חתיכות שיודעות את העבודה, או שסוגרים את הבסטה.

אבל לא ראינו בית זונות שבגלל שהלקוחות לא מגיעים, הולך לטלויזיה ומאשים את הלקוחות שהם קמצנים, ובד בבד מבקש מאותם לקוחות לחזור ולהגיע לקוויקים.

נראה שהרעיונות ליחצון העו"ס של דוד גולן מיצו את עצמם, ושאולי כדאי שדוד גולן יתייעץ עם חבריו שמנהלים בתי זונות, כדי ללמוד איך עושים יחסי ציבור לעסק של בית זונות כושל (רמז:  משפרים את איכות הזונות).

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.