עו"ד צ'רלי בוזגלו נתפס בשקר והטעה את בית המשפט: עו"ס אתי דור רימתה את השופטת רות לבהר-שרון מחוזי ת"א ונתפסה על חם. טענה שהעיתונאית לא קיבלה פטור מערובה בעוד שבדיון שהיא נכחה עם עו"ד בוזגלו התקבל הפטור ע"א 43083-03-15

עו"ד צ'רלי בוזגלו נתפס בשקר והטעה את בית המשפט: עו"ס אתי דור רימתה את השופטת רות לבהר-שרון מחוזי ת"א ונתפסה על חם. טענה שהעיתונאית לא קיבלה פטור מערובה בעוד שבדיון שהיא נכחה עם עו"ד בוזגלו התקבל הפטור  ע"א 43083-03-15
Spread the love

עו"ד צ'רלי בוזגלו נתפס על חם בתצהיר שקרי שכתב לשופטת המחוזית רות לבהר-שרון, שם כתב שהעיתונאית לא קיבלה פטור מערובה, למרות שהוא יודע שמדובר בשקר, מאחר והוא נכח בדיון בפני כבוד השופטת עופרה צ'רניאק, שם ניתן לעיתונאית פטור מערובה והיא חוייבה בתשלום אגרה מופחת.

במקום להודות שהוא שקרן, הוא כתב לשופטת "נפלה טעות בתום לב (כנראה לאור ריבוי ההליכים עם המערערת על 3 ערכאותיו)".

איך יודעים שהוא שקרן? הוא כתב בתצהיר שהעיתונאית לורי שם טוב, שילמה אגרה בסכום מופחת של 500 ש"ח, כפי שנפסק בפסק הדין. זאת אומרת, שהוא ידע היטב שהוא משקר, כי בפסק דין זה נפסק במקביל שהעיתונאית לורי שם טוב מקבלת פטור מתשלום ערובה ותשלום אגרה מופחת.

עסק לנו עם עו"ד שקרן, שהטעה את בית המשפט, מנע מבית המשפט לבצע את מלאכתו נאמנה, רימה שופטת מתוך כוונה למנוע ממנה לבצע מלאכת צדק.

אם הוא נתפס בשקר כל כך גס, כמה שקרים נוספים הוא מבצע מידי יום ביומו?

העיתונאית תדאג, כי השקר יירשם בפרוטוקול בית המשפט, ויישלח לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין. בנוסף, העו"ס השקרנית אתי דור דוברובינסקי חתמה תצהיר שקר, שזו עבירה פלילית חמורה. אין זה השקר הראשון של דוברובינסקי שעבדה ללא היתר בעבודה מקבילה.

צ'רלי בוזגלו עו"ד נוכל
צ'רלי בוזגלו עו"ד נוכל

עו"ד צ'רלי בוזגלו. שיקר בתצהיר! והטעה את בית המשפט לבצע עבודתו

עו"ס אתי דור דוברובינסקי גנבת ונוכלת חתומה על תצהיר שקר כדי להוציא כספים במרמה מהעיתונאית לורי שם טוב
עו"ס אתי דור דוברובינסקי גנבת ונוכלת חתומה על תצהיר שקר כדי להוציא כספים במרמה מהעיתונאית לורי שם טוב
עו"ס אתי דור דוברובינסקי גנבת ונוכלת חתומה על תצהיר שקר כדי להוציא כספים במרמה מהעיתונאית לורי שם טוב
עו"ס אתי דור דוברובינסקי גנבת ונוכלת חתומה על תצהיר שקר כדי להוציא כספים במרמה מהעיתונאית לורי שם טוב

עו"ד צ'רלי בוזגלו הגיש תצהיר כוזב לשופטת ביהמ"ש המחוזי ת"א רות לבהר שרון – כשהוא דורש למחוק לעיתונאית לורי שם טוב, את הערעור שהגישה נגד פקידת הסעד אתי דור דוברובינסקי.

בוזגלו הגיש לבית המשפט תצהיר מטעה וכוזב ביודעין, כשפקידת הסעד אתי דור דוברוניסקי, מרמה את השופטת רות לבהר-שרון בטענה שהעיתונאית שם טוב לא שילמה עירבון. מדובר בתצהיר מפוברק, שכן אתי דור עם עו"ד צ'רלי בוזגלו נכחו בדיון שהתקיים במעמד הצדדים בו ניתן פסק דין במעמד הצדדים וכבוד השופטת עופרה צ'רניאק פסקה ביום 11.5.15 בתיק ע"ר 35760-04-15: "יש מקום לפטור את המערערת מהפקדת הערבון".

פסק הדין של כבוד השופטת עופרה צ'רניאק מיום 11.5.15 ע"ר 35760-04-15, מצ"ב בקובץ pdf.

אתי דור דוברובינסקי הגישת תביעת לשון הרע כנגד העיתונאית לורי שם טוב, יעקב בן יששכר ואתר התנועה למען עתיד ילדינו, שם טענה כי קראו לה "נאצית" וגם "חוטפת ילדים".

נועה גרוסמן מביהמ"ש שלום ת"א, פסקה לאתי דור דוברובינסקי את מלוא סכום התביעה, כשהיא מתעלמת מהנזקים הבלתי הפיכים שנגרמו לעיתונאית לורי שם טוב, ושפקידת הסעד היא זו שפעלה באופן בלתי חוקי, גם בדיעבד, כדי להכשיר מעשים חמורים שביצעה. גרוסמן התעלמה מהראיות ולא נתנה שימת לבה לרקע הדברים שהעיתונאית היא הקורבן ולא התוקף. העיתונאית הותקפה על ידי גרושה שזכה לשיתוף פעולה שערורייתי ובלתי חוקי מצד פקידת הסעד אתי דור דוברובינסקי, שלא טרחה לתקן את שעיוולה גם לאחר שנוכחה כי הילדים של העיתונאית נלקחו ממנה שלא כדין.

בתיק זה לא הוכיחה פקידת הסעד ולו עובדה או ראיה אחת. היא לא הביאה עדים, לא הוכיחה נזק שנגרם לה. שום כלום. היא עמדה בבית המשפט, וכפי שהיא רגילה לשקר כמו בתצהיר כוזב זה שהגישה, כך היא עשתה מול גרוסמן.

אתי דור דוברובינסקי פעלה יחד עם עו"ד צ'רלי בוזגלו, בדרכי רמיה ובניסיון להטעות את השופטת לבהר-שרון, וללא חשש היא הגישה תצהיר הכולל דברי כזב, וכל זאת בניסיון להביא לדחיית הערעור שהגישה העיתונאית.

אתי דור דוברובינסקי ניצלה לרעה את הליכי בית המשפט, והעלתה טענות שלא קשורות כלל לערכאת הערעור.

תגובת העיתונאית לורי שם טוב על תצהיר שקרי שהגיש עו"ד צ'רלי בוזגלו, עליו חתומה עו"ס אתי דור דוברובינסקי:

שקרי שהגיש עו"ד צ'רלי בוזגלו, עליו חתומה עו"ס אתי דור דוברובינסקי:

תצהיר שקרי עליו חתמה עו"ס אתי דור דוברובינסקי נוכלת גנבת מקבלת שוחד

תגובת העיתונאית לורי שם טוב

תלונה על השופטת הנוכלת רות לבהר שרון לשעבר היועצת המשפטית של משרד הרווחה. איך שופטת כזו לא פוסלת את עצמה מלדון בתיקי הרווחה כשברור שהיא משוחדת לטובת העובדות הסוציאליות. היא הרי רואה את עצמה חלק מהן ומעולם אבל מעולם לא פסקה נגדן. מושחתת!, קובץ pdf

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.