שקד מכון לפסיכולוגיה בבעלות סיון צמח וענת שמואלי שכירות עט של פטרונן משרד הרווחה

שקד מכון לפסיכולוגיה בבעלות סיון צמח וענת שמואלי שכירות עט של פטרונן משרד הרווחה
שקד מכון להכפשת הורים ורמיית הורים
Spread the love

מכון שקד בבעלות סיון צמח וענת שמואלי מקבל מפטרונו משרד הרווחה סך 8700 ש"ח על כל חוות דעת 'מוזמנת' אליו נשלחה משפחה מטעם הרווחה. מדובר בחוות דעת ומכתבים הכתובים בשפת ביבים שאינה מכבדת את המכון ואת הצדדים להליך.

שכירות העט סיון צמח וענת שמואלי, מציגות עצמן כפסיכולוגיות 'המאמינות בדיאלוג מקצועי'. דא עקא, שמואלי וסיון הינן בעלות מכון פרטי המשמשות כשכירות עט ופועלות בתמורה לבצע כסף.

מכון שקד ביצע בפעם השנייה  מעשים פסולים האסורים על-פי דין והגיש בחוסר סמכות, מבלי שמונה מי מאנשי המכון על-ידי בית המשפט, ובלא שהמכון צד להליכים בתיק בית המשפט מכתב הזוי ומשמיץ כלפי אמא. צמח ושמואלי הביעו עמדתן המוקדמת על האמא בטרם נפגשו ו/או שוחחה עימה, מסרו מכתבי השמצות ולשון הרע כלפי האמא תוך הוצאת דיבתה רעה – הן לבית המשפט והן למשרד הרווחה, וכל זאת שעה שהם אמורים לבצע אבחון מקצועי וליתן חוות דעת אובייקטיבית ונטולת פניות.

אין ולא יכול להיות ספק: פעולות אלה מצביעות על התנהלות לקויה וחמורה ובלתי מקצועית תוך ניגודי עניינים חמורים, ומכאן פסלותם לקבל מינוי לביצוע אבחון. מדובר במכתב הזוי, מופרך וחסר יסוד, ומטרתו הינה בעיקר להפוך את היוצרות ולמנוע מהאמא להגן על זכויות ילדיה המופרות מזה חמש (5) שנים, כשנותקו מאמם תוך עוולה חמורה. סמכויות פקידות הסעד תמו ביום 13.11.13. הן לא הגישו בקשה לחדשם ובית המשפט לא הרחיב סמכויותיהן. מכון שקד הידוע בליקויים קשים בהתנהלות כפי שאלה התגלו בפעילותם בעבר בשורה של מקרים.

דברי הבלע והכפשות מכון שקד הינם משוללות כל בסיס משפטי ועובדתי, ואין בהן שמץ יסוד. התנהלות מנהלות המכון מופרכת והזויה וגורמת נזק חמור לאמא המנותקת בעוולה חמורה 5 שנים מילדיה ללא קביעת הסדרי ראיה.

מכתב מכון שקד נמצא בתיק תמ"ש חסוי של האמא בניגוד לדין. בלתי מתקבל על הדעת כי מכון המעיד על עצמו כמכון מקצועי ישגר מכתב משמיץ, בפעם השנייה, בניגוד לדין ובשפת ביבים שאינה מכבדת את המכון ואת הצדדים להליכים, ו"יורה" לבית המשפט למנותו "כמומחה" כאשר מהעולה במכתב ההשמצות הוא איננו ראוי לבצע שום אבחון ובוודאי שלא לילדי האמא.

לא יעלה על הדעת שמכון שאינו צד בהליך בתיק משפחה חסוי!, לא ביקש היתר מבימ"ש להגשת מכתב לתיק חסוי, וגם לא קיבל היתר להגיש מסמך לתיק תמ"ש חסוי, "יציע" את עצמו "כמומחה" ידרוש לעצמו מינוי וחסינות, וזאת בטרם בוצע הליך חוקי ומסודר שיאפשר בחירת מומחה מתוך רשימת מומחים המקובלת על בית המשפט.

יודגש שוב: הפסיכולוגיות-המנהלות של מכון שקד מעולם לא פגשו את האמא, לא שוחחו עימה, ולמרות זאת כתבו דברי בלע נגד המבקשת, גיבשו דעה מוקדמת נגדה, ופעלו כדי לשלול ולרמוס את זכויותיה כאילו לית דין ולית דיין.

האמא פנתה בבקשה לקבל את הגנת בית המשפט מפני רמיסת זכויותיה – הפעם על-ידי מכון שקד ואנשיו – תוך שימוש במכתבי הכפשות מזעזעים המוגשים לבית המשפט משל מדובר ב"ספרייה עירונית" ובמקביל מופצים לגורמים נוספים, וזאת בניגוד לחוק הגנת הפרטיות, בניגוד לחוק איסור שון הרע ובניגוד לסעיף 68א' המחייב ניהול בתיקי משפחה בדלתיים סגורות.

ולריה מאממת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.