השופט נפתלי שילה אישר אימוץ תינוק שנחטף מאימא ענייה בהסתמך על תסקיר רווחה: האמא לא משתפת פעולה עם הרווחה עמ"צ 47475-02-21

השופט נפתלי שילה אישר אימוץ תינוק שנחטף מאימא ענייה בהסתמך על תסקיר רווחה: האמא לא משתפת פעולה עם הרווחה עמ"צ 47475-02-21
נפתלי שילה השופט הכי גרוע בתולדות מדינת ישראל
Spread the love

נפתלי שילה שופט משפחה אכזרי ואטום, משמש באורח קבע כחותמת גומי של העובדות הסוציאליות. אין לו יכולת חשיבה עצמאית וכל פסקי הדין שלו מושתתים אך ורק על קביעת העובדת הסוציאלית, שהיא זו המשמשת כשופטת. בענייננו, הגיע לפניו ערעור של אמא טובה, קשת יום, שהיא בעצמה גדלה במוסדות משרד הרווחה, והפכה בעל כורחה לדור שימור לקוחות רווחה.

האמא אינה משתמשת בסמים, לא שותה אלכוהול, ואת התינוק שלה הביאה עם בן זוגה לחיים. מדובר באישה טובה שעברה חיים לא פשוטים כלל.

כל ילדיה של האמא, נלקחו ממשמורתה על ידי הרווחה, כשלא מאפשרים לאם את הזכות להורות, או זכות קיום למשפחה, כמו שהיא רוצה. ביום 23.1.21, נולד לאמא תינוק. העובדת הסוציאלית לחוק האימוץ, השתמשה בסמכותה לקחת מהאמא את התינוק שזה אתה נולד, וקבעה כי הוא לא יועבר למשמורת הוריו. מדובר בחטיפת תינוק מבית החולים, כשלא מאפשרים לאמא להחזיק את בנה, להיניק אותו או להיפרד ממנו.

שלושה ימים לאחר הלידה, ביום 26.1.21 התקיימה ועדה בעניינו של התינוק והוחלט על ידי הרווחה לחטוף את התינוק מהאמא ולא להשיב אותו לידיה בטענה שקרית כי "קיים חשש לשלומו".

בוועדה נכחו האמא, בן זוגה ואחיה של האם ש' שהציע לעזור להורים בטיפול בתינוק, אבל לא הציע את עצמו כמשפחת אומנה לתינוק.

התינוק הועבר לבית משפחת אומנה המתכוונת לאמצו, ולאימא שזה עתה ילדה את בנה לא איפשרו לפגוש את בנה התינוק.

הרווחה טענה שההורים "מוכרים" למערכת הרווחה והם לא משתפים פעולה מצידם.

לאמא נחטפו כל חמשת ילדיה, ומעולם לא איפשרו לה את הזכות להורות, האמא גם לא קיבלה סיוע כלכלי או הדרכת הורים. כל ילדיה שנולדו נלקחו מיד עם לידתם מבית החולים על ידי עובדת סוציאלית לחוק האימוץ.

פקידת הסעד חוטפת הילדים קבעה "שטובת הקטין", כשמדובר בטובת התינוק שלא לטלטלו למסגרת ביניים, ושההורים אינם משתפים פעולה עם גורמי הרווחה, ואילו במשפחת אומנה עם אופק אימוץ, התינוק יוכל לחיות בתנאים של ביטחון שיאפשרו את התפתחותו התקינה.פקידת הסעד השתמשה בחוות דעת ישנות ולא רלבנטיות למצבה של האמא כיום.

השופט נפתלי שילה, תמך בחטיפת התינוק של האמא, כשהוא מתבסס על דברי התרעלה של פקידת הסעד, כשהתינוק הוזמן מראש לאימוץ, ובכך סתם את הגולל על הזכות למשפחה, על הזכות של האמא על בנה התינוק והזכות להורות. מדובר בפסק דין מחפיר ומזעזע, המעיד על תעשיית הסחר בתינוקות לאימוץ, כשלאימהות מוחלשות אין שום סיכוי לגדל את התינוק שלהן, מכיוון שהרווחה מראש שוללת כל אפשרות של סיוע או שיקום המשפחה.

לו רצתה הרווחה לאפשר לאמא לגדל את התינוק שלה, יכלו להביא תומכת לאמא או לדאוג לה לסל שיקום, אלא שהרווחה העוסקת בסחר תינוקות לאימוץ, ביחד עם השופט האטום נפתלי שילה, גרמו עוול לאמא וחטפה ממנה את התינוק שלה.

לקריאת פסק הדין המחפיר:

47475-02-21

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.