המוסר הכפול של הפרקליט שי ניצן: מעודד את השופטים לשלוח עיתונאים למעצר של שנים על העלבת עובדי ציבור במרשתת וכשאזרחים מתלוננים על איומים ברצח ושיימינג במרשתת הוא סוגר את התיק מחוסר עניין לציבור

Spread the love

המוסר הכפול של הפרקליט שי ניצן, מעודד את שופטי העליון למעצר של שנים על העלבת עובדי ציבור במרשתת, מצד שני סוגר תלונות במשטרה על איומים ברצח במרשתת נגד בלוגרית.

שי ניצן מחמיא לשופטי העליון על מעצר של שנים לחשודה על העלבת עובדי ציבור במרשתת:

"עיקרון חשוב נוסף נקבע בהחלטתו (של כב' השופט שהם) בעניין לורי שם טוב, בו עסק בתופעה הקשה שאנו חווים לצערנו, של השמצה גסה ופוגענית דרך האינטרנט של עובדי ציבור, בהחלטתו לאשר את מעצרה עד תום ההליכים של החשודה בתיק קבע השופט כי פרסומים מכפישים ובוטים כלפי עובדי ציבור שפרסמה החשודה הם בגדר אלימות מילולית הניצבת ברף החומרה הגבוה ביותר, ואין להמעיט בחומרת המעשים רק משום שאין מדובר באלימות פיזית. החלטה זו תורמת לטעמי רבות לחיזוק המאבק בתקיפות המילוליות החריפות אשר רבו לצערי לאחרונה נגד עובדי ציבור רבים העושים מלאכתם נאמנה ובמסירות למען לא יוטל עליהם מורא ולמען יוכלו לעשות תפקידם ללא מורך וללא חת לטובת הציבור. לצד קביעות חשובות אלו ורבות אחרות בתחום הפלילי".

במקביל פרסם שי ניצן פרסום מכפיש נגד העיתונאית לורי שם טוב, כשבתגובות הפרסום איומים לרצח, הטרדות מיניות והכפשות, כשהעיתונאית התלוננה במשטרה, הפרקליט שי ניצן סגר את התיק עקב "חוסר עניין לציבור".

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.