שקד מכון לפסיכולוגיה רחובות – הולכת שולל ותעתוע האזרחים ובית המשפט

Spread the love

שקד מכון לפסיכולוגיה רחובות – הולכת שולל ותעתוע האזרחים ובית המשפט

שקד מכון לפסיכולוגיה מתקשה להתמודד עם תוצאות תחקיר ידיעות אחרונות מיום 21.2.14  "מאבקה של אם – אמא הגישה עתירה לבית המשפט העליון נגד 'מכון שקד' לפסיכולוגיה ברחובות" המעלה כי מדובר במכון לשרלטנות ותאוות בצע, המנוהל על ידי פטרוניו משרד הרווחה, אשר הם אלו המכתיבים את חוות הדעת היוצאות תחת לוגו של המכון.

קצינות הלכלוכים סיוון צמח וענת שמואלי, הן שכירות עט שתמורת אתנן כספי כותבות דברי בלע והכפשות נגד הורים, וטוענות כי מדובר בדוח "מקיף ומקצועי".

למרבה התמיהה, מכון שקד מתעתע באזרחים ובבית המשפט וטען כי מדובר ב'מכון פרטי' – ברם נמנע מלספק מסמכים כספיים המוכיחים כי מדובר במכון הנשלט על ידי משרד הרווחה, ביודעו כי מדובר במסמכים העלולים להפלילו, מנסה עתה להוליך שולל הן הציבור והן את בית המשפט.

מכון שקד – שמניעיו ושיקוליו הזרים כבר נחשפו בכתב התחקיר, פועל גם עתה באופן המבזה את האזרחים, ומרשה לעצמו להמשיך ולהכפיש בהודעות נאצה מכתובת IP המשוייכת אליו.

קצינות הלכלוכים סיון צמח וענת שמואלי, המתיימרות בתואר פסיכולוגיות, הפגיזו בשלל תגובות מכפישות ושקריות את האם נשוא התחקיר.

כל התגובות המכפישות, נשלחו מכתובת IP 109.67.147.109 – שהיא כתובת אינטרנטית המשוייכת למכון שקד רחובות. סיון צמח וענת שמואלי מבצעות עבירות פליליות ופסולות ביודעין, ומוציאות דיבתה רעה של האם.

מסתבר כי קצינות הלכלוכים סיון צמח וענת שמואלי לוקות בפיצול אישיות חמור ולכאורה גם בבעיות המוכרות בתחום הנפשי, כפי שתיווכחו מיד לראות: פעם הן קוראות לעצמן "שילה", פעם "אנטון", פעם "שמחה" ופעם "אנטולי" וכו' וגו'. מדובר ב- 526 הודעות שיטנה ששלחו "הפסיכולוגיות" לאתר אינטרנט שחשף את דרכי המרמה והשקרים של המכון. בשלב מסוים עצרה בעלת האתר את התגובות והותירה בהמתנה "46 תגובות". להלן צילום מסך של תגובות הזבל מכון שקד לפסיכולוגיה רחובות.
הייתם מפקירים את ילדיכם 'לטיפול' במכון שקד רחובות?

שקד מכון לפסיכולוגיה - שולח הודעות נאצה מכתובת IP109.67.147.109  לאחר שנחשף בכתבת תחקיר כמכון הנשלט בידי פטרונו משרד הרווחה
שקד מכון לפסיכולוגיה – שולח הודעות נאצה מכתובת IP109.67.147.109 לאחר שנחשף בכתבת תחקיר כמכון הנשלט בידי פטרונו משרד הרווחה

[vimeo http://vimeo.com/88450936]

קישורים:

ולריה מאממת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.