אסתר חיות אישרה ל- 10 שופטי משפחה להשתתף באירוע פרסומי ויחצנות לחברה בע"מ: "המכון לטובת הילד" מיסודה של עו"ד חוה קליין – מכירת חוות דעת ב- 500 ש"ח לכל דורש

אסתר חיות אישרה ל- 10 שופטי משפחה להשתתף באירוע פרסומי ויחצנות לחברה בע"מ: "המכון לטובת הילד" מיסודה של עו"ד חוה קליין – מכירת חוות דעת ב- 500 ש"ח לכל דורש
עו"ד חוה קליין ועו"ד אפי נוה
Spread the love

מישהו זוכר כמה מכות מצריים היו במצריים? התשובה הנכונה: 10. מישהו יודע כמה שופטים פתיים ומטומטמים הצליחה העו"ד חוה קליין לטמטם? התשובה הנכונה היא 10.

כיצד הצליחה חוה קליין לטמטם את 10 מכות מצריים, שופטי בית המשפט למשפחה והמחוזי שהסכימו להתראיין על ידה בפומבי בכנס? פשוט מאוד. עו"ד אפי נוה מלשכת עוה"ד חברה הטוב של קליין עשה כמה טלפונים לשופטים והזמין אותם לכנס מטעם הלשכה, רק שלא אמרו לשופטים האלה, שהם הולכים להיות סטטיסטים בהשקה הגדולה של המכון לעושק הורים וילדים שפותחת חוה קליין, וכמובן שהשופטים כמו עדר לא שואלים שאלות, ופשוט באים.

חוה קליין הזמינה גלופת הזמנה ופשוט נתנה הוראה לכתוב למעלה שהיא מנכ"לית "המכון לטובת הילד". כך יוצא שהשופטים נותנים גושפנקא למכון לטובת הילד, בלי לדעת מה זה בכלל. אף שופט לא שאל מי עובד שם? איפה זה נמצא? איזה הצלחות יש למכון? האם המכון הוא חברה או עמותה? כלום.

בל נשכח שהמילה "מכון" היא בדרך כלל מכבסת מילים לבית זונות. כשאומרים מכון באיזור הבורסה הכוונה לבית זונות. בעולם המשפט כשאומרים "מכון" מניחים שזו איזה עמותה, או קרן לצדקה. אבל, אנחנו בטוחים שאף אחד מ- 10 מכות מצריים שהבטיחו השתתפותם יודע שזוהי חברה פרטית כמו כל החברות האחרות: תנובה, אוסם, חברה למטרות רווח. והרי מה עושים שופטי המשפחה? שולחים הורים לפסיכולגים ולהדרכות, ומטילים את ההוצאות על ההורים. אז למה נועד הכנס? כדי שהשופטים יתוודעו ל"מכון" החדש, וישלחו לחוה קליין את כל הטיפולים, האבחונים ההדרכות והתיאום ההורי.

הבנתם? או שאולי צריך להסביר "לטובת הילד", שחוה קליין באמצעות קשריה בלשכה, הצליחה להפוך 10 שופטים ליחצנים הפרטיים שלה, ואת הלשכה לאירוע פרסומי לשיווק החברה החדשה שהקימה.

ומישהו יכול לנחש היכן המכון? תשובה: בתוך משרד עורכי הדין של חוה קליין.

ומישהו יודע אם זה אתי? תשובה: לא זה לא אתי.

לפני מספר חודשים פתחה עו"ד חוה קליין מיזם כלכלי בשם "המכון לטובת הילד", המתנהל בתוך משרדה במגדלי עזריאלי, תל-אביב. המכון "לכאורה" נועד לאבחוני "מסוגלות הורית" ולכאורה מבדקים פסיכולוגיים. אסור לעורכת דין להחזיק עסק פעיל בתוך משרד לעריכת דין.  מותר לה להחזיק את הקלסרים של המכון, אבל לא להפעיל מכון בתוך המשרד. עו"ד קליין ביצעה עבירות אתיות של חוק לשכת עורכי הדין.

סעיף ייחוד המשרד קובע:

(א) משרדו של עורך דין, לרבות חדר ההמתנה וחדר המזכירות וכל חלק אחר ממנו, לא ישמש מטרה זולת עבודתו המקצועית של עורך הדין.

(ב) אין בהוראות סעיף קטן (א) כדי לאסור על עורך הדין-

(1) להרשות שמשרדו ישמש משרד רשום של תאגיד שהוא יועצו המשפטי;

(2) לייחד חלק מדירת מגוריו למשרדו;

(3) לפעול במשרדו בענייני ציבור."

הופעה באירוע כזה שהוא אירוע יחצני, לשם השקה של מיזם מסחרי שהשופטים עשויים להפנות אליו לקוחות או להיתקל בו במסגרת חוות דעת "מוזמנות" שהמכון ייצר, דורשת אישור ועדת האתיקה של שופטים!  יש גם כללי אתיקה לשופטים – הרשות השופטת, ונוהלי עבודה וסדרי דיון.  יש אפילו החלטה בנושא קרוב:  ועדת האתיקה לשופטים: שופט יכול להיות בעל מניות בחברה פרטית.  

הרבה מידע נמצא כאן: החלטות ועדת האתיקה של השופטים. שימו לב שסעיף 16ב(א) לחוק בתי המשפט [נוסח משולב], תשמ"ד-1984 קובע כי "נשיא בית המשפט העליון, לאחר התייעצות עם שר המשפטים, ימנה ועדת אתיקה בת שלושה חברים, והם: שופט של בית המשפט העליון, והוא יהיה היושב ראש, ושני שופטים של בתי המשפט האחרים". הוועדה סובלת מהדרת גברים חמורה. יש בה 100% נשים, ו 0% גברים. חברות  הוועדה הן: השופטת אסתר חיות (יו"ר), שופטת בית המשפט העליון, השופטת ד"ר איריס רבינוביץ ברון, שופטת בית המשפט המחוזי מרכז-לוד והשופטת דנה כהן-לקח, שופטת (מעולה!) בית משפט השלום בירושלים.

למה אישרה אסתי חיות את הפיאסקו?

אסתי חיות, לשעבר רקדנית בטן בצה"ל וסולניסטית השירים המפורסמים "הפקידה הפלוגתית", ו"שריר לשריונר". מדוע אסתי חיות כיו"ר הוועדה אישרה למכון הבתולי של עו"ד קליין להשתמש בשופטי משפחה כאסיסטנטים לקידום המכון הפרטי של הגודלדיגרית השואפת לצמרת חוה קליין? תמוה ובלתי מוסבר הענין.

המכון חדש, ללא היסטוריה של הצלחות, איש לא יודע מי עומד מאחורי המכון, מיהם "אנשי המקצוע", מי הפסיכולוגים. לא מופץ מחירון טיפולים. שום כלום. ברם, מערכת המשפט התגייסה לתמוך במיזם כלכלי שנועד לייצר רווחים לעורכת דין הגרושה חוה קליין.

שופטים ישלחו הורים לבצע אבחונים במכון הפרטי של חוה קליין.

מיזם מפוקפק של עורכת דין שאפתנית חסרת מעצורים

במיזם לקידום המכון של עורכת דין חוה קליין יופיעו שופטי משפחה שפסקי הדין שלהם מככבים (לא לטובה) בפסקי דין של הדוברות, כפוגעניים בזכויות אבות.

השופט יהורם שקד, מת"א אישר לאחרונה לאישה להגר עם ילד לחו"ל, לאחר שזו נטשה את הבן ואביו גידל אותו במסירות ואהבה. ערעור שהוגש כנגד שקד, עיכב את ההגירה. התיק עדיין מתנהל;

השופטת פאני גילת כהן, מקרית גת היא אולי השפויה היחידה בכל האירוע;

הבעייתית איריס ארבל אסל, חסרת יכולת שפיטה.  סטודנט בן 25 כתב לה את פסקי הדין, ולאחר שהתגלה כי הוא סוחט אותה, היא החליפה אותו בסטודנטית חדשה שנכנסה לנעליו. הנתל"ש קבע כי יש להעמידה לדין, ברם מאומה לא נעשה.

בפאנל שנושאו "פסיקת הוצאות והחלטות שאיננו מורגלים בהן" השופטים אלה מירז, אסתר שטיין, נחשון פישר, ניצן סילמן וארז שני, כולם ללא יוצא מן הכלל, פסיקותיהם עוולות ונוגסות קשות בזכויות הורים.

בכתבה שפורסמה בניוז 1 התברר כי חברתה של השופטת אלה מירז, השופטת נסרין עדוי, מינתה את בעלה של אלה מירז ד"ר רמי מירז כפסיכיאטר מומחה בתיקים שלה למרות שיש פגם במינוי, וחרף העובדה כי ד"ר מירז לא התאים לשמש מומחה וחרף זאת מונה בתיק.

אסתר שטיין, היא שופטת שיוצרת ניכור הורי בין אבות לילדיהם. הדוגמא הבולטת ביותר לכך, הוא האב א"ש. במשך שנתיים אסתר שטיין, לא איפשרה לו לראות את בתו ולא קבעה הסדרי ראיה. ביום שהוא עשה לה הפגנה מתחת לחלון ביתה, היא התפטרה מהתיק, והתיק עבר לשופט אחר, בנימין דיזראעלי, אשר קבע משמורת משותפת על הילדה והתיק הסתיים לאחר דיון אחד. זה מה שמוכיח שמי שחיבלה בקשר הייתה אסתר שטיין בעצמה.

נחשון פישר ו- ניצן סילמן מטילים מזונות אסטרונומיים על אבות.

ארז שני, הוא ידידה הטוב של חוה קליין וכל בקשה של חוה קליין אליו מתקבלת "כמבוקש".

התמיהה רק גדלה לנוכח העובדה, כי עורכי הדין משלמים דמי חבר, מממנים את המיזם הפרטי של עו"ד חוה קליין המופיע בחוברת לשכת עורכי הדין. מדוע אינם פוצים פה?

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.