פרשת השופטים הנוקמים הסדר טיעון באמצעות עו"ד שי שקד לעיתונאית לורי שם טוב כתב האישום התכווץ ל-30 סעיפים שלא השתמשו בהם מעולם: סיוע ללשון הרע, סיוע להעלבת עובד ציבור

פרשת השופטים הנוקמים הסדר טיעון באמצעות עו"ד שי שקד לעיתונאית לורי שם טוב כתב האישום התכווץ ל-30 סעיפים שלא השתמשו בהם מעולם: סיוע ללשון הרע, סיוע להעלבת עובד ציבור
לורי שם טוב עם סנגורה עו"ד שי שקד
Spread the love

תיק הדגל של שי ניצן ועמית איסמן קרס. שניהם עבדו ביחד על כתב האישום שהוגש נגד העיתונאים לורי שם טוב, מוטי לייבל ועו"ד צבי זר באפריל 2017, הכשירו שרצים, תפרו אישומים שקריים, והמציאו קומבינציות משפטיות כוזבות כדי לייצר יש מאין. נתנו לפרשת השופטים הנוקמים שם: "טרור רשתי".

לורי שם טוב יוצגה ע"י עו"ד שי שקד, גאון משפטי, שהביא לניצחון מוחץ בתיק המכונה בציבור "פרשת השופטים הנוקמים".

לורי שם טוב עם סנגורה עו"ד שי שקד
לורי שם טוב עם סנגורה עו"ד שי שקד

היום, 31/3/2022 הפרקליטות התקפלה מכל התיאוריות השקריות שהמציאה, נסוגה מרוב שקריה, הודתה בכשלים אדירים בתיאוריה של התביעה והציגה לבית המשפט הסדר טיעון כחוש ועלוב, שאם זה מה שהיה מוגש בפברואר 2017 העיתונאית שם טוב לא היתה נעצרת שנתיים וחצי בכלא במעצר פוליטי ללא ראיות, וגם לא היתה יושבת אפילו יום אחד במעצר. מחודש יוני 2018 הפרקליטות לא קבעה אפילו מועד אחד לשמוע את פרשת התביעה ולא נקבעו מועדי דיון בתיק. לעיתונאית שם טוב נגרם עינוי דין מתמשך, כשהיא נאלצה להודות באישומים מופרכים: "סיוע ללשון הרע", "סיוע לאיסור פרסום", "סיוע להעלבת עובד ציבור", ו-"פרסום מסולף של הליך משפטי" על שוטר עבריין מין מורשע.

פרשת הבלוגרים: בתמונת הרקע שי ניצן פרקליט המדינה ב- 02.08.2018 מדבר בכנס בפני שופטי בית המשפט העליון בנוכחות שרת המשפטים איילת שקד ועוד משפטנים על משפטה של לורי שם טוב בעוד משפטה תלוי ועומד, ושופטי העליון דנים בעניינה.
פרשת הבלוגרים: בתמונת הרקע שי ניצן פרקליט המדינה ב- 02.08.2018 מדבר בכנס בפני שופטי בית המשפט העליון בנוכחות שרת המשפטים איילת שקד ועוד משפטנים על משפטה של לורי שם טוב בעוד משפטה תלוי ועומד, ושופטי העליון דנים בעניינה.

 

הסדר טיעון של לורי שם טוב באמצעות עורך דינה שי שקד

פמת”א הגיעה להסדר טיעון באמצעות עו"ד שי שקד עם לורי שם טוב לפיו היא מודה בכמה אישומים זניחים באתר נוכחי זה, ללא מאסר נוסף וללא קנס. זו תבוסה של הפרקליטות שכן כאשר בוצע המעצר ב- 27/2/2017 מייד פמפמו שופרות הפרקליטות כי נעצרה כנופייה שהכפישה עובדים סוציאליים, עובדי ציבור תמימים שרק ביצעו את מלאכתם וספגו הכפשות על לא עוול בכפם. המציאו תיאוריות שקריות שפרסומי השחיתויות על החונטה נועדו לסחוט אנשים שרק ממלאים את תפקידם. משהחלו העדים להעיד במאי 2018, התברר שלכל מתלונן ומתלוננת יש קופת שרצים של עוולות והתעללויות בציבור מכוח השררה, ומוטב שזה בכלל לא יגיע להכרעה שיפוטית.

כתב האישום המקורי ששוחרר לציבור כלל בהתחלה 90 אישומים ואחר כך 120, כשבכל אישום הוסיפה הפרקליטות מכל הבא ליד סעיפי אישום מופרכים כיד הדמיון הטובה, לפחות 3 סעיפי חוק במממוצע בכל אישום.

מדובר בכ- 300 סעיפי חוק שהופיעו בכתב האישום, כולל קשירת קשר עם אחרים. עו"ד שי שקד, שכשמו כן הוא, שקד על התיק, למד ושינן מעל 300 דיסקים ואינספור עמודי כתבות, והביא למחיקת 95% מהאישומים וביטולם, וגם מה שנשאר שונמך מביצוע בפועל, לסיוע לביצוע, שזה אומר מחצית העונש מביצוע בפועל.

שקרים שהפיץ מנגנון התעמולה של הפרקליטות ב-2017

כשהעיתונאית שם טוב נעצרה ב-2017, היא הוכפשה על כתבות שביצעה שהם נועדו לכאורה למטרות סחיטה, נטען בכזב שהיא סחטה עורכת דין, וסחטה עו"ד המשלים הכנסה כנהג מונית. השניים התראיינו תחת כל עץ רענן על חשבונה של שם טוב שלא יכלה להגיב בשל היותה עצורה, והפרקליטות הגישה לבית המשפט הצהרות כוזבות שזו חקירה על הלבנת הון. סיפרו לציבור שהיא גם זייפה פסק דין והגישה אותו לביטוח הלאומי והוציאה כסף במרמה. שיקרו שהיא פרסמה תמונות של שופטים במדי נאצים, ושהיא הטרידה מינית שופטים ועובדות סוציאליות בתיאורים עסיסיים על מין לצרכי קידום ומינוי. כמובן שכל הבדיות הללו נגוזו והתבררו כעורבא פרח. הדמוניזציה נגד העיתונאית לורי שם טוב היתה בשיאה.

עו"ד אפי נוה ארגן כנס "הסוף לתופעת השיימינג" עם השופט הדן בתיק בני שגיא ועו"ד שקיבלה צא"פ בפרשת מין ומינויים של נוה

לכבוד מעצרה של העיתונאית שם טוב, עו"ד אפי נוה, מלשכת עורכי הדין  ארגן כנס מיוחד 4.5 חודשים אחרי המעצר במלון הילטון אילת, כנס שכותרתו  "הסוף לתופעת השיימינג". זה אותו כנס שאילנה דיין צילמה את אפי נוה מתרברב שכל השופטים מלקקים לו.

בכנס "הסוף לתופעת השיימינג" ישבו השופט בני שגיא ועו"ד מתלוננת באישום 90 ביחד, ומתלוננים נוספים ודיברו על תופעת השיימינג נגד שופטים ואנשי מערכת המשפט. הגיעו לכנס עוד כמה "עובדי ציבור” שהתלוננו. ממתי שופט שמכהן בתיק שיימינג (בני שגיא) יושב באילת באותו פאנל יחד עם המתלוננת (אישום 90) באותו תיק בו הוא שופט? מתלוננת זו לא היחידה.

ההר הוליד עכבר

אחרי 5 שנים, הפרקליטות התקפלה, לאחר שהסנגור עו"ד שי שקד הודיע כי הוא מוכן לניהול תיק ההוכחות, והגישה כתב אישום מתוקן כחוש עם אישומים מטופשים ופרשנות כושלת של החוק שאף אדם מעולם לא נשפט עליהם כמו "סיוע ללשון הרע", או "פרסום מסולף של פסק דין", והעיתונאית שם טוב זוכתה מהאישומים הכוזבים בהם הואשמה.

במקום 120 אישומים מרובי סעיפי חקיקה, נותרו 30 אישומים עם סעיף אישום אחד. נמחקו כל הטענות לקשירת קשר ב"צוותא חדא". כל הטענות הראשוניות על כנופייה שעושה שיימינג נגוזו.

נמחקו כל האישומים על שימוש באתרים אנונימיים לצרכי הכפשה. נשארו אישומים על אתר זה בו שם טוב חתומה עליו בשמה ועומדת מאחורי הפרסומים הנכונים שבוצעו במסגרת עיסוקה כעיתונאית: Lory1969.wordpress.com ,lory-shemtov.com ,shemtov1.com.

נמחקו כל האישומים על שימוש בשמות עט שאינם קשורים לעיתונאית לורי שם טוב.

נמחקו כל האישומים על הנשים שהתקדמו באמצעות שוחד מיני כגון עורכת דין מאישום 90 ששכבה עם עו"ד אפי נוה תמורת קידום בעלה השופט מבית המשפט השלום ראשל”צ לבית המשפט המחוזי בלוד. נמחקו סעיפי האישום של השוטרת ששכבה עם ניצב ניסו שחם, והשוטרת ששכבה עם המפכ”ל דנינו ועם עוד כמה בכירים במשטרה אשר היה לה כתב אישום משמעתי על תפירת תיק הטרדה מינית, וגם נתפסה משקרת בפרשת המצלמות תנועה שזייפו מד מהירות.

נמחקו כל אישומי הזיופים על הטענות המומצאות שהפרקליטות שיקרה וטפלה על לורי שם טוב בתחילת הפרשה שהיא "זייפה" פסק דין והוציאה במרמה כסף מהביטוח הלאומי, שהתבררו כעורבא פרח.

באישומי הסרק על זיופים חתמה השופטת רונית פוזננסקי על צווי חיפוש ומסירת מידע לגוגל כי איזה שוטר בשם איגור אייזמן כתב לה שהוא חוקר הלבנת הון בקשר לחשבונות סודיים של לורי שם טוב באירלנד, מה שהתברר כקשקוש, אבל פוזננסקי השופטת המופתעת שתיאמה מעצרים עם המשטרה חתמה על כל מה שביקשו ממנה כי היא מונתה בתנאי שתהיה חותמת גומי עבור הפרקליטות והמשטרה.

נמחקו כל האישומים שניסו לטפול על לורי שם טוב "הטרדה מינית". למשל השופט שאשתו זנתה עם עו"ד אפי נוה לצורך קידומו למחוזי, התלונן יחד עם אשתו שעצם פרסום הכתבה על יחסי השוחד מהווים הטרדה מינית שלו ושל אשתו.

צחוק הגורל הוא ששנתיים אחרי הגשת כתב האישום, הפרקליט שי ניצן שכח שהוא הגיש אישום נגד העיתונאית לורי שם טוב שהוא חשד בה בפרסום, השתמש במידע שפורסם על השוחד המיני כדי לעצור את עורכת הדין (אישום 90), והשופטת בדימוס אתי כרייף. אלא אז התברר שכל מה שהיה כתוב בבלוגים היה אמת לאמיתה. השופטת כרייף, נחשבת כיום גיבורת תרבות בזכות הרפתקאותיה שהן כיום מוטו פמיניסטי: "אלוהי המוסר".

נמחקו כל האישומים על "התחזות". בכתב האישום המקורי נטען בכזב שלורי שם טוב התחזתה וכתבה כתבות תחת שמות עט של אנשים שהם עובדי ציבור, אילנה סתיו וצוריאל שגב. אילנה סתיו הייתה זו שחקרה את העיתונאית שם טוב ואילו צוריאל שגב הוא זה שהגיש כנגדה כתב אישום על תקיפת מאבטחת בשם מרינה אוסיפוב שהיא זוכתה ממנו ע"י השופט שאול אבינור. בכתב האישום המתוקן, זה הוחלף לאישום של "הפרעה לעובד ציבור" לפי סעיף 288 א’ לחוק העונשין שזו עבירה מינורית.

עבירת הפרעה לעובד ציבור שלורי שם טוב נאלצה להודות בה, חוקקה ע"י הכובש הבריטי בזמנו נגד עמים אותם כבש ואינה קיימת באנגליה עצמה. אם כך, איך לורי שם טוב הפריעה לפרקליט צוריאל שגב אם היא זוכתה מהאישום שאותו הוא תפר לה? כנראה הכוונה ששם טוב הפריעה לו לנסות להרשיע אותה. ראו הזיכוי בתיק ת”פ 10078-01-15 מדינת ישראל נ’ שם טוב

נמחקו מעל 90 סעיפי אישום של הפרת פרטיות באמצעות פרסום תמונה פומבית, שזה אוקסימורון. לציבור מכרו בלוף כאילו לורי שם טוב פרסמה כתבות שפגעו בצנעת הפרט של עובדי ציבור וכעת ברור שהיא לא. בפועל, אלו היו כתבות ביקורת פוליטיות-משפטיות על אותם עובדי ציבור: שופטי משפחה מפלים שמשמשים חותמות גומי לפקידי סעד, עו"סיות חוטפות ילדים, פרקליטים תופרי תיקים, והוצמדה להם התמונה הפומבית של אותו עובד ציבור מהפייסבוק, שזה מה שעושים כל ערוצי התקשורת, לוקחים תמונה פומבית מהפייסבוק ומצמידים לכתבה. במקרה של לורי שם טוב הוחלט לא להכיר בה כעיתונאית (למרות שהיא נושאת תעודות כולל של המדינה) והמציאו עבורה קומבינה שאינה קיימת בחוק, לפיה מי שלוקח תמונה פומבית מהפייסבוק מבצע "הטרדה אחרת", זה נועד להעלות את הרף לפגיעה בפרטיות, לעבירה שדינה עד 5 שנים בכלא. מדובר בבלוף שנועד לשכנע את השופטת רונית פוזננסקי לחתום על צווי חיפוש כאילו מדובר בעבירות חמורות של עד 5 שנים, כשבפועל אלו עבירות מינוריות שנמחקו מכתב האישום.

להלן רשימה חלקית של עו"סים "מתלוננים" שהאישומים לגביהם בוטלו ולורי שם טוב זוכתה מכולם:

עו”ס רותם אלבז היתה פושטת רגל ופיזרה צ’קים ללא כיסוי מעל מיליון ש"ח. זה לא הפריע לה לחפש ילדים להוציא מביתן של אימהות בטענה שהמקרר בבית של האימהות ריק כי אין כסף לאוכל. איך ברווחה נותנים לפושטת רגל שביצעה עבירות פליליות של פיזור צ’קים ללא כיסוי להוציא ילדים מהבית כי אין כסף לאוכל? רוב הילדים מוצאים מהבית מאחר ולהורים אין כסף, וזה בכלל מנוגד לחוק.

עו”ס מירי בר און מתל אביב הציקה להורים וניתקה אותם מילדיהם. היתה מפקחת על שירותי הרוווחה של עירית תל אביב ועודדה ניתוק ילדים מהוריהם באמצעות שיימינג על הורים בתסקירי רווחה.

עו”ס אורי שמואלי חטף לאימהות את הילדים ולא איפשר להן קשר עם פרי רחמן;

עו”ס אריאלה גרבוז מנהלת מרכז קשר להורים גרושים ברח' המלך ג’ורג’ תל אביב, נעלבה כי כתבו עליה שהיא מתעללת במטופלים שלה. התברר שהבן שלה צבי רדנר הבריח כמויות מסחריות של סמים (1,279 גרם חשיש בכל נגלה דרך נתב"ג) ונתפס, והיא לקחה את הבן שלה למעצר בית. ראו תיק 20319-10-13, עובדת סוציאלית שמתיימרת לטעון כי היא עושה עבודת קודש והיא בעצמה מגדלת ילד עבריין בלדר סמים, והיא עוד נעלבת.

ראו הפגנה שעשו הורים גרושים לעו"ס אריאלה גרבוז:

להלן רשימת העו"סיות שכתבי האישום המופרכים בגינן נמחקו ובוטלו:

עו"ס ענבל חרמוני – נעצרה מספר פעמים ע”י המשטרה בגין הפגנות והתגרויות בשוטרים בהפגנות אלימות של עו”סיות לעליה בשכרן;

עו"ס שולמית מאר – העידה והודתה בחקירתה כי שיקרה;

עו"ס זויה ארקין – העידה והתלוננה ששמו לה תמונה לא מחמיאה עם פה עקום בכתבה שביסודה היתה נכונה;

עו"ס צפרא דוויק – התראיינה בטלוויזיה וקראה למטופלי הרווחה "המיץ של הביוב";

עו"ס אורלי אוסטרמן – נתבעה בארה”ב ע”י אבות  גרושים בגין פשעים נגד האנושות;

עו”ס רבקה גרפונקל – איימה על אמא שאם לא תשלח את בנה למוסד פסיכיאטרי הוא יילקח ממנה;

עו”ד בתיה ארטמן – ניסחה נוהלים המפלים הורים ושוללים מהם את זכות ההורות, כיום "מנהלת" כספי חוסים במסגרת עמותות לאפוטרופוסות;

עו”ס רונית יצחקי, עו”ס לורי צרפתי, עו”ס לורי נייר בר גיל, עו”ס אתי אופק, עו”ס זיוה פורת, עו”ס יחיעם שרלו מנהל מרכז "טירת הילד”, עו”ס איריס כהן, עו”ס עופרה שיף, עו”ס ויקטוריה בן מאיר לוי, עו”ס נעמה דגן, עו”ס דפנה אור;

עו”ס צביקי וייל; עו”ס עינת ג’אובורי, עו”ס שרון רחל בנימין, עו”ס רים זריק, עו”ס רולא בשאראת, עו”ס סילביה מרג’יה, עו”ס נעמה הרשקוביץ;

עו”ס אסנת בלאס רביב – מנהלת מרכז קשר לניתוק הורים מילדיהם;

עו”ס חי ישראלי; עו”ס שוש בן חיים עו”ס שרית צרפתי;

עו”ס טליה פוזן; עו”ס מורן בן גוריון, עו”ס מורן יפרח, עו”ס דיאנה ברש, עו”ס ענת זיידנברג, עו”ס יפעת מילר, עו”ס יפעת מילר, עו”ס איילת קריסה, עו”ס הדס אביטל;

עו”ס אתי דור חטפה את הילדים של העיתונאית לורי שם טוב מהבית למרכז חירום ובמקביל לעבודה בעיריית גבעתיים עבדה אצל ירדנה נילמן הגנבת הגדולה שברחה לגווטמלה;

עו”ס ליאורה שרעבי מלוד, עו”ס שירה שחור, עו”ס מיה קלין;

עו”ס יהודית לוי – חטפה תינוקת מבית יולדות וביקשה מבית החולים לאזוק את התינוקת;

וישנו גם נהג מונית אחד עו”ד שחר שוורץ ואשתו דורינה שוורץ. כאשר הוגש כתב האישום הפרקליטה מירב גבע שיקרה לעיתונאים שכנופייה של בלוגרים סחטה את שחר שוורץ והוא גם התראיין שיקר והתבכיין על כך בטלוויזיה. המשטרה הלבישה על שחר שוורץ מכשיר הקלטה ושלחה אותו לשוחח עם עו”ד יניב מויאל בדירתו (יניב מויאל ייצג את מוטי לייבל). מטרת הפגישה היתה לדובב את עו”ד מויאל ולהציע לו 50,000 ש”ח תמורת מחיקת כתבות ע”י מוטי לייבל.  אלא שאז התברר ששחר שוורץ הוא הומופוב כי בהקלטה הוא התחיל לקלל את יניב מויאל שהוא הומו מזדיין ואת השופט יחזקאל אליהו שגם הוא הומו, מזדיין. כך נפלה התכנית במשטרה להפליל את לורי שם טוב ומוטי לייבל בסחיטה. מה שהוגש במקום זה אישום על העלבת דורינה. גם אישום שקרי זה נמחק ובוטל.

הפרקליטות מרשיעה בעבירות שמעולם לא השתמשו בהן: "סיוע לפרסום", "סיוע ללשון הרע"

לורי שם טוב נאלצה להודות בסעיפי אישום מרוככים של "סיוע". לא קיים מישהו במדינת ישראל שאי פעם הואשם בסיוע לפרסום ביטויים פליליים. עבירת פרסום היא עבירה פרסונלית. בכל פסקי הדין האזרחיים מי שאינו מפרסם בפועל איננו אחראי בנזיקין. אז עכשיו אפשר לבוא לכל אדם שלא פרסם ולהצמיד לו עבירה של "סיוע להעלבת עובד ציבור". ברור שככל ותהיה הרשעה כזו היא אינה בסייג החוק אלא חקיקה של בתי המשפט בהעדר סמכות.

העונש בגין עבירת העלבת עובד ציבור יכול להגיע עד ששה חודשי מאסר, אך בפועל אף אחד מעולם לא קיבל מאסר על העלבת עובד ציבור. בסעיף 32 לחוק העונשין כתוב שהעונש על סיוע הוא מחצית העונש של העבירה העיקרית, כלומר מדובר במקסימום 3 חודשי מאסר. עבירה כזו היא לא פשע ולא עוון. היא מוגדרת כ"חטא" (סעיף 24 לחוק העונשין). ממתי שופט בבית משפט מחוזי כמו בני שגיא מתעסק בעבירה שהיא חטא עם עונש של עד 3 חודשים שבפועל זה אומר קנס של כמה מאות שקלים. עם זה הולכת הפרקליטות לשופט בני שגיא במחוזי בעיסקת טיעון. על חטאים. הסיבה מדוע השופט בני שגיא דן בזה היא בשל העובדה שהוא נתפר לתיק.

בסעיפי אישום אלו היה על השופט להכריז עליהן כזוטי זוטות ולבטל את האישומים מיוזמתו – אבל סביר להניח שהוא לא טרח לקרוא את כתב האישום החדש ולכן אינו מוטרד מההמצאה החדשה של "סיוע להעלבת עובד ציבור”.

אישום בגין לשון הרע כעבירה פלילית זה אותו דבר כמו העלבת עובד ציבור וזילות בית משפט רק שמשתמשים בזה כשהמתלונן הוא אדם שאינו עובד מדינה. לורי שם טוב מואשמת בסיוע ללשון הרע – עבירה לפי סעיף 1 (1) + 1 (3) יחד עם סעיף 6 לחוק איסור לשון הרע + סעיף 31 לחוק העונשין. בחוק איסור לשון הרע בכלל אין הגדרה של סיוע. זהו חוק שעומד בפני עצמו וסעיף הסיוע בכלל נמצא בחוק העונשין. מאיפה עזות המצח לבוא ולחבר בין שני חוקים, ולהמציא סוג חדש של הפללה, כאשר ברור שהמחוקק התכוון שבלשון הרע רק המפרסם בפועל הוא האחראי. על לשון הרע פלילית לפי סעיף 6 לחוק איסור לשון הרע אפשר לקבל עד שנה אחת. זאת אומרת שעל סיוע ללשון הרע פלילית אפשר לקבל עד חצי שנה, ולא שנה. על זה הגישו כתב אישום לשופט מחוזי?

עם סגירת כתב האישום, לורי שם טוב מודה מעומק לבה לחבריה הטובים: עו"ד יונתן רבינוביץ, עו"ד רחל גיאת שהגיעה מספר פעמים לכלא נווה תרצה לעודד ולתמוך, חיים לוי, נחמה דר, עפרה ענקרי, אורית סמך, ליאורה גדליהו, ליהי גוטמן, מוטי לייבל, דנית לוין, מג מרלי גיטל האלופה, מנחם סויסה, לירז לוי, קתלין הרדי, מיכאל זמנסקי ואביו האלופים, דיוויד וייסקופף, גל סוקולובסקי ואביו גיורא סוקולובסקי הנדיר, אליסה מלכה דברה, חגית דרור, יהלומה אשכנזי, חן כהן, אורלי הררי, טל פלדמן, יורי פולצ'וק, אור ברוך, חיים חביבי ואשתו, מייק פלג הנדיר והמדהים, ד"ר ג'וזף צ'רניק, משה הלוי "הלמו" התותח!, תמיר, עו"ד יוסי נקר שמגיעה לו תודה אדירה על הסיוע האינסופי, עו"ד ורדה ברכה שטיינברג, עו"ד טלי גוטליב ועוד ועוד ולכל מי שסייע, וכמובן תודה ענקית-ענקית לעו"ד שי שקד, שהביא לניצחון מוחץ וסיום התיק. שי שקד, חבר לכל החיים, אלפי תודות.

ולסיום, התנצלות מעומק הלב לעו"ד י"ר ולאדם הפרטי פ"פ. מעולם לא התכוונתי לפגוע באף אחד, בוודאי לא בעורכת הדין ובטח לא בפ"פ. עימכם הסליחה על הצער והעוול שנגרם לכם.

https://13tv.co.il/item/news/hamakor/season-16/episodes/a80h6-1046303/

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.