החלטת השופטת ענת ברון לחלופת מעצר לורי שם טוב – 25.07.2018

Spread the love

שופטת העליון ענת ברון פרסמה ב- 24.07.2018 החלטה על חלופת מעצר לעיתונאית לורי שם טוב העצורה מזה כשנה וחמשה חודשים. ברון החליטה כי שם טוב תוכל להיות במעצר בית בהשגחת שני מפקחים צמודים בכל עת מתוך 4 שיבחרו (בן זוגה של שם טוב לא יוכל לפקח) ואיזוקה באזיק אלקטרוני. ברון החליטה גם כי שם טוב תצטרף להשבית את חשבון הפייסבוק שלה.
מדובר בהקשחה משמעותית מההצעה שהוצעה ע"י שם טוב ובא כוחה עו"ד יהונתן רבינוביץ'. בהצעה דובר על מפקח אחד שישגיח בכל עת מתוך מאגר של כ 5-8 מפקחים שיתחלפו ביניהם, וכן שגם בן זוגה המתגורר עימה יוכל לפקח.
בהחלטה המשתרעת על פני כ- 13 עמודים כותבת ענת ברון כי בניגוד לערכאות קודמות היא מקבלת לפיקוח גם מפקחים שנפסלו על ידי קצין המבחן משום ששם טוב עצורה מזה זמן רב.
ניכר כי חסר בהחלטת ברון תאור על נסיבות הסתבכותה של שם טוב עקב ניתוקה מילדיה במשך כעשור. לורי שם טוב וילדיה אינם נפגשים או רואים אחד את השני מזה כעשר שנים על פי הוראת רשויות הרווחה ובתי המשפט. אין מדובר בעניין פלילי כלשהו אלא חוות דעת של עובדות סוציאליות ומאבחנות מטעמן. גם היותה של שם טוב עיתונאית אינו מופיע בהחלטת השופטת ברון.

לצפיה בהחלטת השופטת ענת ברון מה – 24.07.2018 הקלק כאן

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=eYr_DDh6RZE&w=560&h=315]

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.