פשעי משרד הרווחה אישפזו בכפייה אמא שביקשה להתגרש מבן זוגה לשעבר, לקחו ממנה את בתה ולאחר ששוחררה מאישפוז כפוי נזרקה לרחוב ונאלצה לעבוד בזנות כדי לשרוד

פשעי משרד הרווחה אישפזו בכפייה אמא שביקשה להתגרש מבן זוגה לשעבר, לקחו ממנה את בתה ולאחר ששוחררה מאישפוז כפוי נזרקה לרחוב ונאלצה לעבוד בזנות כדי לשרוד
שרונה טופר הרווחה חטפה ממנה את בתה בטענות שקריות
Spread the love

סיפורה המזעזע של האמא שרונה טופר. כשבתה בת 6 שנים, היא מבקשת להתגרש מבן זוגה. הוריה תמכו בבן זוגה לשעבר וניגשו ביחד אל משרד הרווחה, שם טענו בכזב, כי היא אינה ראויה לגדל את הילדה שלה, ועל סמך טענות הוריה השקריות ובן זוגה לשעבר, הרווחה ביחד עם משטרת ישראל הביאו לאשפוזה בכפייה בבית חולים פסיכיאטרי, כשהם מונעים ממנה כל קשר לבת שלה.

כשהאמא שרונה שוחררה מהאישפוז הכפוי, על מנת לשרוד היא נאלצה לעבוד בזנות. מאחד הקליינטים היא נכנסת להריון ובוחרת לחיות חיים נורמטיביים ולצאת ממעגל הזנות. שופט בביהמ"ש לענייני משפחה, מתנה את קבלת המשמורת על התינוק שלה בכך שתיכנס לבית שבתי לוי, ושרונה עושה זאת.

בבית שבתי לוי, עוברת שרונה התעללות נפשית על ידי העובדות סוציאליות, ופגיעה מינית על ידי עובדת סוציאלית. שרונה מספרת, כיצד היו מצבים שהיו מדברים איתה בזלזול ודיברו אליה לא יפה. לשרונה לא היו בגדים באותה תקופה, והיא נשאלה על ידי העו"סיות שם "כמה פעמים את לובשת את המכנס הזה? כמה פעמים את לובשת את החצאית הזאת?" שרונה היתה משיבה להן כי אלו הבגדים שלה, וזה לא הופך אותה למסוכנת.

שרונה מתארת את הפגיעה המינית הקשה שעברה על ידי עובדת סוציאלית שהתלוותה אליה כשהייתה צריכה לקחת את בנה למרכז להתפתחות הילד.

כששתיהן היו במעלית, פנתה אליה העובדת הסוציאלית ושאלה אותה: "כמה רחוק את תלכי בשביל שהילד יישאר איתך?" שרונה השיבה לה: "מה זאת אומרת? אני אעשה הכל בשבילו".

העובדת הסוציאלית שאלה אותה: "גם אם זה במחיר שאני אגע לך בישבן?" שרונה אמרה לעו"סית: "אני אעשה הכל".

העו"סית אמרה לה: "תסתובבי" ופגעה בה מינית.

אחרי יומיים העו"סית נתנה לשרונה דוח, שבו היא תיארה לבית המשפט ששרונה אמא טובה, מגדלת את הילד שלה לתפארת, וששרונה ראויה לצאת עם הילד, לגדל אותו. שרונה לא התלוננה על העו"סית כי היא פחדה ממנה. כששרונה יצאה עם בנה ממוסד בית שבתי לוי, בנה היה בן 9 חודשים, ואז שרונה סיפרה לעובדת סוציאלית אחרת את מה שעשתה לה העו"סית בבית שבתי לוי, והאחרונה לא אמרה לשרונה מה לעשות, אלא ששרונה אומרת "היה ברור לכולם שכדאי לשמור על שתיקה".

צפו בסרטון ההישרדות של שרונה ובחירתה בחיים עבור בנה.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.