אכיפה בררנית חמורה ביותר נגד העיתונאית לורי שם טוב לעומת כתבות מבזות ומחפיצות של העיתונאים זיו קריסטל ואמיר זוהר אתר

Spread the love

ביום 3.12.19 פרסם זיו קריסטל כתבה הנושאת כותרת: "כתב אישום בעבירות שוחד נגד אפי נוה והשופטת אתי כרייף" וכותרת משנית: "הפלירטוטים של קצינת המשטרה, הזיונים עם יו"ר לשכת עורכי הדין בביתה שבמושב והשיחות הארוטיות בוואטספ, קידום המועמדות שלה בוועדה למינוי שופטים * פרקליט המדינה שי ניצן סוגר חשבון נוסף רגע לפני הפרישה, באמצעות ראיות שהושגו באמצעים פסולים, תוך שהוא נותן חסינות להדס שטייף בתיק שמזעזע את מערכת המשפט"

https://posta.co.il/article/4543543543-3/

ביום 17.1.19 פרסם אמיר זוהר כתבה הנושאת כותרת: "הזיונים של אפי נוה", שם הוא מתאר את עורכת הדין ששמה נאסר לפרסום, כ"חתלתולה מיוחמת", ומתאר סמס ששלח עו"ד אפי נוה אליה בה הוא מציע לה חדירה אנלית עמוק עמוק, והיא עונה לו "מה עוד תעשה לי".

https://posta.co.il/article/23270-%d7%94%d7%96%d7%99%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%a4%d7%99-%d7%a0%d7%95%d7%95%d7%94/

הפרקליטות טענה נגד העיתונאית לורי שם טוב, שהיא השתמשה במילים בוטות לתיאור כתבות בעצמה או עם שותפים. מדובר בכתבות מחאה וביקורת על שופטים ועובדי ציבור. נטען נגד העיתונאית לורי שם טוב שהיא מוסכנת, והשופטים נעם סולברג מביהמ"ש העליון בש"פ 1999/17 סעיף 9 להחלטה, ואברהם הימן, ציטטו פגמים מהתנ"ך המשווים את העיתונאית לורי שם טוב לזונה פתיינית מהתנ"ך, אישה מסוכנת המפתה גברים ונועצת בהם חרבות.

זירת האינטרנט מלאה ועמוסה בתיאורים מילוליים חמורים הרבה יותר ממה שמיוחס לעיתונאית לורי שם טוב. באתר "פוסטה", מתוארת פרשת "מין ומינויים", באופן גרפי שלא משאיר כל מקום לדמיון. על פי שיטת הפרקליטות, הרי כל פעם שמופיעה קללה כגון "קוקסינל" או "זונה", לשיטתם יש לפרש זאת כביזוי מיני המתייחס למינו ומיניותו של ה"קורבן".

כיצד אם כן ניתן לפרש את הכתבות של זיו קריסטל ואמיר זוהר באתר "פוסטה"? הרי הם משתמשים בשם הפועל "ז.י.ן." בריש גלי, מתארים את השופטת אתי כרייף שופטת חולת מין בעלת יצרים מיניים תאוותניים, ואת עורכת הדין ששמה נאסר לפרסום בפרשה זו כחובבת משגלים אנליים.

מדוע הפרקליט שי ניצן, האחראי הראשי לחקירת העיתונאית לורי שם טוב והעמדתה לדין, איננו שולח 5 ניידות לעצור את זיו קריסטל ואמיר זוהר?

העיתונאית לורי שם טוב, טוענת לאכיפה בררנית חמורה ביותר. מתברר כי מי שמבזה את מערכת המשפט, הוא הכתב הסנסציוניסט זיו קריסטל, יקיר מערכת המשפט, שכותב על "הזיונים של השופטת אתי כרייף" ואף גבה לא מתרוממת. הכצעקתה? הרי ידוע שאמיר זוהר וזיו קריסטל מקבלים הדלפות מהמשטרה ומהפרקליטות שמטרתם להאדיר את המשטרה והפרקליטות, וזו הסיבה שלא נשלחות 5 ניידות לעצור את השניים.

מדוע אם כן העיתונאית לורי שם טוב במעצר בית מלא, כששופט העליון טורחים וכותבים על "מסוכנותה" בכתיבת מילים גסות?

לעיתונאית לורי שם טוב מיוחס פרסום פרטים בניגוד לצווי איסור פרסום. אלא מאי? אפילו שר המשפטים אמיר אוחנה, סבור שפרסום פרטים המביעים ביקורת על הצו להביא לידיעת הציבור הם צוו השעה על מנת להילחם בתופעה של טיוח מעשי סחיטה, איומים, שיבוש הליכים, הפרת זכויות אדם וצלם אנוש שמבצעים חוקרי המשטרה בגיבויו המלא של שי ניצן, ראו פרשת ניר חפץ והמאהבת. מדוע שי ניצן איננו שולח 5 ניידות לעצור את שר המשפטים אמיר אוחנה בגין הפרת סעיף 70 לחוק בתי המשפט, אותו חוק שהפרקליטות מייחסת הפרתו לעיתונאית לורי שם טוב ונטען שבגלל זה היא מסוכנת?

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.