עו”ס רועי טל נעצר בחשד לאונס ביתו. העו”ס ראש חוג עבודה סוציאלית במכללת ספיר ומומחה לזיהוי וטיפול בפדופיליה וטראומות מיניות בקטינים. הפקולטה לעבודה סוציאלית חממה לסוטי מין ופדופילים

עו”ס רועי טל נעצר בחשד לאונס ביתו. העו”ס ראש חוג עבודה סוציאלית במכללת ספיר ומומחה לזיהוי וטיפול בפדופיליה וטראומות מיניות בקטינים. הפקולטה לעבודה סוציאלית חממה לסוטי מין ופדופילים
רועי טל עובד סוציאלי מומחה לפגיעות מיניות נעצר על תלונה של ביתו אותה הפך שפחת מין
Spread the love

בּוֹר כָּרָה וַיַּחְפְּרֵהוּ וַיִּפֹּל בְּשַׁחַת יִפְעָל (תהלים פרק ז פסוק טז)

המשטרה עצרה את דר’ רועי טל ראש בית הספר לעבודה סוציאלית במכללת ספיר, שבעצמו התמחה בטיפול בפגיעות מיניות בקטינים, ובטראומות מיניות. גם אשתו נעצרה.

המתלוננת נגדם היא הבת שלהם כיום בגיל 27. רועי טל ניסה להתאבד. הפרשה החלה בשבוע שעבר כחקירה סמויה. ב- 13/4/2021 לאחר שחוקרי תחנה עיירות עברו לשלב הגלוי, הם עצרו את החשוד רועי טל בן ה-55, המתגורר באחת מהמועצות המקומיות בדרום.  בנוסף לרועי טל, נעצרה גם אשתו. היא נחקרה באזהרה בחשד לשיבוש הליכי חקירה ואי-דיווח. היא שוחררה בתנאי מעצר בית והורחקה מבני משפחתה למשך 15 ימים. מעצרו של ראש החוג הוארך עד ליום שלישי הקרוב 16/4/2021. 

את זהותו של רועי טל חשף אלמוג בוקר שפרסם את התמונה שלו מפוקסלת וכך מיד ניתן היה לזהות אותו.   

עו”ס ודר’ רועי טל נחשב לעילוי של צמרת העובדים הסוציאליים בארץ וכל העובדות הסוציאליות סגדו לו.  מסתבר שרגע לפני תפוגת חוק ההתיישנות, הבת שלו בגיל 27 “אזרה אומץ” והתלוננה במשטרה שהאבא רועי טל בשת”פ שם האמא, אנס אותה והפך אותה שפחת מין. כל יכולות הניבוי של העובדות הסוציאליות המסתמכות על תחושות, התרשמויות ואינטואיציות נכשלו כליל. אף אחת מהעובדות הסוציאליות לא זיהתה שהמרצה שמלמד אותן על פגיעות מיניות בילדים, בעצמו פדופיל הפוגע מינית בבת שלו בתוך הבית.

זהו ביזיון גדול לכל בכירות העבודה הסוציאלית בארץ. החבר הכי טוב שלהן שבעצמו לימד אותן על טורפנות מינית בקטינים, התגלה כטורפן מין בעצמו.

רועי טל פדופיל נעצר על סמך תלונה של ביתו בת ה-27

אילנה קוריאל נעצר רועי טל נשיא הפקולטה לעבודה סוציאלית במכללת ספיר
אילנה קוריאל נעצר רועי טל נשיא הפקולטה לעבודה סוציאלית במכללת ספיר

פרטים אישיים על העצור:

ד”ר רועי טל מונה לתפקיד ראש בית הספר לעבודה סוציאלית ב 30/10/2019. כיום בן 56. רכש את השכלתו האקדמאית באוניברסיטת בן גוריון ועסק מעל ל-20 שנים בהוראה ובהכשרת עובדים סוציאליים. במשך השנים עסק במחקר, בעבודה טיפולית בשדה ובהכשרת עובדים סוציאליים בתחום הטראומה בכלל, ובפרט בתחום הטראומה המינית. רועי התעמק בקשר שבין האקדמיה לבין השדה בעבודה סוציאלית. בהקשר זה הדריך במשך השנים עובדים סוציאליים ומטפלים במרכזי חירום לטיפול בילדים שהוצאו מביתם, היה שותף בכיר להקמת מרכז טיפול ילדים נפגעי טראומה מינית באילת, וחקר שיטות התערבות ייחודיות.

לדבריו כאשר מונה לראש החוג במכללת ספיר: “אני מאמין כי בית הספר לעבודה סוציאלית יכול וצריך להיות מקום שמקיים מפגש פורה של אנשי אקדמיה, חוקרים, סטודנטים, בוגרים, אנשי מקצוע בשדה ואנשים בקהילה, בו מצוינות אקדמית, מקצועיות בתיאוריה ובפרקטיקה, אתיקה, והרחבת הגבולות בעולם דינאמי ומשתנה, מאומצים על ידי הסגל והסטודנטים במטרה לפתח עבודה סוציאלית מקצועית ומתחדשת שתביא לשיפור בחייהן של אוכלוסיות פגיעות ומדוכאות, ותושיט יד לאנשים בחברה כשהם זקוקים לה.”

ראו את מעמדו הבכיר של העצור, רועי טל כפי שמשתקף מכנס מקצועי שנערך במכללת ספיר בשיתוף עם מכון חרוב הממומן ע”י המיליארדרית ליז שוסטרמן מאוקלהומה:

פרסום של מכללת ספיר מכון חרוב ובית ספר לע"ס
פרסום של מכללת ספיר מכון חרוב ובית ספר לע"ס

בשנת 2011 כשהבת שלו היתה בת 17 הוא הופיע בכנסת בוועדה לזכויות הילד בדיון על טיפול בילדים שפגעו מינית שיזמו זבולון אורלב ואורלי לוי אבקסיס, חברה טובה של רועי טל. ואלו דבריו.  שימו לב שלא מדובר בילדים פגועים מינית, אלא בילדים שתקפו מינית. למשל ילד שהחדיר עיפרון לילדה באיבר מינה, או ילד ששיחק עם ילדה “דוקטור ואחות” והראה לה את איבר מינו:

“אני רוצה לדבר בכובע של עו”ס מטפל בענב”ל, שמטפל בילדים נפגעי תקיפה מינית. ההיכרות שלי עם ילדים פוגעים היא דווקא מן המקום של ילדים שנפגעו, עשרה האחוז האלה, שתיארתם, שהם ילדים שגם פוגעים. אחננו נטפל בהם בענב”ל אבל אני מוסיף שאצל הילדים הפוגעים, ההיבט הקורבני אצלם הוא מאד חזק. ילדים שפוגעים, שנפגעו ופוגעים, הרבה פעמים פוגעים כי הם משחזרים ומעבדים דרך זה את החוויה שהיתה להם, את החרדה הבלתי נסבלת, גם ילדים שצפו בפורנו והוא מעלה בהם דברים בלתי פתורים, הם מעבדים את זה דרך התנהגויות מיניות פוגעניות וכד’. חשוב מאד לשים את הקו. אני לא יודע אם אתם עושים את האיבחון הזה, בין ילד שנפגע ואנחנו עכשיו צריכים לתת לו טיפול כילד פוגע כי זה המרכיב המרכזי ואז הוא לא מתאים לענב”ל או, כילד שפגע אבל עדיין הוא כן יתאים לענב”ל כי צריך לטפל בו בכלים אחרים.

הנתונים מבלבלים כי כשאנחנו מדברים על ילד שצפה בפורנו הוא ילד שנפגע מינית אבל פה הוא לא הוגדר כילד שנפגע מינית. ילד שצפה בפורנו הוא ילד שנפגע מינית. ההשלכות הן מאד קשות והפגיעה מאד קשה –  זו פגיעה מינית.

לגבי ילדים בגיל הרך ובגן…  אני עובד גם בחמש השנים האחרונות עם קבוצות הורים של ילדים שנפגעו מינית, ההתרשמות שלי –וזה לא מדעי ולא מחקרי, ההתרשמות שלי היא שהפוגעים הם -עם השנים, יותר ויותר צעירים, יש ילדים פוגעים, יש ירידה בגיל וגם עלייה בהיקף, וגם מקרים של ילדים בגן, אני יכול להגיד על מקרים של אונס בגיל הגן, ילדות שאנסו ילדה וכד’, החדרת חפצים וכד’. אונס –  כן, אונס אני מגדיר בהחדרת חפצים בכח, זאת אומרת, יש מקרים -ונכון שחלק גדול מן המקרים הם באמת נגיעות אבל, יש גם מקרים קשים וחמורים”.

עו"ס רועי טל, התגלה כנביא זעם אשר ניסה להפוך כל דבר קטן וכל שטות קטנה של משחקי זאטוטים לאונס ופגיעה מינית, אפילו אם אלה ילדים בגנון שמשחקים בתום לב ובדרך הטבע, ובסוף מתברר שהפוגע מינית זה הוא בעצמו ולא אותו ילד בן 5 שביקש מילדה להראות לו את התחתונים.

ב- 2019 עו"ס רועי טל הציג את מנהל המרכז יוסי אטיה:

בפברואר 2020 רועי טל נסע להודו כדי ללמד את ההודים איך עושים עבודה סוציאלית בשיטות הישראליות. לדבריו ההודים לא יודעים לעבוד בגלל הבדלי תרבות ואתיקה.

רועי טל נסע להודו ללמד את ההודים עבודה סוציאלית ואיך לזהות פיגועי מין בילדים
רועי טל נסע להודו ללמד את ההודים עבודה סוציאלית ואיך לזהות פיגועי מין בילדים

ראו את החברות הצמודות של עו"ס רועי טל. אף אחת מהן לא זיהתה שהחבר הכי טוב שלה פוגע מינית בבת שלו.

עו"ס יעל הוכמן מחברותיו הצמודות של הפדופיל רועי טל במכללת ספיר
עו"ס יעל הוכמן מחברותיו הצמודות של עו"ס רועי טל במכללת ספיר
עו"ס עינת שגב מחברותיו הצמודות של הפדופיל רועי טל במכללת ספיר
עו"ס עינת שגב מחברותיו הצמודות של עו"ס רועי טל במכללת ספיר
עו"ס עירית רגב מחברותיו הצמודות של הפדופיל רועי טל במכללת ספיר
עו"ס עירית רגב מחברותיו הצמודות של עו"ס רועי טל במכללת ספיר

 

 

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.