האמא נטלי אשוואל מחולון נאלצה "לחטוף" את בנה בן ה- 8 שנחטף על ידי עו"ס נעמה אוזן מחולון

Spread the love

לפני כחצי שנה נחטפו שלושת ילדיה של האם נטלי אשוואל מחולון באישון לילה, בטענה, כי הגיעו דיווחים "שהאם לא מתפקדת". מדובר בילדים מטופחים שהאמא נתנה את מלוא אהבתה אליהם והם כל עולמה. הילדים הופרדו ביניהם, נשלחו למרכזי חירום שונים: הבן הבכור בן 8 שנים נשלח למוסד טירת הכרמל בחיפה, ושני ילדים נוספים נשלחו לקלט חירום חסוי בדרום הארץ. פקידות הסעד נעמה אוזן ו-זיוה כהן פורת, מונעות מהאם לראות את ילדיה, מונעות מהאם לשוחח עם הילדים שלה ולשאול לשלומם ולא מאפשרות לאמא לראות את ילדיה גם לא במרכז קשר, כדי שהילדים "יתרגלו" לחיים מחוץ לבית.

הפרדת האחים שבוצעה על ידי העו"סיות, נועדה להחליש את הילדים הקטנים, שגילם נע בין 3 שנים ל- 8 שנים לבן הבכור, ועל ידי כך ליצור תשתית לאשפוז פסיכיאטרי כפוי, שכן ילד שמנותק מאמא שלו ומהאחים שלו מרגיש צער וכאב עצום שהוא לא יכול לבטא במילים. מדובר בילדים ללא עבר פסיכיאטרי, ללא בעיות, שגדלו בבית רגיל! הילדים טופחו באהבה ושמחה על ידי האם שחסכה מעצמה כדי לאפשר לילדיה לגדול כיאות. ההורים גרושים, והאב לא שילם מזונות. האם פנתה למשרד הרווחה בבקשה לסיוע ועזרה כלכלית והתוצאה הסתיימה באופן הרה אסון בו הוצאו ילדיה ממנה בצו חירום עם משטרה, על לא עוול בכפה כשפקידת הסעד נעמה אוזן, אף ניסתה לאשפז את האם בכפיה.

האמא מיוצגת על ידי עוה"ד מומחים בדיני משפחה וחוק הנוער טיפול והשגחה יוסי נקר וורדה ברכה שטיינברג.

בחודש ספטמבר האמא פגשה את ילדיה במרכז קשר, למשך שעה. כשהילדים ראו את אימם, הם רצו אליה והתחננו "אמא, קחי אותי איתך". הילדים הגיעו עם בגדים מזוהמים, כשציפורניהם ארוכות ומלוכלכות, שיערם עם כינים, ובגופם חבלות. הילד הקטן בן 3 שנים, נצמד לאמא שלו ובכה: "אמא, אני אוהב אותך, אני רוצה הבייתה".

העו"סיות נעמה אוזן וזיוה כהן פורת, שנכחו במרכז הקשר, וראו את המחזה המחריד, בו הילדים מתרפקים על אמם באהבה, מתחננים אליה שתחזיר אותם אליה הבייתה, הודיעו לנטלי, שהילדים מתרגשים מידי, ולכן צריך להפסיק את המפגש. הילדים סירבו להרפת מידיה של אימם, כשהם צורחים "אמא אל תלכי".

מאז ועד היום, לא נקבעו לאמא הסדרי ראיה עם ילדיה, ונמנע ממנה קשר טלפוני עם הילדים. האמא קיבלה דיווח כי הילד שלה נמצא במסעדה בחולון. האמא ניגשה למקום, וכשהילד שלה ראה את אמא שלו, ממנה נקרע לפני חצי שנה, הוא רץ אל האם במהירות. האמא לקחה את בנה ונמלטה איתו על נפשם.

חובתה של האם להציל את הילד שלה שנמצא בסכנת חיים נפשית ובריאותית במרכז החירום, מאחר ומסממים אותו בכדורים פסיכיאטריים ומונעים ממנו את הזכות לאהבת אם.

יודגש: בשום מקום לא נכתב, כי האם מסוכנת לילדיה!

פקידות הסעד נעמה אוזן וזיוה כהן פורת מתנקמות באם, על שפרסמה בפייסבוק את דבר חטיפת ילדיה. לצורך כך הן משתמשות בשופטת נוער טובה פרי, הידועה כחותמת הגומי שלהן, שנענית לכל גחמותיהן ההזויות, כולל הדרישה הבלתי הגיונית לנתק את הילדים מהאם כדי שיתרגלו למגורים מחוץ לבית. היעלה על הדעת לנהוג כך כלפי ילדים? זו טובת הילדים לפי הרווחה?

טובה פרי שופטת נוער חותמת גומי של משרד הרווחה
טובה פרי שופטת נוער חותמת גומי של משרד הרווחה

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.