"תני לי נשיקה וזה יעבור"

Spread the love

"תני לי נשיקה וזה יעבור.
הנה, בבוש. איפה כואב?
כאן אמא.
הנה, הרבה הרבה נשיקות. עבר?
קצת.
אז הנה עוד…
עכשיו?
עבר אמא. מספיק, זה מדגדג."
אריאל
"הזכות להורות היא ביסוד כל היסודות, בתשתית כל התשתיות, היא קיומו של המין האנושי, היא שאיפתו של האדם".

דברי השופט חשין בבג"ץ/ 2458/01 משפחה חדשה נ' הוועדה לאישור הסכמים לנשיאת עוברים.

בבוש בני כשהיה בן 3 שנים, ידע שנשיקה של אמא מעבירה כל כאב. בגיל 4 שנים נחטף על ידי צוררות "הרווחה" שגנבו את 2 ילדיי מגן הילדים ומבית הספר, בהיותם בני 4 ו- 6 שנים.

6.1.09  היום הארור בו נחטפו ילדיי שלא מחמת ביצוע עבירה. ילדיי נלקחו ממני בעקבות כזביו של הגרוש שניסה לטפול האשמות פליליות כוזבות נגדי, אך למרות שטענותיו והאשמותיו הופרכו בחקירת המשטרה (סגירת תלונות שווא כוזבות מחוסר אשמה), פקידות הסעד שחטאו כלפיי כשמיהרו לפעול נגדי – לא פעלו לתיקון טעויותיהן. במקום זאת הן מתבצרות עד היום בהחלטתן מלפני יותר מחמש שנים וגורמות לפגיעה מתמשכת ובלתי חוקית בי ובילדיי.

6.1.14 בג"ץ 125/14 לורי שם טוב נגד שר הרווחה הוגשה על ידי עתירה לפטר את פקידות הסעד סימונה שטיינמץ וניבה מילנר שמונעות ממני את הזכות להורות. מונעות ממני לראות את בני בכורי 5 שנים ללא קביעת הסדרי ראיה, כשהשופט נפתלי שילה משמש חותמת גומי שלהם, ללא כחל וללא שרק. תלונה שהגשתי נגד השופט נפתלי שילה, על שאינו קובע במשך 5 שנים הסדרי ראיה, נדחתה על ידי הנתל"ש בתשובה:

"אין מדובר בסחבת בניהול התיק, אלא בהחלטות של כב' השופט, שניתנו בהסתמך על תסקירי פקידת הסעד, שלא לאשר הסדרי ראיה בינך לבין בנך."

ביום 1/3/2012 דיווחה סימונה שטיינמץ לבית המשפט, מדוע אינה מאפשרת לי כל קשר עם ילדיי, וכך כתבה בתסקיר:

"לאור התנהלות הקשה של הגב' לורי שם טוב כלפי גורמי הרווחה במחלקה ברמת גן שכללו השמצות באינטרנט, קללות ואיומים…, הסיכוי היחיד להערכתי לאיפשור חידוש הקשר עם בנה אורם, הינו הרגעת המערכת המשפחתית והפסקת התביעות המשפטיות לאורך זמן".

כשכתבה פקידת הסעד את דבריה אלו, הייתי מנותקת מילדיי 4 שנים ברציפות! ואילו פקידת הסעד המשיכה ודרשה 'הרגעת המערכת המשפחתית' ופעילותי ברשת האינטרנט. וכך, במקום לטפל בילדי ולהפגיש את בני עם אמא שלו, עשתה פקידת הסעד ככל העולה על רוחה כדי לשלול ממני ומשני ילדיי הסדרי ראיה סבירים.

לא אכביר בכתיבה. מצורפת העתירה שהוגשה ביום 6/1/14. אגרה בסך 1819 ש"ח שולמה על ידי, כפי ששילמתי את כל האגרות והערבויות בשלל התיקים שניהלתי במהלך 5 השנים שחלפו.

מערכת המשפט היא אנטי חברתית, אנטי סוציאלית ונוגשת בהורים בחוסר מוסריות, תוך הפרת זכויות ילדים והורים. אימרות השפר של השופט חשין, אינן באות לידי ביטוי בפסקי הדין המתנהלים מול משרד הרווחה. כל פסקי הדין בענייני משפחה, גורמים לעוול בלתי מעורער ולא מובאים לידיעת הציבור.

הסיכויים שלי להצליח בעתירה, הם כמו שלולית ביום שמש. התנהלות משרד הרווחה דורסנית ואלימה כלפי משפחות וילדיהם באופן שיטתי. התבטאויותיהן של פקידות הסעד מזעזעות, ומעידות יותר מכל על הדורסנות כלפי הורים מוחלשים.

פקידות הסעד מציגות עצמן בפני הציבור הרחב כמי שמבצעות עבודת קודש, אך בפועל כל המשפחות "המטופלות" על ידן מעידות על אלימות ומסע נקמה חסר מעצורים כשהתנגדו להתערבותן, תוך שהן מוציאות את דיבתם של ההורים, והכפשת שמם של ההורים, במהלך אימים למנוע מההורים לספר כיצד הן מצמידות אקדח לרקה ומכריחות הורים לחתום על נזקקות לוותר על ילדיהם. למרבה הצער, במקום שהעובדות הסוציאליות, יסייעו למשפחה, הן פועלות נגדה, לאור הסמכויות הבלתי מוגבלות שניתנו להן מבית המשפט. הן הפוסקות בפועל בכל תיק, והמלצותיהן, ללא יוצא מן הכלל, מתקבלות כפסק דין סופי וחלוט.

כך למשל (נספח 35 לעתירה), ביום 2/6/13 דיווחה פקידת הסעד לבית המשפט על סיכום ועדת תסקירים מיום 10/6/13 – פקידת הסעיד הכינה מבעוד מועד סיכום ועדת תסקירים שהתקיימה 8 ימים אחרי, בה היא מבקשת לבצע אבחונים חסויים לילדיי, שיועברו קודם כל לידיה ואחר כך לבית המשפט.  מובן כי מדובר בתפירת תיק באמצעות מאבחנים שרלטנים "מכון שקד" שמקבלים את התשלום ממשרד הרווחה, שמוכנים לכתוב את מה שפקידת הסעד תגיד להם.

התנהלות פקידות הסעד מזיקה, מעוותת ומנותקת מהמציאות. חוק זכויות החולה קובע, כי כל אבחון חייב להימסר לידי האפוטרופוס הטבעי של הקטין. האם מדובר בחלילה בתיק של בן זיגייר, שנחשד בבגידה, שיש לבצע בגינו אבחונים חסויים? כפי שתקראו בעתירה, אין ליתן אמון בפקידות הסעד שפועלות למצער משיקולים זרים במשך חמש שנים. מדוע יש לאפשר להן להמשיך במעלליהן?

2.6.13 סיכום ועדת תסקירים מיום 10.6.13 פקידות הסעד הכינו מבעוד מועד סיכום לוועדת תסקירים
2.6.13 סיכום ועדת תסקירים מיום 10.6.13 פקידות הסעד הכינו מבעוד מועד סיכום לוועדת תסקירים

2.6.13 סיכום ועדת תסקירים0002

פקידות הסעד שנתפסו בקלקלתן, השחירו את פניי בתסקירים שקריים חסרי בסיס ראייתי או עובדתי, וגרמו לילדיי ולי נזקים בלתי הפיכים. רשת האתרים שנוסדה על ידי בשנת 2009 מהווה תיעוד חי למען ילדיי המנותקים ממני 5 שנים ואינם יודעים כי לא נטשתי אותם ואני נלחמת למענם ימים כלילות להשיבם לחיקי.

לקריאת העתירה בקובץ PDF, הקליקו: 6.1.14 בג"ץ 125/14 לורי שם טוב נגד שר הרווחה

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=VLheyiOr5F4]

קישורים:

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.