מאיר כהן שר הרווחה – אטימות וזלזול בהורים נפגעי משרדו

Spread the love

מאיר כהן שר הרווחה – אטימות וזלזול בהורים נפגעי משרדו

עשרות הורים נפגעי משרד הרווחה, קיימו מחאה ביום חמישי 17.10.13 מול ביתו של שר הרווחה מאיר כהן, אולם הוא נותר ספון בביתו, צופה בטלוויזיה עם אשתו וילדיו ואינו שועה לזעקות השבר של הורים הקוראים לו להשיב להם את היקר להם מכל – ילדיהם. מאיר כהן אטום למצוקת אזרחים להם הוא אמור לתת שרות מתוקף תפקידו כשר הרווחה. מאיר כהן לא יצא אל המוחים מול ביתו, וכהרגלו, הקיף עצמו בחומה אנושית שוטרי משטרת דימונה ומאבטחיו.

לצפיה בפלייליסט מחאה נגד ניתוק ילדים מהוריהם, הקלק כ-א-ן : https://www.youtube.com/playlist?list=PLuW4NPCqxm_i3UDshpCA3VzXgzVvbytrP

[youtube=http://youtu.be/BYG_C8LTWJo]

עשרות הורים המנותקים תקופות ארוכות מילדיהם בשל התערבות ברוטלית של עובדת סוציאלית, המונעת מהם כל מגע או קשר עם ילדיהם, טענו כי לעובדים סוציאליים כח ללא סייגים ועוצמה בלתי מרוסנת – ולהורים שעומדים מולם כמעט ואין סיכוי. עובדים סוציאליים כותבים תסקירים שקריים על ההורים, כשהם אינם נזקקים להביא ראיות או תימוכין לתסקירים אלו, וכך הם משמשים "עט להשכיר" לצד בו הם חפצים ביקרו, או שלא, ומבצעים רדיפה אישית פסולה, אסורה ומכוערת כנגד הורים טובים וכשירים שמוחים על התנהלותם הקלוקלת.

מי שמעז להטיל ביקורת כלפי עובדת סוציאלית, חוטף מבול תלונות כוזבות במשטרה מצידן וחמור מכל העו"ס מענישה את ההורה המתלונן בניתוקו מילדיו. עובדים סוציאליים פוגעים פגיעה בלתי הפיכה בפרטיותם של אזרחים ו"חושפים" "מידע" המבוסס על דברי רכיל של שכנים. "המידע" המכיל כזבים מזעזעים ופגיעה בלתי הפיכה במשפחה רומס את המשפחה כשלעובדים הסוציאליים אין בדל ראיה לתסקיריהם השטניים. עובדים סוציאליים מחסלים את כל מי שמעז להטיל נגדם ביקורת והם חסרי ערכים מוסריים, אולם אוהבים "להתלות" על המושג המעורפל "טובת הילד" שאין בינו לבין המציאות דבר וחצי דבר, כאשר ברור שהשימוש בערך "טובת הילד" נועד לאפשר לעו"ס לערוך מסע חיסול מבחיל להורה באמצעות "האכסניה" שבבעלות העו"ס – מוסדותיהם: מרכזי קשר, פנימיות, מוסדות פסיכיאטריים ומרכזי / מתקני חרום.

[youtube=http://youtu.be/osM1u8r0p-k]

עובדים סוציאליים מוכיחים, כי בשגרה, הם כלל אינם טורחים להביא את תגובות מי מן ההורים עליהם הם כותבים בתסקירהם (או ליתר דיוק – מכפישים), או למצער לפנות לגורמים מוסמכים לאמת את התסקירים השקריים שלהם בטרם הם פוגעים באופן בוטה בהורים, ומוכיחים כי אינם בוחלים באמצעים על מנת לנתק ילד מהורה, וזוהי מטרתם המובהקת והמוצהרת ממש – מילוי מוסדות הרווחה בילדי הורים מוחלשים.

[youtube=http://youtu.be/VsByMXm_HnE]

העובדים הסוציאליים מרוקנים מכל תוכן הוראות דין שהינן אבני יסוד בשיטת המשפט הישראלית, לרבות חוקי יסוד!

עשרות הורים שהפגינו על העוול בניתוקם מילדיהם קראו לשר הרווחה לשנות את חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו (התשמ"ד-1984) כך שהזכות להורות תהיה מעוגנת בחקיקה.

לא למותר לציין, כי מדינת ישראל חתומה על אמנת זכויות הילד משנת 1991 – משרד הרווחה מונע חקיקת זכויות הילד, על מנת להמשיך לסחור בילדים באין מפריע.

כחלק מהאסטרטגיה בה נוקטים העובדים הסוציאליים היא הדלתיים הסגורות של בתי המשפט, שם הם מפשיטים את עורם של ההורים, גוזלים מהם את ילדיהם, בית המשפט מטיל הוצאות אסטרונומיות על ההורים, והם מופשטים מרכושם ומכבודם העצמי.

[youtube=http://youtu.be/1YNszN-bUR8]

קישורים:

ולריה מאממת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.