יוסי סילמן מנכ"ל משרד הרווחה הסתבך עם העיריות שעיקלו לו את חשבונות הבנק

יוסי סילמן מנכ"ל משרד הרווחה הסתבך עם העיריות שעיקלו לו את חשבונות הבנק
Spread the love

יוסי סילמן, עומד בראש משרד השלישי בגודלו במדינה, משרד הרווחה, מנהל תקציב של 8.2 מיליארד ש"ח, ואת החובות הכספיים האישיים שלו, הוא לא משלם. על כך חשפנו באתרים שלנו. התקשורת במדינת ישראל, ממומנת על ידי משרד הרווחה, והיא עסוקה בקמפיינים מהללים את ארגון הפשיעה לסחר בילדים, שכן ארגון זה מניב לתקשורת בוננזה כספית מכובדת. אלא שישנם עיתונאים, שלא ניתן להשתיק אותם ולא ניתן לקנות אותם: לורי שם טוב & מוטי לייבל, המביאים לכם תקשורת אמינה ואמיתית.

יוסי סילמן מנכ"ל משרד הרווחה, בעל מוסר תשלומים מפוקפק, לא משלם חובות. בכתבתנו מיום 17.5.14 חשף מוטי לייבל התחקירן, כי סילמן שקוע בחובות עד צוואר ולא משלם מיסי ועד בית. יוסי סילמן, שמנסה, לשיטתו, להשתיק עיתונאית ולמנוע ממנה למתוח ביקורת על כשליה של המערכת שבראשה הוא עומד – בניגוד לחוק המחייבו בסודיות, פרסם ברשת הפייסבוק ביום 16.5.14 פרטים על מעמדם של ילדיה הקטינים, כנקמה באמא. פרסום הדברים הנ"ל מהווה עבירה חמורה. שכן, על פי החוק – נאסר על עובד מדינה לעשות שימוש במידע המובא בפניו, מתוקף תפקידו, לצרכיו האישיים, קל וחומר כאשר מדובר במנכ"ל המשרד, האמור לשמור בסודיות פרטים בעניין קטינים ומצבם האישי. להלן תגובה שקרית ומופרכת של יוסי סילמן המעידה עליו כעבריין עלוב הסוחר בילדים. הרי הילדים של העיתונאית נחטפו על ידי הפושעות הסוציאליות. הכוח בידיים של העברייניות סוחרות הילדים, וכל אזרח במדינה יודע שמשרד הרווחה סוחר בילדים. אז מי יכול להאמין למנכ"ל משרד הרווחה, פרחח עלוב, שכותב תגובות הזויות בפייסבוק.

ילדי העיתונאית מוצגים ומוגדרים ברשת הפייסבוק כילדים בסיכון על ידי מנכ"ל משרד הרווחה, האמור לגונן עליהם, ולשמור על פרטיותם. התנהגותו התמוהה, בלשון המעטה של מנכ"ל משרד הרווחה באה אף לידי ביטוי בחובות אותם הינו צובר ומסרב לשלם.

עירית כפר סבא מחלקת חניה עיקלה את חשבונות הבנק השונים של יוסי סילמן

ביום 2/5/2014 עוקל חשבון בנק לאומי סניף ויצמן כפר סבא, ח-ן 11504-1140430, וכך נרשם בהודעת העיקול:

"הנדון: צו עיקול מעיריה / מועצה מקומית על פי פקודת המיסים" – מעקלת עירית כפר סבא מחלקת חניה בגין חוב בסך 667.34 ש"ח.

יוסי סילמן חומק מתשלום חובות, חלק מחשבונות הבנק שלו מעוקלים לטובת עיריית כפר סבא, אך מנכ"ל הרווחה, מסרב לשלם את חובותיו. סילמן זקוק לייעוץ משפטי נבון ונכון שכן בהתנהגותו הוא מעיד על העדר הכושר שלו לחשוב נכונה.

סילמן נעזר בבריון דוד גולן דובר איגוד העו"ס, הנוהג להתחזות לאנשים שונים בשמות שונים כדי לאיים על העיתונאית לורי שם טוב. להלן דוגמאות:

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.