השופטת אפרת פינק ריחמה על המטפלת המתעללת ציפי דוד (66) וגזרה עליה שנת מאסר "עברה ביוש ברשתות חברתיות" ת"פ 54348-05-19

השופטת אפרת פינק ריחמה על המטפלת המתעללת ציפי דוד (66) וגזרה עליה שנת מאסר "עברה ביוש ברשתות חברתיות" ת"פ 54348-05-19
ציפי דוד מטפלת מתעללת החליפה לתינוק טיטול ונתנה לו סטירה
Spread the love

השופטת אפרת פינק ריחמה על המטפלת המתעללת ציפי דוד, וגזרה עליה שנת מאסר בניכוי ימי מעצרה מיום 15.5.19 ועד יום 23.5.19, כשהשופטת מנמקת את הסיבה לעונש הקל: "הנאשמת מסרה כי חדלה לצאת מביתה מחשש לחייה ולחיי משפחתה. במקביל, חוותה הנאשמת ביוש ברשתות החבריות והפגנות קולניות מחוץ לבתים בהם שהתה במעצר בית". השופטת הוסיפה, כי התביעה לא הניחה תשתית מספקת לפיה יש סיכוי של ממש כי החמרה בעניינה של ציפי דוד, תוביל להרתעת הרבים.

ציפי דוד הודתה בכתב האישום המתוקן, כך שביום 12.5.19 בעת ששמרה על הפעוט והאכילה אותו אמרה לו "אני הורגת אותך".

ביום 15.5.19 בעת ששמרה על התינוק, והוא החל לבכות, היא צעקה עליו "די" הזיזה אותו ממקום למקום בחוזקה. בשעה 10:00 כשהתינוק בכה בעגלה, ציפי דוד הכניסה לפיו מוצץ בחוזקה. לאחר מכן, השכיבה את התינוק על הספה והחליפה לו טיטול. מסיימה, משכה את התינוק בידיו וצעקה עליו "תעמוד". התינוק החל לבכות ובתגובה סטרה על פניו בחוזקה פעמיים, הכתה אותו והטיחה אותו בספה, כשהיא צועקת עליו "די לבכות, די". בהמשך הכניסה לפיו מוצץ בחוזקה והלכה למטבח מותירה את התינוק בוכה על הספה לבדו.

בהמשך, בשעה 10:58 כשהתינוק בכה, השיבה אותו בחוזקה על השטיח מול הטלויזיה כשהיא צועקת עליו "די לבכות". התינוק המשיך לבכות ובתגובה, ציפי דוד הכתה את התינוק עם ידה בפיו, ואחר כך דחפה בחוזקה בקבוק לפיו של התינוק וצעקה לו "תחזיק ותשתה", תוך שהתינוק ממשיך לבכות. משנפל הבקבוק לרצפה, קירבה ציפי דוד את פניה לתינוק, צעקה לאוזנו "די, די", וסטרה לו בחוקה בפניו עם ידה, תוך שהוא ממשיך למרר בבכי. והמשיכה לצעוק לעבר התינוק "די, די, תשב", דחפה את הבקבוק אל פיו והשכיבה את התינוק בעוצמה אל השטיח.

בשעה 11:13 עת שכב התינוק על השטיח, ציפי דוד הזיזה מספר צעצועים ברגליה, והזיזה את התינוק ברגלה.

בשעה 11:26 ציפי דוד ניגשה לתינוק שישב בעגלה ומשכה אותו בידה הניחה אותו על השטיח מול הטלויזיה וצעקה לעברו "תראה טלויזיה". לאחר מספר דקות, נעמד התינוק, החזיק בעגלה וניסה לטפס עליה. באותה עת, ציפי דוד שכבה על הספה וקראה במכשיר הסלולרי עד שהבחינה בפעולתו של התינוק. משהבחינה בו צעקה לעברו "מה אתה עושה?" והטיחה אותו על השטיח כשהוא בוכה. ציפי דוד הותירה את התינוק בוכה תוך שהיא צועקת לעברו "די, די".

בשעה 11:52 נעמד התינוק ליד העגלה וניסה לטפס עליה. באותה עת שכבה הנאשמת ציפי דוד על הספה וקראה במכשיר הסלולרי שלה , עד שהבחינה בפעולתו של התינוק, תפסה אותו והטיחה אותו על השטיח כשהיא צועקת "די. תגיד לי אתה נורמלי?".

בשעה 12:15 הנאשמת ציפי דוד הושיבה את התינוק על כיסא אוכל והחלה להאכילו במהירות ובאגרסיביות כשהתינוק נחנק מהאוכל, תוך שהיא טופחת על לחיו של התינוק וצועקת "די לבכות, די ליילל", והמשיכה להאכילו בכוח. משהמשיך התינוק לבכות, נטלה מגבת, הצמידה אותו פעמיים בחוזקה לפניו של התינוק, וחנקה אותו באמצעותה למשך מספר שניות, תוך שהתינוק בועט ברגליו, ומנסה להסיר את המגבת מפניו. משהמשיך התינוק לבכות, הוציאה ציפי דוד את התינוק מהכיסא הכתה אותו בישבנו באמצעות ידה, צעקה לעברו פעמים רבות "די", והטיחה אותו על הספה.

השופטת אפרת פינק, שלחה בתחילה את ציפי דוד לממונה על עבודות שירות, אולם לאור הביקורת הציבורית גזרה על המתעללת שנת מאסר, כשהיא מציינת כי ציפי דוד עברה ביוש ברשתות החברתיות.

בסרטון כאן האמא מספרת מה חוותה בעקבות ההתעללות של ציפי דוד כלפי בנה:

 

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.