עו"ד שחר שוורץ הגיש תצהיר כוזב לביהמ"ש והציג "ראיות" שהוא עצמו יצר כדי להצדיק צו הרחקה. משנתגלתה התרמית ביקש למחוק את התביעה שהגיש – ה"ט 48181-10-15 שחר שוורץ נ' העיתונאי מוטי לייבל

Spread the love

עו"ד שחר שוורץ מטרידן סדרתי הנוקט חדשות ובקרים בהליכי סרק משפטיים, כדי להדוף ביקורת על התנהגותו החולנית. עיקר לקוחותיו הן נשים, אותן הוא מלמד איך להפיל בפח גבר ע"י פתיחת רגליים כדי לאלחש אותו, ולטמון לו פח. עורך דין מחליא זה ראוי לכל גנאי. כשהוא נתפס הוא חוזר בו מהתביעה שהגיש.

בבלוג שלו מתגאה האהבל בהישגיו: "משרד עו"ד שחר שוורץ הוא משרד מנוסה המתמחה בדיני המשפחה. אנו עוסקים בכל הקשור לדיני המשפחה: ליווי מלא של תהליך הגירושין מהפן המשפטי ובניית אסטרטגיה מול הצד השני, המלצות על דרכי פעולה, מענה על כל השאלות שלך, טיפול בהסדרי ראייה, דמי מזונות, ועוד. כמו כן עוסק המשרד בעריכת הסכמי גירושין, הסכמי ממון, צוואות ועוד". אם תשאלו אותנו זוהי פרסומת האסורה על פי דיני האתיקה. רובה של הפרסומת נשמעת פיקטיבית לחלוטין.  הפרסומת אמורה לשדר לנשות תל-אביב שכדאי להן להגיע אל שחר שוורץ, כי הוא חושב מחוץ לקופסה. עובדה הוא המליץ לאישה לעשות "סטוץ מציל" והכין מראש מסמך פשרה להחתמת הגבר. מי שרוצה לגשת אל הנוכל עו"ד שחר שוורץ מוזמן לעשות זאת, אבל שלא יתפלא אם בבית המשפט כולם יידעו שהוא משתמש בעו"ד נוכל, ושאף אחד לא מאמין לשקריו של העו"ד, והלקוחות שהוא מייצג.

בתאריך 21/7/15 חשפו באתר המשפטי-משפחתי "הורים ישראל" את העובדה ששחר שוורץ מטריד את העיתונאית לורי שם טוב במבול הודעות מייל מכתובת IP מזוהה של משרדו, שם פיברק באמצעות תיבות דואר פיקטיביות הודעות מייל ששלח לעיתונאית, כאילו ההודעות הללו נשלחו מאנשים שונים, בעוד שהוא זה ששלח את כל הודעות השיטנה.

כעת מתברר, ששחר שוורץ פיתח שיטה חולנית בה הוא שולח לעצמו הודעות איומים ושיטנה ומאשים את קורבנותיו בחולניותו. השיטה מאוד פשוטה: שחר שוורץ פותח תיבות דואר אלקטרוני מכתובת IP של משרדו, משנה את שם השולח, כאילו מדובר בעו"ד או עיתונאי, או מי שבא לו להטריד, והוא מכפיש ומאשים אותו שהמוטרד הוא זה שמטריד אותו, כלומר את שחר שוורץ.

על השיטה החולנית עלה מומחה המשפטים עו"ד יניב מויאל, לאחר ששחר שוורץ העליל נגדו ונגד הלקוח שלו, העיתונאי מוטי לייבל, שהם כביכול שולחים אליו הודעות שיטנה.

משעו"ד שחר שוורץ שהגיש נגד העיתונאי מוטי לייבל צו הטרדה מאיימת, הבין, שעו"ד יניב מויאל, עלה עליו והוא יבהיר היטב לשופטת טל לוי, כי שחר שוורץ זייף ובדה תצהיר שקרי, הוא משך את הצו שהגיש תוך שהוא מכפיש את השופטת טל לוי, שמצידה הבהירה היטב כי היא מקווה שמדובר באירוע חד פעמי.

בבקשה שהגיש עו"ד יניב מויאל, ב"כ העיתונאי מוטי לייבל לבית המשפט, שם דרש הוצאות משחר שוורץ, נחשפו הפרטים הבאים:

"מספר הקורבנות של עוה"ד שוורץ רק הולך וגדל מידי יום, לרבות בעלי דין (לקוחות של עוה"ד שוורץ), עורכי דין – קולגות למקצוע ואף שופטים שמושמצים על ידו חדשות לבקרים. כל טענותיו של עו"ד שוורץ בתשובתו כלפי המבקש ובא כוחו, מבוססות על אירועים שאינם נובעים אליו ישירות, וזאת בכוונה להשחיר את פניו של המבקש בעיני בית המשפט הנכבד. אין בכוונת המבקש להתייחס לטענות אלו מאחר והם לוקים בחוסר רלוונטיות קיצוני לבקשה המונחת בפני בית המשפט הנכבד.

אכן הח"מ הביע דאגה ממצבו הנפשי של עוה"ד שוורץ והדברים נאמרו לאחר שהח"מ שקל בכובד ראש את הדברים לאור התנהלותו של עוה"ד שוורץ ויתכן שלא היה הח"מ מעז להעלות טענה כזו כנגד אף עו"ד אחר אילולי חשב שהדברים מבוססים דיים!

להלן כמה מהתבטאויות עוה"ד שוורץ לח"מ בחודשים האחרונים במסרונים שמעידים כי המשיב לא נוהג בישוב הדעת המצופה מאדם נורמלי, לא כל שכן, עורך דין:

"אתה עו"ד חרא"

"אתה טיפוס נאלח שמייצג אנשים נאלחים תיזהר ממני"

"צבוע שקרן, משחק אותה רודף צדק, אך רחוק מכך, אין לך יושרה"

"מקווה שאתה ישן טוב בלילה. לא בכדי אתה ישן לבד. להומואים הרבה יותר קל למצוא בני זוג מסטייטים אבל אפילו הם לא רוצים להיות חבר של אחד כמוך. אתה יודע שאני צודק, אבל כל אחד משנינו ילך לישון עם המצפון שלו"

"במחשבה שניה תלונה בלשכה זה לתת לך כבוד שלא מגיע לך"

"אז בוא נסכם שאתה חתיכת בן זונה מזדיין שחבל שלא שמעתי לעצת כל מי שאמר לי להתרחק ממך. הבעיה שלך שאתה תמות לבד בלי זוגיות ובלי ילדים בגלל שאתה אידיוט"

כנגד כב' השופט יחזקאל אליהו מבית המשפט לענייני משפחה בתל אביב כתב עוה"ד שוורץ לח"מ:

"שופט שנתן לי היום הוצאות אישיות כי דיברתי על הומוצאים והוא בעצמו כזה. שופט צריך מזג שיפוטי ולשופט הזה אין את זה. אני מגיש נגדו תלונה לנציב קבילות על שופטים".

כשנשאל למה דיברת על הומוצאים ולמה הוצאות אישיות? ענה שוורץ:

"כי הוא מניאק והומו בן זונה שאין לו מזג שיפוטי:)"

קצרה היריעה מכדי להכיל בתגובה אחת מה הח"מ ועורכי דין אחרים ספגו בחודשים האחרונים מעוה"ד שוורץ. באשר לח"מ כל "הברכות" מפיו של עוה"ד שוורץ רק בשל העובדה שהח"מ מעניג ייצוג משפטי למבקש בהליכים שאינם אפילו קשורים למשיב".

ראו את תגובתו של עו"ד יניב מויאל, ומיד אחר כך את שלל הודעות השיטנה ששלח שחר שוורץ לעצמו.

להלן המסמכים שהוגשו לבית המשפט:

בקשה שהגיש עו"ד יניב מויאל ב"כ העיתונאי מוטי לייבל לקיים דיון במועדו, שכן לעו"ד מויאל יש ראיות נחרצות לכך ששחר שוורץ פיברק תכתובות דוא"ל והציגם לבית המשפט תחת שבועה שלכאורה הגיעו מהעיתונאי מוטי לייבל, קובץ pdf

החלטת השופטת טל לוי על תגובה שהגיש עו"ד שחר שוורץ: "איני רואה לנכון להידרש להשתלחויות הבוטות של המבקש (שחר שוורץ) כלפי בית המשפט המקבלות משנה חומרה עת מדובר בעורך דין. יש לקוות כי התנהלות זו של המבקש לא תישנה", קובץ pdf

שחר שוורץ בקשה לביטול מועד דיון, קובץ pdf

שחר שוורץ לאחר טיפול באברבנאל בת ים
שחר שוורץ לאחר טיפול באברבנאל בת ים

Document-page-001 Document-page-002 Document-page-003 Document-page-004

Document-page-005 Document-page-006 Document-page-007 Document-page-008

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.