מאיר כהן שר הרווחה משפיל הורים במרכז קשר

מאיר כהן שר הרווחה משפיל הורים במרכז קשר
מאיר כהן משפיל הורים
Spread the love

עדותו של אב שנותק במשך שנה שלמה מבתו בשל סירובו לראות את בתו בחדר תחת פיקוח המתקרא "מרכז קשר":

אני קורא להורים שיפסיקו ללכת למרכזי קשר, ככל שאתם הולכים לשם הם ישלחו אתכם יותר למרכזי קשר.

לא ראיתי את הילדה שלי שנה שלמה, בגלל שלא רציתי ללכת למרכזי קשר.

אם תפסיקו ללכת לשם – הם יסגרו אותם.

מאיר כהן משלם 600 ש"ח על כל שעה שהילד שוהה במרכז קשר.

במרכז קשר יש 4 עובדות סוציאליות, כשכל אחת מתוגמלת עבור כל שעת ביקור שלכם שם ב- 8 שעות נוספות.

לא פגעתי בילדה שלי, ואמרתי לשופטת שהמקום הזה מעליב, משפיל ומשפילים אותך שם בלי סוף. לילדה שלי לא מגיע ולי לא מגיע.

מרכז קשר הוא כלי שהעניק המחוקק לילדים שעברו פגיעה. בפועל, מדובר בעסק כלכלי המגלגל מיליוני שקלים בתעשיית הרווחה, וגורם לפגיעה יומיומית ובלתי הפיכה באלפי ילדים והורים טובים וכשירים שלא פגעו בילדיהם. זהו בדיוק המקום שבו על בתי המשפט להתערב ולעצור תופעה מסוכנת ופסולה זו בה נשלחים הורים וילדיהם בסיטונאות למרכזי הקשר, ללא צורך.

נדגיש שוב ושוב, הרוב המכריע של ההורים שרואים את ילדיהם במרכז קשר הם אבות גרושים, כולם נורמטיביים ללא עבר פלילי, ללא רקע פלילי או עבר נפשי. הורים כשירים וטובים וה"פשע" היחידי שביצעו הוא פרידה מזוגתם לשעבר. העובדים הסוציאליים "קובעים" חזור ושוב קביעות "שיפוטיות" בעניינים של הורים טובים וכשירים ולא טורחים כלל לסייג אותן במילה "לכאורה". העובדים הסוציאליים מייחסים לעצמם את כס השופט (כך ממש), עושים דין לעצמם ולהורים וזאת בפומבי לעיני כל!

ודוק, חוקי יסוד כבוד האדם וחירותו הם אצטלה של עובדים סוציאליים לביצוע עבירות – וכך הם משתלחים בהורים באופן אובססיבי וחסר תקדים – הורה שנמצא במרכז קשר מפוקח במצלמות, מאבטח ועובדת סוציאלית צמודה, כשאסור להורה ללחוש לבתו באוזנה כמה הוא מתגעגע אליה.

רק לסבר את העין, עובדת סוציאלית בכירה העידה בפני הכתבת, כי היא עובדת במרכז קשר שנים רבות, ועד שהתחילה את עבודתה במרכז קשר היא חשבה שההורים מסוכנים לילדים, ונדהמה לגלות כי ההורים שנמצאים במרכז קשר אינם מסוכנים לילדיהם. נהפוך הוא, הם נמצאים שם בשל סכסוך גירושין או שבגלל פקידת סעד שהחליטה משיקולים זרים לטובת הילדים.

בית המשפט אינו מברר את הסוגיה הקריטית והחשובה ביותר בדיני נפשות והיא – תפקודו של ההורה טרם הליך גירושין והסיבות בעטיים הוא נשלח להסגר במתקן מפוקח.

להלן עדות האבא נריה, בעדותו הוא מספר כי איבטח ילדים של בכירי המדינה, אולם את ילדיו שלו הוא נאלץ לראות במרכז קשר.

הסרטון כואב, ומוכיח כי הפגיעה האנושה שביצעו העובדים הסוציאליים בילדים פגעה קשות באבא. העובדים הסוציאליים פגעו באבא באופן מכוער ומקומם ממש, ולא בחלו לנתק את אמו של נריה מנכדיה כדי לבזות ולהשפיל את האבא תוך פגיעה בכבודו. הגורם היחידי המוסמך לקבוע האם אדם כלשהו במדינת ישראל הינו "עבריין" או "פושע", הינו בית המשפט ולא עובדות סוציאליות (בכל הכבוד להן)!

פשעי משרד הרווחה – טראומת מרכזי הקשר – ישראל היום – פברואר 2014 – הכתבה המלאה בקובץ PDF

ולריה מאממת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.