האמת על הוצאת ילדים מבתים נורמטיביים על ידי משרד הרווחה – 17,000 ש"ח עבור כל ילד לחודש! לכו בעקבות הכסף…

Spread the love
האמת על הוצאת ילדים ממשפחות נורמטיביות על ידי שירותי הרווחה - לכו בעקבות הכסף
האמת על הוצאת ילדים ממשפחות נורמטיביות על ידי שירותי הרווחה – לכו בעקבות הכסף

17,000 ש"ח לחודש !

חטיפות ילדים במדינת ישראל ע"י עובדות סוציאליות –

רבבות ילדים נעקרים מבתיהם בישראל ע"י הרווחה. ממשפחות נורמטיביות, כאשר רוב המקרים הם על רקע מוחלשות כלכלית וחברתית של ההורים. במקום לסייע למשפחות בתוך הבית ובקהילה ממהרים לעקור ולנתק ילדים מרשות הוריהם. דבר הגורם לטראומה ולנזק בלתי הפיך לילד ולמשפחתו ולכל החיים. לעיתים הם נלקחים לכל החיים לאימוץ סגור הרסני ונפשע או שמוצאים לאומנה ולפנימיות מופרטות שם הם חשופים ובסיכון לפגיעות פיזיות ומיניות. זהו אסון אישי וחברתי רחב מימדים שמשפיע לא רק על המשפחות האלו, אלא על כולם, על כל אחד ואחת מאיתנו, ועל החברה בה אנו חיים.

17,000 ש"ח לחודש ! שהם 204,000 ש"ח לשנה עבור ילד! (כן על חשבוננו על חשבון משלם המיסים) מרוויחים על כל ילד שמוצא מביתו למרכז חירום מופרט, לפנימיות מופרטות, הרבה אנשים מרוויחים הון עתק על כל ילד, ובישראל עפ"י הרווחה מעל 10,000 ילדים נמצאים מחוץ לבית במוסדות מופרטים ובאומנה וכו.

ישנם אמהות שהעובדות הסוציאליות לקחו להן 4 ילדים! כלומר אנו משלמים 816,000 ש"ח לשנה עבור הילדים של האמא האחת הזו, במקום לעזור לה לגדל אותו בהרבה הרבה פחות!

תקציב משרד הרווחה עבור הוצאת ילדים מביתם הוא מילארדים! במקום לקצץ את התקציב הזה של ההשמה החוץ ביתית ולהעביר אותו לטיפול ועזרה למשפחה בתוך הבית בקהילה, יוצרים אסון חברתי רחב מימדים וטרגדיות אישיות.

תעריפי החזקה מעונות/מרכזי חרום משרד הרווחה

ולריה מאממת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.