נפתלי שילה שופט בימ"ש לעניני משפחה רמת גן – תלונה חמורה על היותו חותמת גומי החוטא לתפקידו המחייבו לפעול כשופט מקצועי

Spread the love

נפתלי שילה שופט בימ"ש לעניני משפחה רמת גן – תלונה חמורה על היותו חותמת גומי החוטא לתפקידו המחייבו לפעול כשופט מקצועי

נפתלי שילה ידוע כחותמת גומי של משרד הרווחה. הורה שתיק משפחתו נדון בפניו – אין שום סיכוי לנצח את התיק אם משרד הרווחה לא לצידו. להלן תלונה חמורה שהוגשה לנתל"ש נגד השופט חותמת הגומי של הרווחה.

14 בפברואר 2014

לכבוד

נציבות תלונות הציבור על שופטים

ע"י פקס': 02-6595516

נכבדי,

 הנדון: תלונה נגד השופט נפתלי שילה בית המשפט לענייני משפחה רמת גן

          תיק תמ"ש 47888-11-11

  1. ביום 06/2/2014 הגיש מכון שקד לפסיכולוגיה (להלן: "מכון שקד") בקשה לבית משפט לענייני משפחה שופט נפתלי שילה. הבקשה מצ"ב מסומנת "1".
  2. מכון שקד נבחר על-ידי פקידות הסעד ניבה מילנר וסימונה שטיינמץ בחודש ספטמבר 2013 לבצע אבחונים לילדיי. המכון קיבל אישור בימ"ש ביום 08.09.13 לבצע אבחונים באופן מידי לשני ילדיי, אך למרות זאת האבחונים שנדרשו לא בוצעו במשך חצי שנה!
  3. מאחר ופקידות הסעד הפרו ומפרות צווים שיפוטיים במשך חמש (5) שנים, הגשתי ביום 06.01.14 לבית המשפט העליון עתירה (בג"ץ 125/14) בבקשה להדיח את פקידות הסעד. בעתירה ציינתי שגם צו שיפוטי מחודש ספטמבר 2013 לא כובד ולא בוצע.
  4. ויודגש, תוקף מינוי פקידות הסעד לפעול בתיק המשפחה שלי פג ביום 13.11.13. סמכויותיהן לא חודשו על-ידי ביהמ"ש, והן עצמן לא דרשו את חידוש סמכויותיהן. משרד הרווחה מסתייע במכון שקד ליתן חוות דעת המשולמות על-ידי משרד זה.
  5. אף על-פי שתוקף מינוי פקידות הסעד פג, ולמרות שלא כיבדו את החלטת השופט שניתנה כאמור ביום 08.09.13, פנה המכון לבית המשפט בחוסר סמכות מוחלט בתיק משפחה חסוי! בבקשה שהגיש מכון שקד נכתבו נגדי דברי בלע והכפשות מזעזעות, בהן הביעו הפסיכולוגיות של מכון שקד קביעות חמורות נגדי, וזאת עוד בטרם פנו אלי, פגשו או הכירו אותי.
  6. השופט נפתלי שילה נתן החלטה בו ביום הגשת הבקשה 06/2/2014: "כמבוקש. המכון הוא מומחה מטעם בית המשפט ושני הצדדים ישתפו פעולה על המכון וכמובן שלא ייפגעו או יאיימו על המכון בכל צורה שהיא". ההחלטה מצ"ב מסומנת "2".
  7. השופט נפתלי שילה פעל בצורה בלתי תקינה, מבלי שניתנה לי זכות תגובה על הבקשה המכפישה שממנה עולה במפורש משוא פנים וגיבוש דעה מוקדמת נגדי.
  8. ביהמ"ש לא העביר אלי את בקשת מכון שקד לתגובתי, ונתן החלטה בלתי-סבירה ושרירותית המאיינת את זכויותיי כאם להגן על ילדיי אף מפני מכון שרלטני הכותב בקשות מוזמנות מטעם משרד הרווחה.
  9. חזקה על השופט שילה שהוא קרא את תוכן הודעת מכון שקד, ולכן היה עליו לבקש ואף לחייב את תגובתי, בטרם נתן החלטה אשר בפועל מתירה את דמי, וחורצת, ומראש, את חוות הדעת – "הממצאים" ו/או "המסקנות" מצד מכון שקד.

10. יאמר כאן, כי אין לסמוך על אנשי מכון שקד – שכבר הביעו דעה מוקדמת (שלילית) נגדי, שיעשו מלאכתם כראוי, באופן מקצועי ונטול פניות, במיוחד לאחר שנוכחו כי השופט שילה עצמו מתיר את דמי ולא מאפשר לי להגיב על דברי הבלע בטרם יכריע בגורלי.

11. השופט שילה נתן החלטה בלא דיון ומבלי שאיפשר לי זכות תגובה, כאמור, משל מדובר בעוד עניין פרוצדורלי, וזאת למרות שהוא יודע היטב כי אני מנותקת במשך חמש שנים מילדיי, בגין עוולה חמורה מאוד, ולמרות שהוא יודע היטב כי עתידם של ילדיי ושלי תלוי במידה רבה ביותר בתוצאות האבחונים.

12. השופט שילה המשיך בזאת ימים ספורים לאחר מכן. לתדהמתי, ביום 10.02.14 הגיש מכון שקד, בפעם השנייה, מכתב הכפשות משמיץ נגדי, ושוב: השופט שילה בחר "לדלג" שוב על אם-הילדים, אנוכי, ולא איפשר לי להגיב על המכתב אלא נתן החלטה בו ביום: "לתגובת העו"ס בתוך 10 ימים." הבקשה + ההחלטה מצ"ב מסומנים "3".

13. עולה, כי השופט שילה מנהל את התיק בצורה בלתי תקינה ובלתי הוגנת, כשהוא אינו מאפשר לי – אמם של ילדיי, להגן על זכויותיהם.

14. בכל הכבוד, נראה שהשופט שילה חוטא לתפקידו המחייבו לפעול כשופט מקצועי תוך הקפדה לשמור על זכויות הצדדים.

15. אני מבקשת לראות במכתבי זה כתלונה לכל דבר ועניין ולפעול להעמדת כב' השופט נפתלי שילה לדין משמעתי.

16. מצ"ב המסמכים.

 בכבוד רב,

לורי שם טוב

חותמת גומי נפתלי  שילה שופט לא מקצועי החוטא לתפקידו המחייבו לפעול כשופט מקצועי תוך הקפדה לשמור על זכויות הצדדים
חותמת גומי נפתלי שילה שופט לא מקצועי החוטא לתפקידו המחייבו לפעול כשופט מקצועי תוך הקפדה לשמור על זכויות הצדדים

קישורים:

[vimeo http://vimeo.com/88450936]

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.