יועצת בית ספר 'הלל' רמת גן הפרה זכויות תלמיד בפניה בלתי חוקית לפקידת סעד

Spread the love

יועצת בית ספר 'הלל' רמת גן הפרה זכויות תלמיד בפניה בלתי חוקית לפקידת סעד

נתחיל מהסוף להתחלה: ורד יועצת בית ספר 'הלל' רמת גן, כתבה דיווח שקרי רצוף אי דיוקים אותו העבירה לפקידת הסעד ניבה מילנר, נגד תלמיד כתה ד', דיווח היועצת מהווה ניסיון לטייח התנהגות של יועצת אשר אין זה מן הראוי שתמשיך בתפקידה.

מדובר בתלמיד כתה ד', אהוד ומקובל על חבריו, כשמדרג הערכה כללי לציוניו הינם "טוב מאוד", ובתעודתו נרשם: "אתה ילד חביב ונעים, אהוד על כל הסובבים אותך".

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=WpYSeR-HAXI&feature=share]

לגוף העניין: התלמיד הינו בן להורים גרושים המתגורר עם אביו ממנו גרושה האם כאפוטרופוסית על ילדיה.

ורד היועצת החלה עבודתה בבית ספר הלל בשנת 2013, ועד למועד עבודתה בבית הספר, לא היו כל דיווחים שליליים לגבי התלמיד (הלומד 4 שנים בבית הספר) ולא היו לגביו כל תלונות. ורד יועצת בית הספר, הגישה דיווח חסוי בעניינו של התלמיד לפקידת הסעד, אשר אין לה סמכויות פיקוח, כשהדיווח השקרי נמסר בלחצו של הגרוש, הפועל במשך זמן רב כדי להרחיק מהאם את ילדיה.

האם התקשרה לברר עם יועצת בית הספר מדוע לא עדכנה אותה בדבר מצבו של בנה ומדוע לא ביצעה פניה לאם בטרם פנתה לפקידת הסעד, ולתדהמתה נענתה על ידי היועצת: "המכתב נכתב בהתייעצות עם פקידת הסעד ולא ראיתי לנכון לדווח לך".

בכך פעלה יועצת בית הספר בחוסר סמכות וגרמה נזק ניכר הן בפנייתה לפקידת הסעד בחוסר סמכות (מכתב אותו סירבה למסור לידי האם), הן בכך שלא פנתה אל האם קודם לכן כאפוטרופוסית על ילדיה והן בשל דברי הבלע ודברי השקר שהציגה נגד התלמיד.

פנייתה של יועצת בית הספר לפקידת הסעד במקום לפנות לאם התלמיד, בלתי מתקבלת על הדעת, בלתי סבירה, חורגת מהוראות החוק והפרה את זכויות האם, וחמור מכל, יועצת בית הספר שללה מהאם את האפשרות להגיש עזרה לבנה, בזמן אמת.

לטובת מערכת החינוך, יהיה זה ראוי להעביר את היועצת מתפקידה לאלתר. מדובר ביועצת שאינה ראויה להיות יועצת בית ספר ומערכת החינוך תטיב לעשות אם תפעל לשם הגנה על תלמידים חסרי ישע וככל שתעשה כן במהירות רבה כך יקטן הנזק.

להלן מכתב התלונה שהוגש לגב' חיה שיטאי מנהלת מחוז תל אביב משרד החינוך:

ורד שיטאי משרד החינוך – תלונה נגד ורד יועצת בית ספר הלל רמת גן

חיה שיטאי מנהלת מחוז תל אביב משרד החינוך - תלונה נגד ורד יועצת בית ספר 'הלל' רמת גן
חיה שיטאי מנהלת מחוז תל אביב משרד החינוך – תלונה נגד ורד יועצת בית ספר 'הלל' רמת גן
חיה שיטאי מנהלת מחוז תל אביב משרד החינוך - תלונה נגד ורד יועצת בית ספר 'הלל' רמת גן
חיה שיטאי מנהלת מחוז תל אביב משרד החינוך – תלונה נגד ורד יועצת בית ספר 'הלל' רמת גן

קישורים:

ולריה מאממת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.