עו"ד שחר שוורץ תוקף את הפסיכולוגיות סיון צמח וענת שמואלי ממכון שקד: "אני צריך מקום של כבוד במוסד סגור עם שמירה 24/7"

עו"ד שחר שוורץ תוקף את הפסיכולוגיות סיון צמח וענת שמואלי ממכון שקד: "אני צריך מקום של כבוד במוסד סגור עם שמירה 24/7"
עו"ד שחר שוורץ "אני צריך מקום של כבוד במוסד סגור עם שמירה 24/7"
Spread the love

שחר שוורץ שלח סדרת מיילים טורדניים וטרדניים המכפישים גבר, בן זוגה לשעבר של לקוחה שלו למכון שקד, שמונה לביצוע אבחון מסוגלות הורית ע"י ביהמ"ש.  עו"ד שחר שוורץ הצהיר על עצמו, שגיאות הכתיב וחוסר הניקוד – במקור:

"אם אני הייתי נאלץ לעבור מבחן כזה הייתי בוודאי עונה תשובות המביעות את דעתי על המבחן ואולי שהיו מסדרות לי מקום של כבוד במוסד סגור עם שמירה 24/7".

עסקינן, בתיק גירושין סטנדרטי, בו שכרה האישה את שירותיו של עו"ד שחר שוורץ, שכמובן סיפק את הסחורה הרגילה: הכפשות חסרות בסיס נגד הגבר במעמד צד אחד, כשהוא פונה למכון שקד, בלא שהוא מעביר לגבר או לב"כ מטעמו את שהוא שולח, השמצות חסרות בסיס ואיומים כלפי מומחיות בית המשפט, שאם לא יקבעו מסוגלות הורית הולמת ללקוחה שלו, הוא יתבע אותם אישית.

במייל, מתוך סדרה, שנשלח על ידי עו"ד שחר שוורץ ביום 8/12/15 שעה 3:05 נכתב על ידו כלהלן (שגיאות הכתיב במקור, סימני הקריאה, והמרווחים בין המילים אף הם במקור):

שחר שוורץ משרד <law@shachar-law.co.il>

8 בדצמבר 2015 בשעה 3:05

אל: shacked.ins@gmail.com>Shacked Institue>

לפני שיהיו מסקנות אוכל להחליף מילה/ שניים עם הצוות ?

אני סבור שעצם זה שהאב החליף 6 עורכי דין, 8 מקומות עבודה , 4 מקומות בצבא, חזר בשאלה , חזר בתשובה ושוב בשאלה הגיש 5 תביעות למשפחה ולבית הדין הרבני , ביטל אותם , הגיש שוב , שוב ביטל ושוב הגיש אף היא מדברת בעד עצמה. ועכשיו חזר מרצונו להיות נשוי.

אני בספק עם מרשתי שהנה " אשה פשוטה " , ללא השכלה פורמלית , אך עם רצון עז לשמור על אחדות המשפחה וכמעט בכל מחיר , תוכל לבטא זאת בצורה נאמנה בפני הבודקים . היא חוששת , היא מתרגשת ולאור מה שעברה בחיים קשה מאוד לרכוש את אמונה וזאת בטח מפגישה אחת / שניים.

כמו כן איני יודע עד כמה ניתן להתייחס ברצינות לשטיח אדום או שחור ולמה אני רואה בציור? או לצייר משפחה או איש ואז להסביר למה אין לו אוזן או למה האף יצא ארוך מדיי . אני סבור שהיה צריך לאשפז את זה שהמציא את התיאוריה הזו שכיום במבינים יותר ויותר שלא מדובר במשהו רציני .

אם אני הייתי נאלץ לעבור מבחן כזה הייתי בוודאי עונה תשובות המביעות את דעתי על המבחן ואולי שהיו מסדרות לי מקום של כבוד במוסד סגור עם שמירה 24/7 .

אודה עם תינתן לי האפשרות לשוחח עם צוות הבדיקה המכובד או לפחות לשלוח להם " נייר עמדה " .

בכבוד רב,ובב"ח

שחר שוורץ, עו"ד

שגיאות הכתיב הנוראיות, הניסוח, אם אפשר לקרוא לכתוב ניסוח, מעיד על אישיות מופרעת. האיש פסיכי עם קבלות. אין דרך אחרת לתאר את רמת הטירוף של האיש הזה, או שאולי בכלל מדובר באישה עם בולבולון. לא ברור. בפייסבוק שלו הוא טוען שהוא מנחה קבוצות גברים", וחבר בקבוצת א' זה אבא. אנו מרחמים על כל מי ששוכר את שירותיו של הפסיכי הזה. רק נזקים הוא גורם, ובתיק הספציפי, הוא מסכסך בין בני הזוג, תוך השמצת הגבר מאחורי גבו, וזאת עוד בטרם התחיל מבדק המסוגלות ההורית.

אחרי ייצוג אצל שוורץ, צריך לעבור טיפול משקם לניקיון המוח מזוהמת השחרא.

טרם הספקנו להירגע, מהמייל שהועבר אלינו. יום למחרת, קיבלנו מיילים נוספים ממכון שקד שבהם המשך מעללי שחר שוורץ מיום אשתקד. כידוע, לכולם, עו"ד שחר שוורץ מטרידן ללא הפוגה, ובו ביום 8/12/15 שלח למכון שקד 28 מיילים ו- 46 הודעות סמס לפסיכולוגיות, בהם נקט לשון איומים, השמצות חסרות בסיס של בן הזוג לשעבר של הלקוחה שלו, וכל זאת עוד בטרם פגשו הפסיכולוגיות מומחיות בית המשפט את הגבר, ואיומים לתבוע את מכון שקד.

קצרה היריעה מלפרט את הכמות העצומה של המלל המכפיש ששלח שוורץ. מצ"ב הודעת מייל מס' 24 מתוך 28 שנשלח ע"י שחר שוורץ ביום 8/12/15. הפרטים המזהים של הלקוחות הוסרו:

"-מ.ל.ב-

לכבוד מכון שקד

ואווווו,

  1. אני חסר מילים , באמת שלחתם את ההתכתבות האישית שלי אליך, לבית המשפט.
  2. סודיות לקוח-מטפל. מכון-לקוח, מכון-בית משפט, שמעת?. כנראה שלא.
  3. אם אכן שלחתם לבית משפט, צפו לתביעת לשון הרע מצד הלקוחה שלי.
  4. אתם לא מקצועיים ותשלמו ללקוחה שלי הרבה כסף על הפגיעה בה או על הניסיון לפגוע בה.
  5. התנהלותכם רק מחזקת מדוע אני מסרב באופן עקרוני לעבוד עם מכונים קיקיונים כשלכם.
  6. אפשר בבקשה רק לדעת מיהו האדם שעונה לי למייל והתכתב מולי ?.
  7. אני מבקש לדעת האם הוא נושא בתואר פסיכיאטר שאז גם אפנה למשרד הבריאות בתלונה כנגדו.
  8. אני סמוך ובטוח שכב' השופטת לא תעביר לכם שום תיק .
  9. ותודה על השירות שעשיתם לי , עכשיו גם השופטת תקרא מה אני חושב על הצד השני
  10. תרגישו חופשי להעביר את המכתב הזה גם למי שאתם רוצים ואני מרגיש חופשי לפרסם בפייסבוק ובעיתון ידיעות אחרונות את ההתנהלות שלכם.

חלק מהמייל שנשלח

בעבר פרסמנו בסדרת כתבות על ההטרדות הבלתי פוסקות של עו"ד שחר שוורץ, פסיכי שראוי לכל גינוי, ומתעב גברים למרות שהוא "גבר". הוא מייצג נשים בתיקי גירושין ומדריך נשים איך להעליל על בני הזוג לשעבר שלהן תלונות שווא, ובהרבה מקרים ממליץ לנשים להעליל על  הגבר שהוא מחרמן את הבנות שלו, מלטף ילדות ונוגע להן בכל מיני מקומות. זו הסיבה שעו"ד זה מבוקש מאוד בקרב המתגרשות מאיזור המרכז, וכתבה שכזו תעשה לו רק טוב ותגרום לכך שנשים ירוצו למשרדו לקבל ייצוג והדרכה, אלא שהוא מסובב על כל הראש.

השופטים והשופטות נגעלים ממנו. הוא נדבק לעורכי הדין בכנסים של לשכת עורכי הדין, ובגללו אפי נוה שוקל לבטל את הכנסים באיזור ת"א, רק כדי שהוא לא יגיע לשם, בכל מקום הוא נצמד לעורכי הדין ומבקש להצטלם איתם, חרף סלידתם העזה ממנו.

מדובר בנוכל שמשקר על ימין ועל שמאל. מאריך דיונים בכוונה, וגורם לצדדים להיות מסוכסכים במשך שנים. שחר שוורץ מאוד מומלץ כעו"ד לאישה שרוצה לגרור את הבעל שלה לפחות ל- 10 שנים בבית המשפט. זו המומחיות שלו. ערפד מוצץ דם זה ניתק אין ספור גברים מהילדים שלהם באמצעות תלונות ודרישות למרכזי קשר.

מה עשו ענת שמואלי וסיון צמח ממכון שקד שגרם לעו"ד שוורץ להמשיך ולהשתולל בעשרות מיילים ועשרות הודעות סמס מכפישים?

מכון שקד שלח הודעה לשופטת עפרה גיא מביהמ"ש לענייני משפחה אשדוד, ביום 8/12/15, בה נכתב:

"לכבוד

כב' השופטת עפרה גיא

בית המשפט לענייני משפחה

אשדוד

כבודה,

הנדון: תמ"ש 50304-01-15 // x נ' xx

ברצוננו ליידע את כב' ביהמ"ש כי לא נוכל לערוך את חוות הדעת בתיק הנדון.

לפני שעה קלה התקבלו במשרדנו סדרה של מיילים מתלהמים (מצ"ב) מעו"ד שחר שוורץ, ב"כ של האם, גב' xx, ובו מפורטת עמדתו ביחס לעבודת הפסיכולוג מול ביהמ"ש.

מדובר בעמדה מזלזלת ושאינה מכבדת את המומחה ואת כב' ביהמ"ש שמינה אותו. אין באפשרותנו, כפסיכולוגים, לבצע עבודתנו אל מול עמדה והתנלות מסוג זה של עורכי דין.

אנו מבקשות מכב' ביהמ"ש למנות מומחה אחר תחתנו.

התשלום שהועבר למכון על ידי האב, יוחזר לו כמובן במלואו. הבדיקות שנקבעו מבוטלות.

בכבוד רב,

ענת שמואלי, סיון צמח

פסיכולוגית קלינית בכירה, מדריכה

מנהלת

כאמור, בעקבות מייל זה, שלח עו"ד שחר שוורץ מיילים נוספים ביום 8/12/15, ומאז שלח למכון שקד עוד 72 מיילים מטרידים ומכפישים, כשהוא מזייף תיבות דואר וכותב איומים והשתלחויות בשפת ביבים.

זה האיש. מי ששוכר את שירותיו לוקח סיכון רציני. השופטים בזים לו, קהילת עורכי הדין סולדת ממנו, כל חבריו בפייסבוק נגעלים ממנו וכל אלו שנמצאים ברשימת חבריו, הם אנשים שהוא עצמו רדף אחריהם והתחנן אליהם לחברות. אין לו אפילו לא חבר אחד, מהסיבה הפשוטה: הוא פסיכי עם קבלות ובהחלט צריך להיות באשפוז 24/7.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.