ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין במחוז תל-אביב הגישו 2 קובלנות נגד עו"ד שחר שוורץ בד"מ 60/16, בד"מ 62/16

ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין במחוז תל-אביב הגישו 2 קובלנות נגד עו"ד שחר שוורץ בד"מ 60/16, בד"מ 62/16
עו"ד שחר שוורץ ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין במחוז תל-אביב הגישו נגדו 2 קובלנות
Spread the love

2 קובלנות הוגשו נגד עו"ד שחר שוורץ על ידי ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין מחוז תל-אביב והמרכז.

בקובלנה בתיק בד"מ פ' 62/16 עו"ד שוורץ סירב להשיב ללקוח את הכספים ששילם לו, למרות שהוא לא ייצג אותו והלקוח התחרט יום למחרת בבוקר, לאחר שחתם עימו על הסכם, וסירב להשיב ללקוח את מסמכיו. בקובלנה נכתב כי שחר שוורץ היה חבר של עו"ד גבי חן, וביום 30/12/14 גבי חן פנה אל שחר שוורץ, עקב תחילתו של הליך גירושין בינו לבין אשתו. שחר שוורץ קיים איתו פגישה למשך מספר דקות באופן חברי. עו"ד גבי חן שיתף את שחר שוורץ כי הוא רוצה לפתור ולסיים את המחלוקות עם אשתו בדרך גישור, ולא מעוניין לפנות לערכאות משפטיות והודיע לשחר שוורץ שהוא לא רוצה לבצע בשמו פעולה משפטית. למרות זאת עו"ד שחר שוורץ התעקש שחברו דאז, עו"ד גבי חן יחתום איתו על הסכם שכר טרחה ויתן לו יפוי כוח. למחרת בבוקר בשעה 8:30 פנה עו"ד גבי חן לשחר שוורץ, והודיע לו שהוא ואשתו החליטו לפנות להליך גישור ולא לפעול מול ערכאות משפטיות.

ועדת האתיקה מאשימה את עו"ד שוורץ ב- 4 עבירות בתיק בד"מ פ' 62/16: עבירות של הפרת חובת נאמנות ומסירות ללקוח, על פי סעיף 2 לכללי לשכת עורכי הדין, עבירות של מעשים הפוגעים בכבוד המקצוע עריכת דין, על פי סעיפים 53 ו- 61(1), עבירות של התנהגות שאיננה הולמת את המקצוע עריכת דין, על פי סעיף 61(3), ועבירות של עיכוב מסמכים שלא כדין, על פי סעיפים 88 ו- 61(1) לחוק לשכת עורכי הדין.

בקובלנה נוספת בתיק בד"מ פ' 60/16 עו"ד שוורץ ניסה לסחוט מעו"ד יעל תותחני סך של 100,000 ש"ח, מבלי שאינה חבה לו דבר וחצי דבר, ואיים עליה שאם לא תשלם לו את הסכום יפנה לוועדת האתיקה נגדה.

ועדת האתיקה מאשימה את עו"ד שוורץ ב- 3 עבירות בתיק בד"מ פ' 60/16: עבירות של איומים, על פי סעיף 24 לכללי לשכת עורכי הדין, עבירות של מעשים הפוגעים בכבוד המקצוע עריכת הדין, על פי סעיפים 53 ו- 61(1) לחוק לשכת עורכי הדין, ועבירות של התנהגות שאיננה הולמת את המקצוע עריכת הדין, על פי סעיף 61 (3) לחוק לשכת עורכי הדין.

כנגד עו"ד שחר שוורץ הצטברו עשרות(!) תלונות בוועדת האתיקה המחוזית של לשכת עורכי הדין, כשהמלינים טוענים לאיומים ועבירות פליליות חמורות של שוורץ כלפיהם. מדובר בפגע רע שמזיק ומציק ללא סיבה לאנשים, עורכי דין ושופטים נפלו קורבן להצקותיו על רקע המגדר המיני שלהם.

עו"ד שחר שוורץ "הפגיז" (אין מילה אחרת לתאר את התנהגותו) את המתלוננים נגדו בעשרות מיילים, טלפונים, הודעות סמס, וואצאפ כשהוא חודר לפרטיותם, מאיים לפגוע בשלוותם ובחייהם. נפגעים אלו, שאינם יודעים להתמודד עם התופעה הנקראת "עו"ד שחר שוורץ", נותרו אובדי עצות, שכן המשטרה, לא עצרה אותו.

גם ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אפי נוה, נאלץ לספוג הודעות שיטנה ודברי בלע שפרסם נגדו שחר שוורץ, בהם כתב כי "תרם כספים לבחירתו של יו"ר לשכת עורכי הדין".

בתמונה: עו"ד שחר שוורץ. מעבר להיותו פיגוע סביבתי הוא מפסיד סדרתי בתיקים.

עו"ד שחר שוורץ. הוגשו נגדו 2 קובלנות ע"י לשכת עורכי הדין על עבירות איומים, לקיחת כספים שלא כדין, עיכוב מסמכים שלא כדין והתנהגות שאינה הולמת את מקצוע עריכת הדין
עו"ד שחר שוורץ. הוגשו נגדו 2 קובלנות ע"י לשכת עורכי הדין על עבירות איומים, לקיחת כספים שלא כדין, עיכוב מסמכים שלא כדין והתנהגות שאינה הולמת את מקצוע עריכת הדין

לקריאת 2 הקובלנות בקובץ pdf, הקליקו על הקישורים מטה. קובלנות נוספות נגד שחר שוורץ, יפורסמו בהמשך.

קובלנה בד"מ 62/16 – ועדת האתיקה המחוזית של לשכת עורכי הדין בישראל מחוז תל-אביב והמרכז נגד שחר שוורץ עו"ד ת.ז. 28764488 מ.ר. 56017 מרח' ברקוביץ 4 מגדל המוזיאון תל אביב, סירב להחזיר שכר טרחה למרות שלא ייצג בתיק נאשם בעבירות של הפרת חובת נאמנות ומסירות ללקוח, עבירות של מעשים הפוגעים בכבוד מקצוע עריכת הדין, עבירות של התנהגות שאיננה הולמת את המקצוע עריכת דין, קובץ pdf

קובלנה בד"מ 60/16 – ועדת האתיקה המחוזית של לשכת עורכי הדין בישראל מחוז תל-אביב והמרכז נגד שחר שוורץ עו"ד ת.ז. 28764488 מ.ר. 56017 מרח' ברקוביץ 4 מגדל המוזיאון תל אביב, איים על עורכת דין יעל תותחני ודרש ממנה 100,000 ש"ח במטרה לסחוט אותה ולקבל כספים במרמה שלא כדין, נאשם בעבירות של איומים, נאשם בעבירות של המעשים הפוגעים בכבוד מקצוע עריכת הדין, עבירות של התנהגות שאיננה הולמת את המקצוע עריכת דין, קובץ pdf

1 2 3 4 5

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.