פשעי משרד הרווחה מחתרת סוחרי התינוקות – סיפורה של האמא עדי ג'ינו

פשעי משרד הרווחה מחתרת סוחרי התינוקות – סיפורה של האמא עדי ג'ינו
עדי ג'ינו ובנותיה התאומות
Spread the love

משרד הרווחה מאפשר סחר בתינוקות לאימוץ מאימהות עניות. אחת מהסוחרת היא אליס ברזילאי, יועצת לאימהות עניות לא להפיל את התינוקות שלהן, ואחר כך מאיימת עליהן, שאם לא ימסרו את הילדים לאימוץ, הרווחה תיקח להן את התינוק ברגע שיוולד.

ראו את סיפורה של האמא עדי ג'ינו, שנאלצה למסור את התאומות שלה לאימוץ, כשמי שלכאורה "סייעה" בידה לא להפיל את התינוקות, היא אליס ברזילאי, והיא זו גם שתיווכה בין האמא עדי לבין משפחת החרדים בברוקלין, שאימצו את התאומות שלה.

בתחקיר ערוץ 13, מתעמתת התחקירנית עם אליס ברזילאי: "ידעת שהולכים למכור את הילדים שלה (של עדי ג'ינו). את יודעת שזה סחר בתינוקות?, למה עזרת למכור את הילדים של עדי?". אליס ברזילאי מבינה שעלו עליה ומגרשת את התחקירנים מביתה.

עדי ג'ינו קיבלה מעל 300 אלף ש"ח עבור התאומות שנקנו ממנה, במעטפות מעסקנים שונים, במדינת ישראל.

סיפורה של עדי ג'ינו, התאומות שלה נמכרו לאימוץ בארה"ב בשנת 2015

עדי מספרת שבשנת 2015 נכנסה להריון, ומאחר והאבא לא היה מעוניין וביקש ממנה להפיל, החליטה לעשות כעצתו, ופנתה לוועדה להפסקת הריון בבית חולים זיו בצפת. שתי נשים הציגו עצמן כמתנדבות מטעם עמותת אפרת, שמתנגדת להפלות, ושכנעו את עדי לשמור על ההריון. זה השלב שבו נכנסה לתמונה אליס ברזילאי "אני אדאג לכל מה שתצטרכי", הבטיחה לעדי, וגם הזהירה את עדי שיש לה מקור מבפנים שהרווחה בישראל תיקח לה את התאומות כשיוולדו, ובהמשך הפגישה אותה עם עסקן חרדי שהציע לה למסור את התאומות לכשיוולדו לזוג חרדים בברוקלין ניו-יורק, שלא מצליחים להרות, והציע לעדי שתמסור אותן לאימוץ תמורת כסף.

עדי ג'ינו ואליס ברזילאי טסות לארה"ב, ועוברות להתגורר בבית של משפחה חרדית מקומית, הדרכון שלה מופקד בידיו של העסקן שסידר הכל.

האמא עדי ג'ינו והתאומות שילדה
האמא עדי ג'ינו והתאומות שילדה

 

עדי ילדה את התאומות שלה בניתוח קיסרי, כשהתאומות שלה לצידה 24 שעות במשך 3 ימים.

האמא עדי ג'ינו לאחר הלידה עם בנותיה
האמא עדי ג'ינו לאחר הלידה עם בנותיה

עדי מספרת, שהייתה מקלחת את בנותיה, מאכילה אותן, מטפלת בהן ונקשרה אליהן מאוד, במשך 3 ימים. ואז, עדי התחרטה. לא רצתה למסור את בנותיה לאימוץ. בצד השני לא קיבלו את זה זה בהבנה. צעקו עליה שהיא לא יכולה לבטל, וגם הרב אמר שהיא לא יכולה להפר הסכם שחתמה, כשהיא לא חתמה על כלום עדיין, אבל הרב אמר לה שעל סמך מילה זה כמו הסכם. אליס ברזילאי החלה לאיים על עדי, שהרווחה בארץ מחכה לה, שיקחו לה אותן ישר, והחלה לצעוק על עדי שהיא לא יכולה לבטל, ואז עדי חתמה. השאירה מכתב בתיק האימוץ לבנותיה שלא ויתרה עליהן, ולא היתה לה ברירה.

סוכנות אימוץ A Loving Choice
סוכנות אימוץ A Loving Choice

עדי מקבלת מסמך אימוץ עם פרטים שאינם נכונים. כשעדי חזרה לישראל, הושלם הצד השני של העסקה. הרב יצר איתה קשר ומסר לה מעטפה גדושת כספים, ובהמשך קיבלה סכומים נוספים. בסך הכל שילמו לעדי מעל 300,000 ש"ח עבור קניית בנותיה.

כיום עדי נאבקת להשבת הבנות שלה אליה. היא טוענת שהוציאו את בנותיה ממנה במרמה ובהפחדות, והעבירו לה תחושה שבלאו הכי יקחו לך אותם. שבוע שעבר, הגישה עדי באמצעות עו"ד יוסי נקר, תלונה ל- FBI על האימוץ הלא חוקי של בנותיה.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.