המוסר הכפול של סוטה המין גבי גזית: ב- 2016 הכפיש את העיתונאים לייבל & שם טוב. ב-2017 עיתונאיות שעובדות איתו סיפרו על הטרדות המיניות שחוו ממנו

Spread the love

בשנת 2016 השדרן גבי גזית, נתן במה תקשורתית נרחבת לעו"ד חוה קליין, שתבעה לשון הרע מהעיתונאים לייבל&שם-טוב, על פרסום כתבה שהיא זכתה להטבות מלשכת עורכי הדין בעקבות יחסיה ההדוקים עם עו"ד אפי נוה. לימים, חזרה בה עו"ד קליין מהתביעה שהגישה נגד העיתונאים, ברם הכוויה שחטפו העיתונאים מהשדרן גבי גזית, השאירה בפיהם טעם מר כלענה.

בשנת 2017, בעת שהעיתונאים היו עצורים מעצר פוליטי, הגיעה מהפכת ה- "MeToo" לשיאה. הרברבן גבי גזית, אמר בתוכנית הפופולרית שלו ברדיו 103Fm: "אין לי ספק שקרוב היום שמישהי תספר עלי סיפור מלפני 45 שנה. אני מניח שלפני 50 שנה, ליטפתי את ישבנה של אישה". גבי גזית חשב שהוא מוגן. אז הוא חשב. בדבריו אלה פתח תיבת פנדורה.

העיתונאית דנה וייס צייצה נגדו בטוויטר: "תחשוב טוב גבי גזית. גם לפני 15 שנה עשית. ויותר. כמו למשל להתעקש לנשק על הפה כשנפגשים ככה סתם במסדרון במערכת. למה. ככה. כי אתה יכול בשגרה".

גבי גזית, חשב שהוא אישיות למופת הזכאי לפרס ישראל והדלקת משואה, והכחיש בתוכנית הרדיו שלו את דבריה של העיתונאית דנה וייס, אבל ההכחשה שלו רק הבעירה את השטח ופתחה את הדלת לעוד קורבנות שחוו ממנו הטרדות מבחילות.

הכתבת שמרית סקורניק פלג, שעבדה בעבר עם גבי גזית כתבה: "אין לך טיפת בושה, שקרן עלוב. גם אותי נישקת בפה. נשיקה רטובה ומגעילה שתלווה אותי עד סוף חיי. אי שם במטבחון הצר של אולפני הרדיו האזורי. הדפת אותי אל המקרר בהפתעה. כמה גועל. כמה דמעות ועלבון ועוד מקלחת ועוד מקלחת ועוד אחת, שאולי, אולי תצליח לשטוף מעליי את הלכלוך שלך. אחחח, אם רק היית מעז לעשות לי דבר כזה היום, זה היה הסוף שלך".

כתבת נוספת בשם רחל פיש ישראל, שגם היא עבדה ברדיו 103Fm עם גבי גזית כתבה: "מעניין עד מתי היצור הנאלח הזה ימשיך להכחיש. כשבוקר אחד הוא ליטף אותי במורד הגב ואמרתי לו שיפסיק, זה הוביל לזה שהוא אמר למפיק הראי שאני מפיקה גרועה ושהוא לא מוכן שאחליף יותר בתוכנית שלו".

בעקבות העדויות והפרסומים העסיסיים נגד גזית, הוחלט ברדיו 103Fm להפסיק את תוכניתו ברדיו. גזית הודיע שהוא לוקח חופשה ארוכה לתאילנד.

כשהעיתונאים רז שכניק ורן עזר, ביקשו לראיין אותו, סירב. על זה נאמר: זקנתו מביישת את בחרותו.

מה המניע של משטרת ישראל לא להעמיד לדין את גבי גזית לדין על ריבוי הטרדות מיניות? אין ספק שגבי גזית זוכה ליחס מועדף השמור לעיתונאים המשרתים את החונטה השיפוטית. אי אפשר להכניס נחש שברח ממחילתו בחזרה למחילה. הציבור מצפה שימצו הליכים נגד גבי גזית ושלא יכבסו את ההליך. על גבי גזית נאמר: זקנתו מביישת את בחרותו.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.