אמנון פריד עו"ס לחוק נוער לשכת רווחה קרית יובל ירושלים סוחר בעוברים – חשיפת תיעוד לחטוף תינוקת טרם לידתה

Spread the love

חשיפת תיעוד לחטוף תינוקת טרם לידתה. עו"ס אמנון פריד קיבל החלטות עוד בטרם נולדה התינוקת, בעודה עוברית ברחם האם, ללא התייעצות עם האם או בדיקת מסוגלות הורית של האם. התירוץ להתעלמותו מהאם לקבלת החלטות בנוגע לחטיפת העוברית ממנה, תורצו בתואנה כי האם טרם ילדה את התינוקת ולכן הליך קבלת ההחלטות כונה על ידו "ועדת התייעצות".

בהודעת דוא"ל שהגיעה אלינו כותב אמנון פריד: "הדגש הוא שההורים לא יוכלו להוציא אותה מחוץ לביה"ח". בהמשך כותב אמנון פריד: "הוועדה היום הייתה בגדר פגישת התייעצות בלבד שכן עדיין אין קטין שהוא ישות משפטית. לאחר הלידה נקיים וועדה לתכנון וטיפול שהמלצותיה יועברו לבית המשפט ובהתאם הפרוטוקול שלה יועבר אליכם".

שימו לב, שעו"ס אמנון פריד, כלל לא מתכוון לכלול את האם בתוכניותיו לפנות לבית המשפט לחטוף ממנה את התינוקת כשתיוולד, ומכין מראש את הקרקע לחטיפת העוברית שטרם נולדה.

פטרנליזם והתנשאות מצד האשכנזי אמנון פריד

מתוך דף הפייסבוק של אמנון פריד פוסט מיום 4/4/16, עם שגיאת כתיב במקור:

אמנון פרידשיא הצביעות של אמנון פריד בא לידי ביטוי שנתיים אחרי ביום 11/4/16: שם הוא מחליט מראש שזוג הורים, אם שלקתה בנפשה כשהייתה בת 19 שנים, ומאז ועד היום, במשך 16 שנים! האמא מאוזנת, וכיום בגיל 35 שנים, היא החליטה שהיא רוצה לממש את אימהותה ונכנסה להיריון צפוי. אמנון פריד, קובע בהתנשאות, שההורים לא יוכלו לגדל את התינוקת שטרם נולדה, והחליט מראש למנוע מהאם את הזכות לאימהות, בלי שהאמא עברה בדיקת מסוגלות הורית. מדובר בחוסר מוסריות משווע, פטרנליזם, חוסר איכפתיות וזלזול מצידו של עובד ציבור. אותו אמנון פריד שהעז להטיף מוסר ולבקר את הזמר המזרחי אייל גולן, לא מפנה את הביקורת כלפי עצמו. הוא שלם עם המוסר הירוד שלו. עו"ס אמנון פריד, סוחר בעוברית! מדחבר בהתנהגות המדיפה סירחון עז וסחר בעוברים.

בימים אלו, כשפרשת חטיפת ילדי תימן, נפתחת בתקשורת שוב ושוב, אנו עדים, להמשך הסחר בילדים, שליחת ילדים לאימוץ טרם נולדו, והנה לנו דוגמא מושלמת לכך, שחטיפות ילדי תימן לא הסתיימו בשנות החמישים. הם מתקיימות גם היום בוועדות משרד הרווחה, מהם מודרים ההורים. מדברים עליהם בלעדיהם.

למזלה של האם, עו"ד ורדה שטיינברג, מומחית חוק ונוער, נכנסה לאחרונה לתיק, והיא לקחה את המקרה כפרויקט להשבת התינוקת לזרועות האם. עו"ד ורדה שטיינברג, תציל את התינוקת הזו, אך מה יקרה לאלפי ילדים בהם מטפל האשכנזי חסר המוסר והמתנשא אמנון פריד?

ביום 8/6/16 ילדה האם את בתה הבכורה במחלקת יולדות בבית חולים שערי צדק בירושלים. מדובר בבית חולים שערי גיהנום, שכן רגע הלידה המאושר של האמא, הפך לטרגדיה נוראית. האמא נכלאה בבית החולים והופרדה מהתינוקת שלה, ממש כמו שעשו בשנות החמישים במדינת ישראל, לחטופי ילדי תימן, ויום למחרת אושפזה בכפיה אשפוז פסיכיאטרי בבית חולים הדסה עין כרם (צפו בסרטון). העיתונאי מוטי לייבל, ליווה את האם במהלך שהותה ביום הלידה בבית החולים, ודיווח שהאם רגועה ונמצאת בחרדה בגלל אבטחה שהוצמדה לה והפרדתה מבתה התינוקת. מלבד זאת, האם תפקדה כראוי.

עו"ס אמנון פריד, יודע שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה, כי מערכת המשפט במדינת ישראל, חסרת שיניים והשופטים מריונטות של פקידונים סוחרי ילדים כדוגמתו של אמנון פריד. הביקורת של כותבת שורות אלו ושל חברה העיתונאי מוטי לייבל, הינה נגד מערכת אכיפת החוק, המתנהלת בצורה פרטיזנית וארגוני זכויות אדם שלא מרימים קול זעקה על חטיפות ילדים מהוריהם בזמן אמת. בכמה עוברים הספיק אמנון פריד לסחור? כמה תינוקות נשלחו לאימוץ על ידי עו"ס אמנון פריד? מדוע מערכת המשפט מונעת זכויות אדם מחולות נפש ומונעת מאימהות את הזכות להורות, בלי לבדוק כל מקרה לגופו של עניין?

המקרה של היולדת הטריה, שהתינוקת שלה נסחרה בעודה נמצאת ברחמה, צריך להדאיג את כל ארגוני זכויות אדם באשר הם. חובה לנקוט בצעדים נגד הבריון האלים אמנון פריד, שלטענתו, הוא לא מחליט דבר, בית המשפט הוא הפוסק העליון.

נמשיך ונעדכן בהתפתחויות בתיק זה, ביום שני הקרוב 13/6/16.

קיראו כתבות הקשורות לתיק זה בקישורים:

אזהרת לידה: הפסיכיאטר ד"ר סול יברוסקי ניסה לאשפז בכפייה יולדת טריה בבית חולים שערי צדק – לידה תחת אבטחה

עו"ס מאיה קלין ואמנון פריד לשכת רווחה קרית יובל ירושלים חטפו תינוקת מיולדת בבית חולים שערי צדק ירושלים

להלן התכתובת בין עו"ד שניסתה לסייע לאם לבין אמנון פריד:

IMG_2658

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.