ספייבוט Spybot – חיפוש והשמדת רוגלות

Spread the love
ספייבוט Spybot – חיפוש והשמדה יכול לזהות ולהסיר תוכנות ריגול (ספייוור) מסוגים שונים מהמחשב שלך. אם אתה רואה סרגל כלים בדפדפן שלך שלא אתה התקנת, או אם הדפדפן שלך קורס, או אם דף הבית של הדפדפן שלך השתנה מבלי ידיעתך, קרוב לודאי שמושתלות לך במחשב תוכנות ריגול. אבל אפילו אם אתה לא רואה שום דבר חשוד, יכול להיות שכבר נדבקת, בגלל שיותר ויותר תוכנות ריגול עוקבות אחרי הרגלי הגלישה שלך בשקט, ויוצרות פרופיל שיווקי שהן מוכרות לחברות הפרסום השונות. ספייבוט – חיפוש והשמדה היא תוכנת חינם, אז לא נגרם שום נזק גם לראות האם מישהו מרחרח לך במחשב.

כדי לראות רשימה של איומים וסכנות שספייבוט – חיפוש והשמדה יכול להסיר, לחץ על תמיכה בסרגל הניווט שמימין, ושם על סכנות למחשב. אם תרצה לראות פעולות בסיסיות בספייבוט – חיפוש והשמדה, אנא קרא את המדריך. אם אתה פוחד מאי-תאימות עם תוכנה אחרת שאתה משתמש, אנחנו יכולים להבטיח לך שזהו לא המקרה. בכל זאת, יצרנו רשימה של סקירה אודות תאימות של כמה תוכנות שתאימות איתן בוקשה כבר בעבר.

ספייבוט – חיפוש והשמדה יכול גם לנקות עקבות שימוש, פונקציה מעניינת אם המחשב שלך משותף לכמה אנשים בבית ואתה לא רוצה שאחרים יראו על מה עבדת במחשב. ולמשתמשים מתקדמים, התוכנה מאפשרת לתקן חוסר-עקביות ברג'יסטרי ולייצר דו"חות. . רשימת מאפיינים קיימת בליחצה על מאפיינים.

קישור להורדת ספייבוט

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.