פרשת הבלוגרים: פרקליט המדינה שי ניצן נואם בפני שופטי עליון על משפט תלוי ועומד בטיפולם

Spread the love

03.08.2018 – פרקליט המדינה שי ניצן מדבר נגד הנאשמת לורי שם טוב בפני שופטי בית המשפט העליון במהלך טקס בעוד תלוי ועומד נגדה הליך משפטי בפני אותם שופטים. ניצן אומר על לורי שם טוב בפני שופטי העליון: "פרסומים מכפישים ובוטים כלפי עובדי ציבור שפירסמה החשודה..", כלומר קובע כי שם טוב פרסמה ללא סייג או שימוש במילה 'לכאורה' כפי שנכתב בכל ההחלטות במשפט. שם טוב אמנם עצורה אך חזקת החפות עדיין עומדת לה. לכנס לא הוזמן נציג מטעם שם טוב להתייחס לאמירות הקשות של ניצן.
דקה 00:00:10
עיקרון חשוב נוסף נקבע בהחלטתו של השופט בעניין לורי שם טוב בו עסק בתופעה הקשה שאנו חווים לצערנו של השמצה גסה ופוגענית דרך האינטרנט, של עובדי ציבור.
בהחלטתו לאשר את מעצרה עד תום ההליכים של החשודה בתיק, קבע השופט כי פרסומים מכפישים ובוטים כלפי עובדי ציבור שפירסמה החשודה, הם בגדר אלימות מילולית הניצבת ברךף החומרה הגבוה ביותר ואין להמעיט בחומרת המעשים רק משום שאין מדובר באלימות פיזית.
החלטה זו תורמת, לטעמי רבות, לחיזוק במאבק התקיפות המילוליות החריפות אשר רבו לצערי לאחרונה נגד עובדי ציבור רבים העושים מלאכתם נאמנה במסירות, למען לא יוטל עליהם מורא ולמען יוכלו לעשות תפקידם ללא מורך וללא חת לטובת הציבור.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=Hur-wkrjcpk&w=560&h=315]

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.