תביעת השתקה של עובדת סוציאלית סימונה שטיימנץ

Spread the love
"תביעת השתקה של עובדת סוציאלית" , איתמר לוין, 25.10.2016 , news1

 שני עיתונאים מגיבים על תביעה בטענה לשיימינג שהגישה נגדם סימונה שטיינמץ וטוענים בין היתר שהיא הפרה צווי איסור פרסום ולא הוכיחה כלל שהם קשורים לאותם פרסומים

העובדה הסוציאלית הבכירה סימונה שטיינמץ הגישה תביעת השתקה נגד שני עיתונאים המותחים עליה ביקורת – טוענים השניים בכתב הגנה שהגישו (יום ג', 25.10.16) לבית משפט השלום בפתח תקוה.

מדובר בתביעה בסך 600,000 שקל שהוגשה באמצעות פרקליטות המדינה, בטענה לביצוע שיימינג ברשת. העיתונאים מציינים, שהתביעה היא חלק משרשרת של תביעות דומות שמגיש נגדם משרד הרווחה, ואשר מסתכמות נכון להיום ב-3.5 מיליון שקל.

בפיהם של הנתבעים מספר טענות מקדמיות, ובהן: שטיינמץ לא שילמה אגרה, היא לא צירפה את המסמכים הרלוונטיים והיא לא הוכיחה את הקשר בינם לבין אותם פרסומים. הטענה המרכזית היא, כאמור, שמדובר בניסיון לבודד את הנתבעים, שאינם בעלי אמצעים, ולהרתיעם באופן אישי ממתיחת ביקורת על עובדים סוציאליים. בהקשר זה נאמר, כי התביעה הוגשה שנתיים לאחר הפרסומים ובלא פנייה מוקדמת לנתבעים – מה שמלמד גם הוא על המניעים העומדים מאחוריה.

עוד נטען בכתב ההגנה, כי שטיינמץ ביקשה וקיבלה חיסיון חלקי על התביעה – אך הפרה אותו בעצמה, כאשר הפיצה אותה לתקשורת. לדבריהם, משרד הרווחה הפר צו איסור אחר בנוגע לפרסום שמותיהם, כאשר דיברר את הגשת התביעה הנוכחית. הנתבעים מציינים, כי הגישו למשטרה תלונה על הפרת הצווים – אך היא נסגרה בו ביום.


העיתונאית לורי שם טוב נרדפת על ידי משרד הרווחה והפרקליטות עקב חשיפת פשעיהם

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=TO-fsBTtPuQ]

מומי בירנבוים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.