זהירות! מכון שקד לפסיכולוגיה שירותים פסיכולוגיים מקיפים – רמאות וחלמאות בהוראת פקידות הסעד

זהירות! מכון שקד לפסיכולוגיה שירותים פסיכולוגיים מקיפים – רמאות וחלמאות בהוראת פקידות הסעד
Spread the love

הפסיכולוגיות סיון צמח וענת שמואלי מנהלות מכון פרטי – לבדיקת מסוגלות הורית ואבחונים לילדים, הנשלחים על ידי פקידות הסעד בצו בית משפט. הח"מ, היא אמא המסקרת את עוולות משרד הרווחה, והגישה עתירה להדיח  את פקידות הסעד ניבה מילנר וסימונה שטיינמץ מלפעול בתיקה עקב ליקויים קשים בעבודתן, ואף סמכויות הפיקוח שלהן תמו ביום 13.11.13 ולא חודשו. הח"מ נדהמה לגלות בתיק המשפחה האישי שלה מכתב ממנהלות מכון שקד ובו הכפשות מזעזעות. מנהלות המכון לא מכירות ולא פגשו את האמא, לא שוחחו עימה ובוודאי שבית המשפט לא מינה אותן.

מכון שקד, הכפיש את האמא בהכפשות מזעזעות וחסרות תקדים. עקב הכפשות אלו, הגישה האמא תגובה לבית משפט בה מתבקש בית המשפט להסיר לאלתר את מכתב הסרק שהוגש שלא כדין בתיק משפחה בתמ"ש חסוי ולאסור על מינויין עקב משוא פנים וגיבוש דעה מוקדמת.

מכון שקד מקבל את רוב 'לקוחותיו' מטעם משרד הרווחה הנשלחים לעבור אבחונים שונים ומשונים אצלם.

מכון שקד מקבל ממשרד הרווחה סך 8,700 ש"ח על כל תיק משפחה שנשלח לאבחון אצלם.

מכון שקד, כעניין של שיטה, מכפיש הורים ואת באי כוחם, והאמור הוא בלשון המעטה בלבד, שכן מדובר בהכפשות מזעזעות אשר נועדו לפגוע בהורים ובאי כוחם, במסגרת סכסוך גירושין בהליכי משמורת ודיני נפשות.

הנה כי כן, וכמוכח לעיל ממסמכים כתובים, מכון שקד נוקט עמדה מוקדמת נגד הורים ובאי כוחם, הוא מצוי בניגוד אינטרסים חמור, כאשר מחד המכון מקבל סכומי עתק ממשרד הרווחה, ומאידך הוא מפרסם נגד הורים כשירים וטובים ובאי כוחם חוות דעת מכפישות, מזעזעות וכוזבות, מתוך מטרות זרות.

להלן מקצת תגובות משוב שפורסמו באתר של מכון שקד:%d7%96%d7%94%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%9b%d7%95%d7%9f-%d7%a9%d7%a7%d7%93

מהמקובץ וממסמכים כתובים, עולה כי מכון שקד אינו בוחל בכל אמצעי כדי לפגוע במשפחות וילדיהם, ובכלל זה הפרת איסור פרסום וניהול בדלתיים סגורות, והכל מחמת אינטרסים זרים ופסולים כפי שפורטו לעיל, בחוסר תום לב חריג ובוטה במיוחד.

והחמור מכל: סיון צמח וענת שמואלי מנהלות המכון, בחוסר תום לב חריג, לא הזכירו במכתבם השקרי והמכפיש לבית המשפט את העובדה שמכתבן נכתב מטעם פקידת הסעד ניבה מילנר, נגדה מתנהל הליך משפטי, את העובדה שפקידות הסעד פוגעות במשך זמן רב באמא, על מנת לסכל את השבת ילדיה אליה, מהם נותקה שלא כדין חמש שנים.

יצוין גם, כי במסגרת ניסיונותיהם של פקידות הסעד לפגוע באמא ולהגשים את מטרותיהן הנפסדות, הן הגישו תלונות שווא כוזבות רבות כנגד האם, כמעט לכל רשויות המדינה, למשטרת ישראל, לרשויות המס, למקומות העבודה של האם ועוד. לו היו פקידות הסעד עובדות מקצועיות כפי שהן מגדירות עצמן, הן לא היו מסתירות עובדות אלה מעיני מנהלות המכון ומציגות עצמן "כעובדות מקצועיות".

עסקינן במכון פרטי המתיימר להציג עצמו כמכון להידברות, אולם פועל באופן אובססיבי ומתוך מניעים זרים כנגד הורים, על מנת לסכל כל הליך הידברות וחידוש קשר בין הורים לילדיהם, במטרה לפגוע בהורים, להציק להם ולהטריד אותם. מכון שקד ביצע עבירות חמורות ביותר, כשהכניס מסמך לתיק משפחה חסוי, כשאינו צד בהליך, לא מונה על ידי בית המשפט ובית המשפט מעולם לא התיר לו לפנות בתיק חסוי. שימוש כזה, אסור על פי כל דין, ומשהמכון הפר הוראת חוק, כולל פגיעה בפרטיות, המסקנה הבלתי נמנעת כי מדובר במכון החוטא למטרה שהוקם.

סוף דבר

אין חולק על כך כי סיון צמח וענת שמואלי מנהלות מכון שקד מאיימות על הורים ובאי כוחם בהכפשות מזעזעות וחסרות בסיס ומכתבם לעיל הינו בבחינת "לשון הרע" כהגדרתו של מונח זה בסעיף 1 לחוק איסור לשון הרע.

סיון צמח וענת שמואלי לא טרחו, בטרם משלוח מכתב מכפיש נגד האם, לקבל את תגובת האם להאשמות החמורות והנבזיות שנכתבו נגדה במכתבם.

תגובות שפורסמו על מכון שקד:

ולריה מאממת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.