ח"כ ניסים זאב מזהיר הורים לא לפנות לעובדים סוציאליים – מי שיבקש מהם עזרה ברכישת עגלה ימצא את עצמו עם עגלה ובלי הילד

Spread the love

ח"כ ניסים זאב מזהיר הורים לא לפנות לעובדים סוציאליים – מי שיבקש מהם עזרה ברכישת עגלה ימצא את עצמו עם עגלה ובלי הילד

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=VT2RnqXpYXA&feature=youtu.be]

מדובר בנושא מאוד רגיש של הוצאת ילדים מהבית. לפחות בסחר אתה יודע מי הסוחר ומי הנסחר. כאן במסגרת החוק מגיעים פקידי סעד ומוציאים ילדים מהבית. הסמכויות הבלתי מוגבלות שמקבלות פקידות הסעד לבוא לקחת את הילד – הן אסורות. אסור להן לפעול ללא צו בית משפט.
אין שום סיבה לקחת ילד מהבית, בניגוד לרצון הוריו ורצון הילד ולהתעמר בו, כפי שמאות אלפים סובלים מהמקרים האלה.

אין שום סיבה בעולם להוציא ילד מהבית על סמך חוות דעת של עובדת סוציאלית. השופט הופך להיות "לעד" של פקידת הסעד. עובדת סוציאלית אמורה לעזור לאנשים שפונים לסייע להם בתום לב, ובסופו של דבר זה הופך להיות בומרנג נגד אותם אנשים שפנו אליהם.
יש לעובדים הסוציאליים תפיסה מעוותת שצריך לשנות את כל הקונספציה של לקיחת ילדים מההורים. הגיע הזמן להקים ועדת חקירה ממלכתית שתבדוק את כל הנושא הזה, מתי מוציאים ילדים ואיך מוציאים ילדים. עובדת סוציאלית צריכה להגיש נתונים ולא לחוות דעה. בפועל היא הגורם הדומיננטי של הוצאת הילד מהוריו – זה האסון שלנו.
הורים שאין להם יכולות להתגונן על עצמם, העלויות הכספיות הנדרשות הן עצומות. כל עורך דין מתחיל ב- 10 אלף דולר. מי שחלש הוא פוטנציאל כדי לקחת את הילד שלו מהבית. אני מכריז כל המשפחות שזקוקות לעזרה סוציאלית – שלא יעיזו להגיע לעובדים סוציאליים. כל מי שמבקש עגלה לתינוק, יקבל עגלה ויקחו לו את התינוק. את התינוק יקחו לו מהבית.
אני מזהיר את ההורים שלא יעזו לפנות לעובדים הסוציאליים!!!

אם יש מח"ש שבודק את הפעולות על שוטרים, וגם לגבי שופטים אפשר לתבוע שופט, על עובדים סוציאליים אין שום בקרה שיכולה לתבוע אותם על אותם התעללות במשפחות. כל הורה שנפגע מהוצאת הילד שלו מהבית – לא יכול לעשות נגדם מאום.
30 שנה אני מלווה מקרים ונתקלתי במקרים שבהם אמא היתה בהריון והעובדים הסוציאליים ייעדו את התינוק של אותה אמא לאימוץ. לעובדים הסוציאליים יש להם כתובת למי שיגדל את התינוק. העובדים הסוציאליים עושים הכל כדי שהתינוק יצא מהבית.
צריך לשמוע את הזעקה של ההורים. צריך לעשות צדק. העובדים הסוציאליים חורגים מהסמכויות שלהם ולהורים אין לאן לזעוק.
במשך כל השנים אני זועק את הזעקה נגד הוצאת ילדים בכפיה מביתם. העובדים הסוציאליים פועלים מעל החוק ו"אסור לחשוד" שהם מעל החוק. השופטת חנה בן עמי אמרה עליהם דברים מאוד חמורים. היא תיארה כיצד כל מי שמטיל עליהם ביקורת מאויים על ידם.
"הרגישות" של העובדים הסוציאליים רחוקה מהם והלאה.
[youtube=http://youtu.be/bUK9tiUFFfI]
קישורים:

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.