השופט האידיוט שאול שוחט מביהמ"ש מחוזי תל אביב

השופט האידיוט שאול שוחט מביהמ"ש מחוזי תל אביב
Spread the love

השופט האידיוט שאול שוחט מבימ"ש מחוזי ת"א (כל מילה אחרת תחטא לאמת. השופט אידיוט)

ביום 9.9.13 הגשתי בר"ע לבימ"ש מחוזי ת"א, כשכבר בספתח הדגשתי כי שופט בימ"ש לעניני משפחה נפתלי שילה חותמת הגומי של פקידות הסעד, פסק בניגוד לחוק זכויות החולה – כששלל, ומראש, את זכותי לעיין במסמכים ולקבל לידיי את האבחונים שייערכו לילדיי ולעמוד על זכויותי הדיוניות כשפסק:

"2. הומלץ בתסקיר כי הילדים יעברו אבחון מקיף במכון שיקבע על ידי גורמי הרווחה. הומלץ כי בשלב ראשון לא ימסר האבחון לצדדים אלא רק לאחר שבית המשפט ופקיודת הסעד יעיינו בו.
12. סיכומו של דבר: אני נותן תוקף של החלטה להמלצות התסקיר מיום 23.6.13.
13. לאור רגישות ההליך ועל מנת שהקטינים לא יפגעו בשלב ראשון יועבר האבחון אך ורק לבית המשפט ולפקידות הסעד. לאחר שאעיין בו אחליט האם הוא יועבר כולו או חלקו לידיעת הצדדים."

האידיוט שאול שוחט, הוציא החלטה שאינה קשורה לערעור עצמו, וזו לשונה:

"ההחלטה, אחת מיני רבות, ניתנה במסגרת תובענה שהגישה המבקשת בשלהי 2011… לשינוי שעות המפגש בינה לבין שני הקטינים…".

מודגש, אני לא רואה את שני ילדיי הקטנים. את בני בכורי בן 11 שנים, אינני רואה מיום 6.1.09, מעל 5 שנים. האידיוט שוחט שהכניס בהחלטתו נושאים שאינם קשורים ומודגש: שאף לא נכתבו בגוף הערעור, טועה שוב ושוב, וכל החלטתו שנדחתה על ידו כמובן, אין לה קשר לערעור שהוגש. שוחט, המתיימר בתואר שופט, אינו קורא את הערעורים המוגשים לפניו, וזו הפעם השניה שהוא מוציא החלטה בה הוא מייתר את ערכאת השיפוט, ומסכל ערעורים מוצדקים בענייני נפשות, כשהוא כותב החלטות שגויות מעיקרן. לקינוח ממליץ השוחט: "נכון וראוי לאפשר לבית משפט קמא לעשות את מלאכתו לפי מיטב הבנתו ולא להתערב בהן".

כך!

שוחט הוציא את החלטתו המטומטמת והמבזה את כבוד המשפחה "בדלתיים סגורות", למרות ששמות הצדדים לא רשומים, שם פקידת הסעד לא מופיע, ואפילו שם השופט חותמת הגומי נפתלי שילה – לא מופיע.

עיקרון פומביות הדיון

כידוע, עיקרון פומביות הדיון "הינו אחד העקרונות החוקתיים המרכזיים שביסוד שיטת המשפט שלנו. בשמירתו טמונה, כידוע, אחת הערובות העיקריות לתקינותו של ההליך השיפוטי, הן בתחום עשיית הצדק ובירור האמת, הלכה למעשה, והן בתחום מראית פני הצדק קבל עם ועדה". ביסוד עיקרון פומביות הדיון עומדים עיקרון חופש הביטוי וזכות הציבור לדעת. פומביות הדיון מאפשרת לציבור לקבל מידע על פעילות הרשויות הציבוריו ובהן בתי המשפט. שמירה על עיקרון פומביות הדיון חיונית לתקינות ההליך השיפוטי ולביצור אמון הציבור בבית המשפט. מעיקרון פומביות הדיון נגזרת הזכות לפרסם דברים שנאמרו והתרחשו בבית המשפט.

סוף דבר

שאול שוחט אידיוט.

החלטתו שגויה ובטלה מעיקרה, שכן השופט חותמת הגומי נפתלי שילה, פסק בניגוד לחוק זכויות החולה, סעיף 18 לחוק המחייב מסירת מידע לידי, כאימם של ילדיי, אלא אם כן יפנו המטפלים לוועדת האתיקה ויצרפו את המידע שלא נמסר ואת נימוקיהם לאי מסירתו. סעיף 18 ה' אף מחריג ובנסיבות דנן מחייב לשמוע אותי, אמא של ילדיי, בקובעו: "בטרם תיתן ועדת האתיקה את החלטתה, רשאית היא לשמוע את המטופל או אדם אחר".

החלטת שוחט אינה עולה בקנה אחד עם ההלכה הפסוקה. ניתן ללמוד כי שוחט מייתר את ערכאת השיפוט, מוציא החלטות תלושות מהמציאות המבזות את קדושת המשפחה, את כבוד האדם וחירותו, ושם מחסום בפני אמם של ילדיי להגן עליהם ועל זכויותיהם.

ולריה מאממת

2 thoughts on “השופט האידיוט שאול שוחט מביהמ"ש מחוזי תל אביב

  1. ראשויות המושחתות מסיתות את הנשים להעיף את הבעל מהבית /כדי לאחר מכן יוכלו לגזול 4000 ילדים בשנה מחד הוריות לפרנסת מקורביהם /חלק מילדים מתדרדרים לזנות פשע וסמים ונוקמים במדינת סדום /וטוב שכך

  2. ראשויות המושחתות מסיתות את הנשים להעיף את הבעל מהבית /כדי לאחר מכן יוכלו לגזול 4000 ילדים בשנה מחד הוריות לפרנסת מקורביהם /חלק מילדים מתדרדרים לזנות פשע וסמים ונוקמים במדינת סדום /וטוב שכך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.