מחאת הורים נגד ניתוקם מילדיהם מול ביתו של שר הרווחה מאיר כהן בדימונה

Spread the love

מחאת הורים נגד ניתוקם מילדיהם מול ביתו של שר הרווחה מאיר כהן בדימונה

אוקטובר 2013 – עשרות הורים טובים וכשירים מנותקים מילדיהם במשך שנים ארוכות בשל הדורסנות והברוטליות של עובדות סוציאליות, שפועלות בניגוד לטובת הילדים, בדלתיים סגורות ללא ראיות וללא הוכחות.
הורים כואבים שהיקר מכל נלקח מהם קראו למאיר כהן לצאת החוצה לדבר איתם, אולם הוא נותר ספון בביתו עם אשתו וילדיו צופה בטלוויזיה, ולא שעה לזעקות השבר של ההורים.

[youtube=http://youtu.be/BYG_C8LTWJo]

הורים המנותקים מילדיהם ללא סיבה, טוענים שהבעיה הקשה ביותר זה של עוצמה בלתי מרוסנת שניתנה לעובדים הסוציאליים. יש ריכוז של כח ואין שום סייגים, לא ביקורת ולא דרך לרסן את זה, ולא דרך מבקר, לא להעניש. זו הבעיה הכי חמורה לנושא זה.לאנשים העומדים מול משרד הרווחה כמעט שאין סיכוי. אין גופי ערעור, ודוח מבקר המדינה שהתייחס לדברים מאוד מסויימים הצביע על זה.
המלצות ועדת גילת מנובמבר 2002 שנוצרו בצורה מסודרת – שום דבר מזה לא מומש. הדבר המרכזי היה ועדת ערר – שאף הוא לא יושם.
איך מפרקים את הכח? קודם כל באמת שתהיה כתובת לאן להתלונן.
מאיר כהן הקים את "ועדת סילמן" בראשות יוסי סילמן מנכ"ל משרד הרווחה. מדובר בלעג להורים, שכן ממתי משרד הרווחה מבקר את עצמו? מעבר ללעג על ההורים, ועדת סילמן לא זימנה אף הורה נפגע רווחה או נציג ציבור לשמוע עדותו על פשעי משרד הרווחה. יוסי סילמן מקטרג, משמיץ ומכפיש את ההורים שמתלוננים על העוול שנגרם להם מהעובדות הסוציאליות.
ההורים מרגישים שמדובר במאבק אבוד, לצאת נגד מערכת שמוכתבת מראש נגד המשפחה.
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=1YNszN-bUR8]
מאיר כהן שהוא נבחר ציבור מתנהל כאימפוטנט חסר אחריות כלפי אזרחים עליהם הוא אחראי וחמור מכל חסר אחריות כלפי הילדים המנותקים מהוריהם.
מערכת הרווחה היא דורסנית כלפי החלשים בחברה הישראלית וגורמים מידי יום לחורבן במשפחות ולהתמוטטות כלכלית של המשפחות שמוכרים את כל רכושם כדי להשיג ייצוג משפטי שישיב להם את ילדיהם. לשווא.
[youtube=http://youtu.be/hFkGvNhtysE]

קישורים:

ולריה מאממת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.