מרינה טוניצקי פרקליטות ת"א פלילי – הגשת כתב אישום חסר בסיס וחסר ראיות באופן שיטתי

Spread the love

מרינה טוניצקי הגישה כתב אישום שקרי וחסר ראיות, נגד אמא מגבעתיים.

החל מהרגע בו החלה האמא את גירושיה, פתח הגרוש בסדרת תלונות שווא כוזבות בעידוד 2 פקידות סעד מלשכת רווחה גבעתיים. תלונות שווא כוזבות אלו הוגשו מידי יום ביומו, ברשעות, בזדון שאין כדוגמתו ובלשון משתלחת נגד האמא, והכל מתוך נסיון (שלא הצליח), להרתיע את האמא מלהמשיך להיאבק על השבת ילדיה שנחטפו ממנה בידי עובדות סוציאליות קונסילייריות.

ואולם כל תלונות השווא הם כאין וכאפס לעומת התלונה הכוזבת שהגיש הגרוש ביום 24/6/2009 בהשמצה מכוערת במיוחד כאשר העליל על האמא שהיא איימה לרצוח אותו וקיללה אותו.

האמא נעצרה על ידי משטרת גבעתיים, נחקרה וטענה שמדובר בתלונת שווא כוזבת והוכיחה זאת בהקלטה שהיתה מצויה אצלה. לא למותר לציין, כי אף אחת מהתלונות הכוזבות אינה אמת וכי מדובר במסכת תלונות שווא הכוללות השמצות מכוערות, זדוניות ומרושעות שבה נקט הגרוש על מנת לפגוע באמא ולהרתיעה מלהיאבק להשבת ילדיה למשמורתה לאחר ששהו חצי שנה במתקן חרום, אליו נשלחו בשל תלונות השווא הכוזבות של הגרוש.

— כתב האישום, מסמכים וסגירת תלונות השווא הכוזבות מחוסר אשמה פלילית מצ"ב בקובץ PDF – הקלק כאן:  כתב אישום כוזב ת"פ 41518-02-11 + תלונות שווא שנסגרו מחוסר אשמה פלילית

מרינה טוניצקי הגישה כתב אישום נגד האמא ת"פ 41518-02-11, בלא שהיא מזמנת את האמא לשימוע, בלא שהיא מנסה לאתר את האמא לדיון, ועשתה הכל כדי שינתן פסק דין נגד האמא בהעדרה. באופן אקראי גילתה האמא, כי הוגש נגדה כתב אישום, בעת שהתייצבה בפרקליטות לצורך הכנתה כעדה בתיק פלילי נגד גרושה (הגרוש הורשע ע"י השופטת הדסה נאור ביום 1.11.2011 ת"פ 10509-08).

טוניצקי הינה עט להשכיר של פטרונתה עו"ס אתי דור דוברובינסקי מלשכת רווחה גבעתיים, פקידת סעד שחטפה את ילדיה של האמא ושהגישה נגד האמא תביעת לשון הרע בסכום אסטרונומי כדי לחנוק את האמא כלכלית. הגשת כתב האישום מהווה קמפיין הכפשה המתוזמר והמתוזמן על ידי משרד הרווחה.

טוניצקי הגישה כתב אישום נעדר בסיס ראייתי התומך בכתב האישום, כך למשל בתאריכים שנטען שהתקשרה לגרושה, פלטי השיחות שהוזמנו בצו בית משפט – הופרכו לגמרי – לא היו שיחות בתאריכים הנ"ל! אם כל זה לא הדליק נורה בפני מרינה טוניצקי, הרי שהקלטה שנמסרה למשטרה ומאוחר יותר לפרקליטות, הוכיחה בדיוק ההיפך מהנטען. האמא התחננה, ממש כך, בפני גרושה שלא ישלח את ילדיהם המשותפים למשפחת אומנה ואף אמרה לו כי היא מוכנה שהילדים יועברו למשמורתו, רק שלא ישלחו למשפחת אומנה.

אלא שטוניצקי, בדרכה המעוותת, סירבה לחזור בה מכתב האישום המופרך שבו קביעות חמורות מאין כמותן כלפי האמא, ללא שהיא טורחת לבודקן לאשורן. מדובר בסעיפי אישום המכילים הכפשות מזעזעות וכוזבות שניתנות להפרכה בנקל, והוגשו נגד האמא על לא עוול בכפה; ואולי החמור מכל – טוניצקי, לא טרחה כלל לבדוק את העובדות לאשורן טרם היא הגישה את כתב האישום המכפיש וזאת בזדון במכוון, לא זימנה את האמא לשימוע, לא שלחה לה בדואר העתק מכתב האישום, כי העיקר מבחינתה של מרינה טוניצקי, הוא לרמוס, להכפיש ולנסות לחסל את האמא.

מרגע שהבינה טוניצקי, כי האמא תשמיע את ההקלטות בפני השופט בארי, הודיעה נציגתה במהלך הדיון שהתקיים ביום 3/10/13 "מבקשים לחזור בנו מכתב האישום", והשופט בארי נתן החלטה: "בהסכמת הצדדים, אני מוחק את כתב האישום".

פרוטוקול מקדים לא נרשם משום מה.

לקריאת המסמכים בקובץ PDF: כתב אישום כוזב ת"פ 41518-02-11 + תלונות שווא שנסגרו מחוסר אשמה פלילית

חזרה מכתב האישום ת"פ 41518-02-11
חזרה מכתב האישום ת"פ 41518-02-11

קישורים:

 

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.