עובדות סוציאליות הדביקו ילדים בקורונה ב-6 פנימיות משרד הרווחה

Spread the love

עובדות סוציאליות הדביקו ילדים בקורונה ב-6 פנימיות משרד הרווחה.

התנועה למען איכות השפיטה בישראל, הודיעה כי היא מתכוונת לפנות לשר הרווחה בבקשה לקיים ועדה להגנה על ילדי הפנימיות, ולדרוש פרסום שמות העו"סיות המפיצות את מגפת הקורנה.

ביום 22.3.20 דרשה התנועה לאיכות השפיטה להוציא את העובדים הסוציאליים לחופשה ללא תשלום ולפטר עובדים סוציאליים שהמשק איננו זקוק להם ולחסוך כסף יקר מתקציב המדינה.

שימו לב, כי הקורבן הראשון למגפת הקורונה בישראל, אריה אבן ז"ל, ניצול שואה בבית אבות נופים בירושלים, הודבק על ידי עובדת סוציאלית, שבהמשך הפיצה את הנגיף ליתר הדיירים.

בכל שאר המקומות בהן מעסיקים עו"ס, אין להן שום ערך מוסף.  כל מה שהעו"ס יכולה לעשות, יכול האזרח לעשות בעצמו.  אם העו"ס לא תפגע באזרח ותרושש אותו או שתנתק אותו מילדיו, היא תשלח אותו ל"טיפולים", וזה כבר ירושש את אותו אזרח היטב.

דבר אחד ברור כבר עכשיו, מעורבות היתר של עו"סיות בפנימיות הרווחה בישראל, היא זו שגורמת לתמותה ותחלואה. העובדים הסוציאליים מפיצים את מגפת הקורונה בקטינים חסרי ישע, שנחטפו מהוריהם. זה הזמן לדרוש משר הרווחה אופיר אקוניס להשיב את הילדים לביתם.

התנועה לאיכות השפיטה פנתה לשר הרווחה ושר המשפטים בדרישה להוציא את כל העובדים הסוציאליים לחופשה ללא תשלום ואף לפטר עו”סים שהמשק איננו זקוק להם לחסוך כסף יקר מתקציב המדינה

6 פנימיות נגועות קורונה
6 פנימיות נגועות קורונה

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.