רבקה מקייס ממשיכה להתעלל בהורים: הוציאה צו למערכת "זעקת האימהות" להסיר פרסום על חטיפת הילד פריאל הבן של חן כהן אותו מתעתדת לאמץ גלית נהב מרקיבץ תיק אימוץ 14893-11-15

Spread the love

הטרור בדלתיים סגורות מתגלה במלוא כיעורו, והפעם תודות לעו"ד יוסי נקר, מומחה חוק ונוער, אנו מתוודעים לסיפור מחריד נוסף של חטיפת ילד מאמא טובה וכשירה לאימוץ. ושוב פעם, מדובר ברבקה מקייס, סגנית נשיאת בתי המשפט למשפחה בראשל"צ ופתח-תקווה. מדובר בפמינאצית מספר אחת בישראל, אשר התעללה בגברים ובגללה קמה תנועת האבות לפני עשור שנים. ראו: News1 | בלעדי: פרשת 'השופטת הנוקמת', משמרת מחאה ליד ביתה של השופטת רבקה מקייס, החלטורות של השופטת רבקה מקייס‬‎ – YouTube

אין ספור הפגנות נערכו נגד רבקה מקייס, אין ספור תלונות, ומי שמגגל את שמה קורא סיפורי בלהות המתאימים לסוהרת מאושוויץ. בעברה כתבה מדריך לנשים כיצד להגיש תלונות שווא עם טקסטים מוכנים מראש: "הרימי טלפון למשטרה ואימרי להם שבעלך מבקש מין אוראלי", או "הרימי טלפון למשטרה ואימרי להם אני חוששת לחיי הוא איים עלי שאם לא אתן לו מין הוא ירביץ לי". כל התלונות נגדה נדחו על ידי הנתל"ש ושרת המשפטים דאז, ציפי לבני. הגיבוי העלה לשופטת הזדונית רבקה מקייס את השתן לראש. וכך היא ממשיכה ומתעללת בעוד הורים וילדיהם.

במקרה שלפנינו, מדובר באמא יפהפיה חן כהן, ולה בן בשם פריאל. שירותי הרווחה גנבו לחן את הילד, שהוא כיום בן 7 שנים, ורוצים להעביר אותו לאימוץ אצל גלית נהב מרקיבץ. ראו בקישור:  אזהרה חמורה לציבור: גלית נהב מרקיבץ, עקרה בלה שהשחלות שלה לא מבייצות – מתכננת לברוח עם פריאל כהן הבן של חן כהן לחו"ל

[wpvideo F8mXShaZ]

אין שום סיבה, מדוע האמא חן כהן, לא תגדל את הבן שלה בעצמה. האמא עובדת, יש לה דירה ויש לה את כל התנאים לגדל את הילד שלה באופן אופטימלי.

בגלל מדיניות הדלתיים ההרמטיות, והרדיפה הפיסית של שירותי הרווחה לצוד ילדים לצורכי סחר בילדים לאימוץ, אומנה ופנימיות, סברה השופטת רבקה מקייס, שהיא תוכל לבצע פשעים בדלתיים סגורות ולא תהיה על כך ביקורת ציבורית. אלא שהיא טעתה. כיום, בעידן הסייבר, הדלתיים הסגורות נפתחות לרווחה ברשתות החברתיות בפייסבוק, טוויטר, לינקדאין ועוד, ונגמרו הימים של גרמניה, שהיו רוצחים משפחות ואחר כך טוענים "זה לטובתם".

המקרה של חן כהן הוא קטסטרופה של ממש. רבקה מקייס, החליטה לאשר את אימוץ הילד פריאל, למרות שהילד חוזר ואומר שהוא רוצה לגור עם אמא שלו חן, הוא מכיר את אמא שלו, אוהב אותה עד עמקי נשמתו, והאישה שרוצה לאמץ אותו, היא עקרה ואינה עומדת אפילו לא בתנאי אחד על פי החוק הישראלי, הקובע שמי שיכול לאמץ ילדים זה זוג הורים עד גיל מסויים. המאמצת היא רווקה זקנה, שאינה עומדת בדרישות החוק.

אז הסיפור של חן כהן, דלף לפייסבוק ולרשת, והמאמצת מתלבטת האם היא בכלל רוצה להמשיך בהליך האימוץ, שכן הילד פריאל, שונא את המאמצת שנאת מוות. היא מכוערת, מסריחה, נודף מפיה צחנת מוות בשל השיניים הרקובות שלה, היא מתוסבכת ופסיכית אמיתית. בשביל להשכיח מפריאל את אמא שלו, גלית מרקיבץ, מסממת את הילד בכדורים פסיכיאטריים נוראיים, שגרמו לילד בן 7 להגיע למשקל של כ- 50 ק"ג, משהו מזעזע.

רבקה מקייס קיימה דיון בעקבות הדרישה של היועצת המשפטית של משרד הרווחה, ושם דרשה מעו"ד יוסי נקר, המייצג את האם, כי ידאג להסיר את הפרסומים בעניינה של חן כהן. כמה טיפשה יכולה להיות רבקה מקייס? ברגע שעו"ד יוסי נקר פנה לקבוצת הפייסבוק זעקת האימהות, מיד מפורסמת הבקשה של העו"ד המומחה, והנה היא מונחת לפניכם:

לכבוד:
מפעילי דף הפייסבוק "חייבים להחזיר לחן כהן את בנה הביתה"
באמצעות פייסבוק
לכבוד: מפעילי האתר "זעקת האמהות"
באמצעות דף הפייסבוק של האתר
לכבוד מפעילי דף הפייסבוק "מאומצים"
באמצעות פייסבוק
לכבוד עו"ד ורדה שטיינברג ברכה
בדואר אלקטרוני
לכבוד גב' לורי שם טוב
בדואר אלקטרוני
לכבוד מר מוטי לייבל
באמצעות פייסבוק
לכבוד גב' דינה עבט
באמצעות פייסבוק
לכבוד גב' אורית סמך
באמצעות פייסבוק
לכבוד גב' אתי אגיסון
באמצעות פייסבוק
א.ג.נ. הנדון: פרסומים בעניין חן כהן והקטין פריאל
בשם שולחתי, גב' חן (חנית) כהן, ובהתאם להחלטת בית משפט לעיניני משפחה מראשון לציון (כב' הש' (ס"נ) ר. מקייס) מיום 5.4.16 בתיק אימוץ 14893-11-15 (פסיקתא), הנני לפנות לכל אחד מכם כדלקמן:
1. ככל שקיימים באתרי האינטרנט ו/או דפי הפייסבוק שתחת שליטתכם פרסומים בעניין שולחתי, חן כהן, ו/או הקטין פריאל, לרבות כתבות, אזכורים, פוסטים, סרטונים ותמונות, הכוללים התייחסות מפורשת או מרומזת להליכים המתנהלים ו/או שהתנהלו בעניינו ו/או לעניין העברתו למשפחה אחרת ו/או התייחסות מפורשת או מרומזת לבני המשפחה המגדלת את הקטין, לרבות פרטים מזהים של מי מן הגורמים הנ"ל, מקום המצאם וכיוצ"ב, אבקש, בשם שולחתי הנ"ל, להסירם לאלתר.
2. ככל שבדעת מי מכם לפרסם פרסום כאמור אבקש בשם שולחתי ועל פי החלטת בית המשפט הנ"ל להימנע מפרסום כאמור.
3. אדגיש כי שולחתי נדרשת לפעול באופן נמרץ להסרת פרסומים בעניין הקטין הנ"ל, ומתוקף כך היא נדרשת לפנות בכתב אל כל אחד מכם, כאמור בפניה זו, וכן היא נדרשת למנוע פרסומים עתידיים.
4. אודה לכל אחד מכם מראש אם תאשרו את קבלת מכתבי זה שכן עליי ליתן אסמכתאות לפנייתי זו.
בברכה,
יוסי נקר, עו"ד
תגובת קבוצת זעקת האימהות:

07:45

זעקת האמהות
עו"ד יוסי נקר יקר ונכבד (ביותר!),
המערכת מוקירה ומעריכה ביותר את עבודתך המעולה למען זכויות ילדים והורים.
המערכת שמה זין על הטינופת רבקה מקייס, זוכת פרס ד"ר מנגלה לשנים 2006 – 2016 להתעללות במשפחה.
מדובר בפמינאצית מספר אחת בישראל, אשר התעללה בגברים ובגללה קמה תנועת האבות לפני עשור שנים. מי שמגגל את שמה קורא סיפורי בלהות המתאימים לסוהרת מאושוויץ.
בעברה כתבה מדריך לנשים כיצד להגיש תלונות שווא עם טקסטים מוכנים מראש: "הרימי טלפון למשטרה ואימרי להם שבעלך מבקש מין אוראלי", או "הרימי טלפון למשטרה ואימרי להם אני חוששת לחיי הוא איים עלי שאם לא אתן לו מין הוא ירביץ לי".
ובנימה אופטימית זו, נאחל לך הצלחה בכל התיקים שאתה מטפל ועוד תטפל, ושתמשיך להחזיר ילדים הביתה.
שלך בהערכה רבה,
מערכת זעקת האימהות

1 2 3בתמונה:  רבקה מקייס: החיוך שעל פניה הוא אותו החיוך שדר' מנגלה היה מחייך בעודו מתבשם מעצמו בסלקציות שעל הרמפות באושוויץ

Untitled

החלטת השופטת רבקה מקייס היא דוגמא להפקרות משפטית. במקום להשיב לאמא הכשירה חן כהן את הבן שלה ולהפסיק את העוול שנגרם לאמא, השופטת רבקה מקייס מעודדת את סחר הילדים לאימוץ, עושה טובות לחברותיה העו"סיות ואין לה שום בעיה להרוס חיים של קטין בן 7 שנים תוך פגיעה בנפשו הרכה של הילד שזה בלתי נסלח. והמערכת הרקובה שותקת כהרגלה, רואה את ההפקרות ושותקת. מה הפלא שהורים הבינו שכך אי אפשר להמשיך ויש לפרסם את הזוועות.

 נאחל לשופטת רבקה מקייס הארורה, שיום אחד תטעם מהמרורים והקלון שהיא עצמה ממיטה  יחד עם סוחרות הילדים במשרד הרווחה על ילדיה שלה.

פריאל רוצה את אמא שלו חן כהן
פריאל רוצה את אמא שלו חן כהן

בתמונה: חן כהן היפה אמא של פריאל

חן כהן היפה אמא של פריאל. תראו כמה שהבובה חן כהן עצובה, כי גנבו לה את פרי רחמה - פריאל
חן כהן היפה אמא של פריאל. תראו כמה שהבובה חן כהן עצובה, כי גנבו לה את פרי רחמה – פריאל
חן כהן היפה אמא של פריאל. תראו כמה שהבובה חן כהן עצובה, כי גנבו לה את פרי רחמה - פריאל
חן כהן היפה אמא של פריאל. תראו כמה שהבובה חן כהן עצובה, כי גנבו לה את פרי רחמה – פריאל

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.