משרד הרווחה מבצע סחיטה באיומים נגד אמהות: "אם לא תפסיקי לפרסם נגדנו לא נחזיר לך את הילד"

Spread the love

משרד הרווחה מבצע סחיטה באיומים נגד אמהות: "אם לא תפסיקי לפרסם נגדנו לא נחזיר לך את הילד"

משרד הרווחה מבצע סחיטה באיומים נגד אמהות המפרסמות את דבר חטיפת ילדיהם על ידי שירותי הרווחה. במקרה של האם ש' נאמר לאם כי בנה יוחזר אליה תוך שלושה חודשים, אם תפסיק את פרסומיה ברשת האינטרנט כולל ברשת החברתית פייסבוק נגדם. התנהלות זו מוכיחה כי השיקולים לחטיפת בנה של ש' היו לא ענייניים וההחלטה ללקיחת בנה ממנה לפני שנתיים, היתה בלתי חוקית ולא נתמכה במאום. האמא הפסיקה את פרסומיה נגד משרד הרווחה ומזה חודש אינה מתראיינת, חרף העובדה כי תחקירנים מתוכניות טלוויזיה רבות ביקשו לסקר את סיפור חטיפת בנה בידי שרותי הרווחה.

למרבה הצער, משרד הרווחה לא "עוצר באדום" וממשיך: אתמול 12/3/14, התקשרה עוזרת שר הרווחה לאם ר', הנלחמת להשבת בנה החטוף לחיקה, ונאמר לה על ידי עוזרת השר "כל עוד תמשיכי לפרסם נגד משרד הרווחה, לא נחזיר לך את בנך. אם את רוצה לקבל את הילד שלך, כדאי שתפסיקי לכתוב נגדנו בפייסבוק". האם הודיעה לעוזרת השר, כי אי אפשר לסתום לה את הפה, והם לא יכולים להכות בה כאילו היא נתינה שלהם, ומדבריה עולה כי הם מודעים שבנה נחטף מעילות בלתי ענייניות שלא קשורות לעובדה אם היא כשירה לגדל את בנה אם לאו. מדובר באם המגדלת ילד אחד, ובנה הקטן נחטף לאומנה (הפרש של כ- 4 שנים בין האחים) שם הוא חווה כנראה פגיעה מינית שדווחה על ידי הקטין לעובדת סוציאלית שניסתה בכל דרך למנוע מהאם לפרסם את דבר הפגיעה בבנה.

האם הוסיפה ואמרה לעוזרת השר, כי היא מוכנה בכל מקום שידרש להוכיח את צדקת פרסומיה.

משרד הרווחה אחוז שיגעון ואובססיה לחטיפת ילדים, החל לאחרונה להתעמת עם הורים המביאים את סיפור חטיפת ילדיהם לרשת החברתית פייסבוק, כך למשל נגד הסבתא אנט שתיעדה את נכדותיה מספרות כי המדריך במרכז חרום של משרד הרווחה נכנס איתן למיטה ונוגע בגופן, הסבתא נחקרה במשטרה על הפרסום, והוצא נגדה ונגד משפחתה צו איסור פרסום המונע ממנה לפרסם על הפגיעה בנכדותיה בחסות משרד הרווחה.

צו איסור הפרסום לא נועד לתקן עוול. הוא לא נועד להיטיב נזק. כל מטרת הצו היא להלך אימים נגד הסבתא ומשפחתה ולהתחמק מאחריות משרד הרווחה, לרבות מחדליהם ופעולות כושלות ומעשיהם הנובעים ממניעים זרים, כדי להסתיר את הזוועות אותם חוו הבנות במרכז חרום של משרד הרווחה.

הוצאת צווי איסור פרסום נגד הורים על ידי משרד הרווחה מוגש בחוסר תום לב, תוך שימוש לרעה של העובדים הסוציאליים בכוחם וביכולתם לשלוט במערכת המשפט, ובניגוד לעקרונות היסוד של שיטת המשפט בישראל המקנות להורים זכות לחופש ביטוי, זכות מחאה, זכות הפגנה – כל הזכויות הללו מופרות בידי משרד הרווחה ממניעים הזרים לטובת ילדי ההורים.

בית המשפט במקום להוקיע את מעשי משרד הרווחה הפוגעים בציבור רחב בכלל – משמש חותמת גומי לצווים פסולים ואסורים אלו ומקבל אותן כתורה מסיני. מעשי בית המשפט הם הגורמים לאובדן אימון הציבור בבית המשפט.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=Ft8x4Rmq3_8]

קישורים:

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=W0iDbpeBNwY]

ולריה מאממת

0 thoughts on “משרד הרווחה מבצע סחיטה באיומים נגד אמהות: "אם לא תפסיקי לפרסם נגדנו לא נחזיר לך את הילד"

  1. שיתנו לה את הילד והיא תפסיק לכתוב. שניהם יפעלו מיידית. נראה אם הרווחה עומדים במילה שלהם. אני לא בטוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.