הפסד צורב לעוה"ד יאיר מאק וכפיר אלימלך: המציאו הטרדה מינית בעילה של יחסי מרות למרות שמדובר ברומן אהבה והפסידו מיליון ש"ח ע"ע 42257-07-19

Spread the love

לפנינו פסק דין מבית הדין הארצי לעבודה המבטל פסק דין של בית המשפט המחוזי של השופט אייל אברהמי אשר פסק מעל מיליון ש"ח לטובת הלקוחה של עוה"ד יאיר מאק וכפיר אלימלך. הלקוחה טענה בבית משפט שבגלל שגבר שניהל איתה רומן אהבה גלוי וסוער, היה בעל יכולת להשפיע על העבודה שלה, נוצרו יחסי מרות ולכן מגיע לה פיצוי בגין הטרדה מינית. השופט אייל אברהמי הסכים ונתן פסק דין לטובתה על סכום העולה על מיליון ש"ח. גם הביטוח הלאומי הזדרז לשלם 471,000 ש"ח ישירות לחשבונה של הגברת עוד לפני שבכלל ניתן פסק דין! בדרך כלל הביטוח הלאומי מציק לאזרחים ולא אוהב לשלם, אבל כשמדובר בהטרדות מיניות הם זריזים לשלם ביד נדיבה, גם אם לא הייתה שום הטרדה מינית.

מסתבר שעורכי הדין יאיר מאק וכפיר אלימלך סברו שזה טרנד לוהט לאסוף כספים בזכות תנועת ה"מי טו". הטרנד הוא שכל אחת שטוענת שהוטרדה נהפכת מדונה קדושה, אסור לפקפק בטענותיה, אסור לחקור אותה וחס וחלילה שמישהו יעיז לטעון שהיא משקרת. שולחים את הגברת לאיזה פסיכיאטרית שכותבת שהאישה במצב טראומטי, ויאללה בוננזה. הכסף נופל משמיים. צמד עורכי הדין כבר חשב שזכו בבוננזה, מיליון שקלים שהשופט אייל אברהמי נתן להם בקלות, עד שפתאום הגיחה השופטת ורדה וירט ליבנה משום מקום, וקראה: המלך עירום. לא הטרדה מינית ולא נעליים. מדובר בחיזורים לגיטימיים מותרים ואף רצויים, והאישה הזו ניהלה רומן מרצונה החופשי – ולגבר לא הייתה שום השפעה על חייה. אין שום "מרות".

מאז שהמציאו את המושג "מרות" פתאום כל אישה טוענת שלגבר הייתה "מרות" עליה, ושהיא לא רצתה מין, סולדת ממין והגבר כפה עליה את המין באמצעות מרות ואז היא קפאה ולא יכלה להתנגד, והיא כל כך מסכנה וטראומטית. פתאום אנו רואים פסק דין ברוח שונה, פסק דין החותר לאמת. לא נתפלא אם שדולת הנשים כבר שלחה מכתבי תלונות על שופטת זו בדרישה לערוף את ראשה.

עו"ד יאיר מאק ניסה להוציא מגבר מיליון ש"ח על מרות שלא הייתה
עו"ד יאיר מאק ניסה להוציא מגבר מיליון ש"ח על מרות שלא הייתה

לא הצלחנו להבין איך אחרי "זיכוי" מהדהד שכזה, גבר שניצל בעור שיניו מתלונת שווא, השופטת מסרבת להעמיק לו את ההוצאות שמגיעות לו. מגיע לגבר הזה לפחות 150,000 ש"ח הוצאות על כל מה שהוא עבר, כולל תלונות השווא במשטרה. האישה השקרנית גם העלילה עלילת שווא באמצעות צמד עורכי הדין מאק ואלימלך, וגם יוצאת בלי לפצות את בן הזוג שלה לשעבר על הוצאותיו. מהבחינה הזו פסק הדין מביש ומסתיים באקורד צורם ביותר.

וזו הכתבה של חן מענית המשתלח בגבר לפני ה"זיכוי" – כלומר לפני ביטול פסק הדין של מיליון השקלים. ראו באיזו שחצנות הוא משתלח, אפילו נהנה לירות את חיציו המורעלים, וכל זאת למרות שהיה ברור שהעובדת הזו היא נוכלת, מעלילנית שווא, ושהיא מנסה לסחוט כספים על "הטרדה מינית" שלא הייתה ולא נבראה.

פיצוי חריג בעקבות הטרדה מינית: עובדת תקבל מיליון שקל לאחר שהמנהל הטריד ופגע נפשית

תמרור אדום בוהק למטרידים מיניים: בין העובדת למנהל התקיים רומן בהסכמה במשך שנתיים, אולם כשהיא דרשה להיפרד ממנו, הוא החל לעקוב אחריה, לאיים, להטרידה טלפונית ולשלוח לה הודעות בעלות אופי מיני • ביה"ד לעבודה פסק פיצוי גבוה בשל הנזקים הנפשיים שנגרמו לעובדת

הותר לפרסום: נשיא בית הדין האזורי לעבודה בירושלים, השופט אייל אברהמי, פסק פיצוי חריג של יותר ממיליון שקל לאישה שעבדה כנהגת בחברת הסעות. זאת, בגין נזקים שנגרמו לה עקב הטרדות מיניות חוזרות ונשנות מצד אחד המנהלים שלה במקום העבודה.

"התובעת הפכה בתקופת עבודתה עם הנתבע לכלי לסיפוקו המיני. אך כאשר ביקשה לנתק את הקשר, המשיך הנתבע להלך עליה אימים, להטריד אותה טלפונית ולשלוח לה מסרים בעלי אופן מיני. מאז האירועים היא סובלת מדיכאונות, פחדים ונדודי שינה, עד כי היא מתקשה ליצור קשר עם אחרים ונרתעת מיצירת קשרים חברתיים", כך כתבו השופט אברהמי ונציגי הציבור בבית הדין לעבודה, וחייבו את המנהל בתשלום פיצויי-העתק לעובדת שהוא פגע בה.

התובעת, כיום בת 39, עבדה בחברת ההסעות מאפריל 2007 ועד התפטרותה בדצמבר 2009. הנתבע, בן 52, נשוי ואב לילדה, עבד בתפקיד בכיר יותר בחברה. זמן קצר לאחר תחילת עבודתה, הכירה התובעת את הנתבע, והשניים החלו לקיים יחסי מין. מערכת יחסים זו נמשכה יותר משנתיים, אז דרשה התובעת להיפרד מהאיש, אך הנתבע סירב לכך. הוא המשיך לעקוב אחריה באופן אובססיבי, להתקשר לטלפון שלה, להצטרף לנסיעות שבהן נהגה, ואף הגיע לדירתה השכורה.

בקיץ 2009, הגישה העובדת נגדו תלונה במשטרה, אך זה לא עזר. הנתבע מיאן לקבל את בקשתה והמשיך לעקוב אחריה ולהתקשר אליה. הוא השאיר לה הודעות קוליות בעלות אופי מאיים ושלח לה מסרונים שחלקם בעלי תוכן מיני. העבודות הגישה תלונות חוזרות, והוא הורשע בהליך פלילי.

לפי פסק הדין, התובעת הייתה במצב נפשי קשה, בין היתר בשל הקשר המעוות עם הנתבע והטרדותיו שמהן סבלה. לאחר סיום עבודתה הגישה התובעת תביעה למוסד לביטוח לאומי (המל"ל), להכיר באירועים הנ"ל כפגיעה בעבודה. תביעה זו התקבלה, ולתובעת נקבעה על-ידי המל"ל נכות יציבה בשיעור 27%. בהתאם לכך שולמו לה דמי פגיעה וקצבת נכות מעבודה. התובעת המשיכה לקבל טיפול נפשי כדי להתמודד עם המשבר הנפשי.

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001291583

וזהו השופט אייל אברהמי שפסק מיליון שקלים לטובת שקרנית, נוכלת ומעלילנית שווא:

אייל אברהמי שופט שעושה טעויות משפטיות שעולות מיליון ש"ח לחף מפשע
אייל אברהמי שופט שעושה טעויות משפטיות שעולות מיליון ש"ח לחף מפשע

התנועה למען איכות השפיטה בישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.