דיזנטריה בבית שבתי לוי חיפה – ילדים חוסים הוצאו מהוריהם בטענת "הזנחה" הוזנחו בצורה חמורה בבית שבתי לוי ולקו בדיזנטריה

Spread the love

דיזנטריה בבית שבתי לוי חיפה – ילדים חוסים הוצאו מהוריהם בטענת "הזנחה" הוזנחו בצורה חמורה בבית שבתי לוי ולקו בדיזנטריה 

עו"ד יוסי נקר, מומחה בחוק ונוער וענייני משפחה, מייצג אם שבתה הוצאה ממשמורתה והוכרזה נזקקת על ידי משרד הרווחה בטענת הזנחה. הקטינה חוסה בכפיה בבית שבתי לוי אלא שכעת מתברר, כי הקטינה אושפזה באיחור של יומיים  בבית החולים, ובמכתב שחרור מבית החולים שמספרו: 0010171642 מיום 07/05/2014 נרשם:

"העדות הסביבתית והקליניקה והמעבדה מתאימים לדיזינטריה… לציין ילדים ואנשים בסביבתה עם תסמינים זהים".

כיצד קורה שקטינה חוסה המוגדרת על ידי משרד הרווחה כמוזנחת ובסיכון – שוהה מספר חודשים בבית שבתי לוי – לוקה בדיזנטריה, שנגרמה כתוצאה משתיית מים מזוהמים ואכילת מזון מזוהם, שימוש בחפצים מזוהמים וכניסה לאמבטיה מזוהמת. ההזנחה וההיגיינה בבית שבתי לוי נמוכה מאוד. מדובר בהתעללות היגיינית בילדים. כל הילדים רוחצים באותה אמבטיה (20 ילדים).

כפי שמפורט להלן, משרד הרווחה תולש ילדים מהוריהם בטענת "הזנחה" ושולח אותם בכפיה למרכזי חרום, למשפחות אומנה ולמוסדות הרווחה לצרכי הגנה כביכול מההורים המזיקים, אלא שכעת מתברר כי המקום אשר אמור "להגן" על הקטינה גרם לה לחולי קשה כתוצאה מהזנחה נוראית של המקום והקטינה לקתה בדיזנטריה. כפי שטענו זה מכבר, מוסדות משרד הרווחה הם חממה להתעללות בילד, ומרכזי החרום כמו בית שבתי לוי הידוע לשמצה, הוא מקום מועד לפורענות וצריך היה להיסגר זה מכבר. הוצאת הילדים בכפיה מהוריהם מבוצעת על ידי פקידת סעד המתוגמלת כספית על כל הוצאת ילד, והיא כותבת תסקירים מופרכים וחסרי יסוד שמתקבלים בחותמת הגומי של השופט, ומטרת הוצאת הילד הינה להפוך את היוצרות, להציג את ההורה כמזניחן וחסר כישורים הוריהם, בעוד שבפועל המציאות מוכיחה, כי הילדים מוזנחים במוסדות הרווחה, כמו במקרה דנן.

ועולה השאלה: כמה עוד ילדים מבית שבתי לוי אושפזו? כמה ילדים נמנעו בבית שבתי לוי מלהביא לאשפוז?

לטיפול דחוף של שר הרווחה שיורה לסגור את המקום.

[youtube=http://youtu.be/D8hNjWlsiJQ]

קישורים:

ולריה מאממת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.