אל"י האגודה להגנת הילד: הונאה, מרמה, התעללות בילדים, שחיתות, כליאת ילדים, סימום ילדים, בצע כסף ועבודה בעיינים

אל"י האגודה להגנת הילד: הונאה, מרמה, התעללות בילדים, שחיתות, כליאת ילדים, סימום ילדים, בצע כסף ועבודה בעיינים
משרד הרווחה אנחנו צריכות למלא את המוסדות בתינוקות
Spread the love

הונאת התורמים האמריקאים של אל"י "טיפולים על גלגלים שלא קיימים

משכורות העתק של העמותות לטיפול בילדים בסיכון, כמו אל"י, האגודה להגנת הילד, ממומנות בעיקרן מהתרמות בחו"ל. היות ומשרד הרווחה מממן את הפעילות בסכומים של פי 4 מהעלויות (17,000 ₪ לילד לחודש בעלות מוצהרת של 3,000 ₪), הכספים מחו"ל מוזרמים ישירות לידי בכירי העמותות.

באל"י למשל משווקים לאמריקאים סיפורי בדים. חניתה צימרין מנכ"לית אל"י מפרסמת כי התרומות נועדו לממן טנדר (ואן) ובו יחידה טיפולית שמסתובבת בין בתצי ספר ושאר מקומות קהילתיים בהם ילדים נמצאים, מאבחנת אותם ו"מטפלת" בהם.חשוב לציין שאל”י מביימת תמונות פיקטיביות של אוטובוס נודד תחת הכותרת “טיפולים על גלגלים” MOBILE THERPY”, כאשר ברור על פניו שצילמו ואן לבן ללא סימנים מזהים, אשר נטען שבתוכו מתקיימים טיפולים. בתוך אתר אל"י האמריקאי יש תמונה מהמבנים של הטנדר ובו שתי נשים יושבות זו מול זו, עם שידה קטנה שעליה 3 בובות, ושולחן מיניאטורי ובו מונחים שמי משחקי קופסא. ברור על פני שהתמונה מבוימת. הוא הזה איננו קיים.

באתר הפונה לתורמים האמריקאים בארה”ב http://eli-usa.org/ כותבת חניתה צימרין כי "אל”י הוא הארגון היחד בעולם המשתמש ביחידה טיפולית ניידת, על מנת להגיע אל ילדים קורבנות של התעללות, אשר אינם יכולים לממן את עלות הנסיעה למשרד אל"י, או שהם מתגוררים רחוק מידי ממשרדי אל"י בתל אביב, או מכל שאר המטפלים הפרוסים במרכזי אוכלוסיה עיקריים בישראל. היחידה הטיפולית הניידת היא ואן מסחרי בו מותקן חדר טיפולי בשטח שנועד למטען. עובדת סוציאלית של אל”י נוהגת בטנדר. אל”י משתמשת ביחידה הטיפולית הניידת גם לשם התערבות חירום בשעות בהם המשרד סגור".

למעשה הרעיון איננו רעיון מקורי של צימרין. בסקוטלנד, חברה פרטית של קלינאי תקשורת מפעילה ואן נודד, ובו חדר עם בידוד אקוסטי הרמטי, שבו מתקיימים טיפולים להפרעות בתקשורת. אלא שטיפולים אלה הם בידיעת ההורים והסכמתם, כאשר ההורים יושבים בתא הנהג או בחדר הבידוד וצופים בתהליך. צימרין גנבה את הרעיון ועיוותה אותו לצרכיה, היות והיא כל הזמן מחפשת ילדים שאפשר לטפול עליהם את התגית של "ילדים בסיכון" ואז בכפייה להכריח את הילדים לעבור "טיפולים" בהם שותלים לילדים זיכרונות שלא היו, כאשר המטרה היא הוצאת הילדים למעון חירום, שם נמצא הכסף הגדול.

להלן השקרים של חניתה צימרין באנגלית:

ELI is the only organization in the world that utilizes a Mobile Therapy Unit to reach those children, victims of abuse, who cannot afford the cost of traveling to ELI’s offices or who live too remotely to visit ELI’s offices in Tel-Aviv, or any of its satellite therapists who are located in other major population centers in Israel.

The Mobile Therapy Unit is a cargo van with a therapy room retrofitted into the cargo space. The van is driven by an ELI social worker. ELI also uses the Mobile Therapy Unit for emergency intervention during hours when the office is closed.

ולריה מאממת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.