עו"ס טליה פוזן: גם כשעברו 17 שנים לקורבנות הרווחה אין זכות לעיין בתיקי חטיפת ילדיהם "לילדים יהיה קשה להתמודד עם האמת" – פרשת חיים חביבי

עו"ס טליה פוזן: גם כשעברו 17 שנים לקורבנות הרווחה אין זכות לעיין בתיקי חטיפת ילדיהם "לילדים יהיה קשה להתמודד עם האמת" – פרשת חיים חביבי
Spread the love

האם מטופל במשרד הרווחה זכאי לקבל עותק מלא של התיק שלו, גם אם הטיפול הסתיים לפני 17 שנים? התשובה של משרד הרווחה ושל בית המשפט לנוער: לא. מדינת ישראל לא מכירה בזכות של מטופל בשירותי הרווחה לעיין בתיק האישי שלו. האם ככה נראית מדינת רווחה דמוקרטית, או שצריך לראות את המציאות כמו שהיא: מתנהלת פה מדינת רווחה טוטליטרית: המדינה מחליטה עבור אזרחיה מה טוב להם, ולאזרח אין שום זכות לדעת אחרת. המדינה גם מחליטה מה מותר לאזרח לדעת, ומה אסור לו לדעת, ויש אין ספור תירוצים איך מעלימים מידע ברווחה. אחד מהם: צריך הרבה משאבים לתת את המידע.

הנה דוגמא: האזרח חיים חביבי "טופל" בעל כורחו בשירותי הרווחה. מדובר בטרגדיה שהרווחה גרמה. הטיפול היה כל כך כושל, עד שחביבי ואשתו התבצרו בכנסייה בנצרת ויצרו סקנדל בינלאומי. כיום, חביבי מתגורר ברשות הפלסטינית, הרחק מטיפוליה הפולשניים של מחלקת הרווחה בירושלים.

בתאריך 13/7/2016 הגיש חיים חביבי בקשה לשופט שמעון לייבו לאשר לו לעיין בתיק הרווחה שלו. בתגובה השיבה עו"ס טליה פוזן (טל. 052-3809067), ש"מעיון בבקשות של מר חיים חביבי לא עולה נימוק לצורך לעיין בתיקים ובחומר חסוי, ועל כן אנו מתנגדות לבקשה". כן, קראתם נכון:  האזרח צריך לנמק למה הוא רוצה לדעת איזה מידע המדינה מחזיקה עליו ועל ילדיו. חוצפה ממדרגה ראשונה.

עוד כותבת חוטפת הילדים המדופלמת טליה פוזן: "נוסיף שמדובר בתיקים משנת 1999-2001 ובחינת החומרים בשלב זה מצריכה משאבים רבים. מעבר לכך, הקטינים שבגינם התנהלו התיקים הפכו היום לבגירים ולא ברור כיצד חשיפת החומרים תשפיע עליהם כיום ומה עמדתם. מה תהיה ההשלכה על חייהם עם פתיחת הנושאים מחדש, לאחר שנים כה רבות".

"מהתנהגות המבקש בעבר עולה חשש כי יעשה שימוש לרעה בחומרים, אשר עשוי לפגוע בילדיו הבגירים".

תשובה זו פשוט מעוררת גועל וקבס. בתיקים שמתנהלים כעת, ממילא הרווחה מסרבת לגלות מסמכים, כי בתיקי נוער אין גילוי מסמכים. הרווחה מחליטה מה לשחרר לשופט, והרבה פעמים הרווחה שולחת לשופט חומרים חסויים, בלי שלהורים יש צל של מושג מה כתוב שם. אבל מה קורה בחלוף השנים? במקרה של חיים חביבי נחטפו הילדים ב- 1999, זה היה לפני 17 שנים. האם לא הגיע הזמן לסגור את הפצע הפעור? כיצד יכולה עו"ס שמומחיותה היא חטיפת ילדים להתחבא מאחורי הטענות שהילדים הבגירים עלולים להיות מושפעים מגילוי האמת, למה חטפו אותם מהוריהם בגיל צעיר? שימו לב שהעו"ס הנוכלת לא תומכת טענותיה בשום מחקרים או הוכחות לטענה שהילדים הבגירים עלולים להיות מושפעים מגילוי האמת. היא איננה מצטטת אף אסמכתא, ופשוט ממציאה טענות מכל הבא ליד. העיקר, לשמור את המידע קבור במרתפי הרווחה.

ומה עושה חותמת הגומי של העו"ס טליה פוזן, שמעון לייבו, שופט הנוער? הוא מבין את תפקידו. תפקידו להתיש את האבא בהחלטות "משבצת" לתגובת המבקש", "המבקש ינמק", ואז "לתגובת העו"ס", ואז "לתגובת המבקש" ואז "לתגובת העו"ס", עד שהאבא ירים ידיים.

כל זה לתפארת מערכת השיפוט המהוללת של מדינת ישראל שמבריחה ממנה את כל מי שנתקל בה, שסופגת תלונות באו"ם ובשאר המוסדות הבינלאומיים, ששופטיה עומדים למשפט בחו"ל בגין פשעים נגד האנושות, אבל בישראל עולם כמנהגו נוהג. איילת שקד מבטיחה לעצב את מערכת השיפוט לפיה האג'נדה היהודית/התנחלותית שלה. אולי חביבי יצא איזה ציטוט מהרמב"ם שהאמת טובה יותר מסוד אפל, ושעל הילדים הבגירים להתמודד עם האמת.

בקישור הזה תוכלו לראות את העו"ס טליה פוזן מופיעה אצל גל גבאי בטלויזיה החינוכית, ומפזרת שקרים מפה ועד להודעה חדשה, שהיום העו"סיות דוגלות בטיפול בקהילה. בולשיט. העו"סיות ממשיכות לחטוף ילדים על ימין ועל שמאל. ילדי ישראל הם סחורה חמה. הרבה עו"סיות מתפרנסות מזה. מה היה קורה אם אסור היה לחטוף ילדים יותר במדינת ישראל? כמה עו"סיות פרזיטיות היו עומדות בתור ללשכת התעסוקה?

http://www.ifat.com/VT/Trans.aspx?ID=6582476&CID=100105

כאן הסיפור של משפחת חביבי:

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.