אזהרת עו"ס: מאיה גולדברג 'המרכז לשלום המשפחה' (נתניה) הגישה תלונת שווא נגד גבר גרוש. השופטת גלית ציגלר מחקה את כתב האישום ת"פ 21781-05-14

Spread the love

הציבור מוזהר מפני עו"ס מאיה גולדברג אשר עובדת במרכז קשר המתקרא "המרכז לשלום המשפחה". המנוולת הזו מתגוררת בבניין פאר בנתניה, מרוויחה בחודש 30,000 ש"ח ומתמחה בלנתק אבות מילדיהם. מדובר בשונאת גברים פסיכופאטית, שהשקר הוא חלק מהדנ"א שלה.

עו"ס מאיה גולדברג משתתפת קבועה בישיבת צמרת פקידות הסעד לסדרי דין, מטעם איגוד העובדים הסוציאליים של ההסתדרות, שם יושבות העו"סיות וזוממות כיצד לחסל הורים, כיצד לחלוב את תקציב הרווחה, כיצד לשפר את מעמדן הנחות בציבור הישראלי, וכיצד לפעול על מנת לשפר את שכרן, תחת מצגת שווא שהן, הסתומות והנאלחות בארץ, זכאיות לתוספת שכר.

עו"ס מאיה גולדברג משוייכת ל"מרכז לשלום המשפחה-מניעה וטיפול באלימות" ברחוב יהודה הנשיא 21, נתניה. המרכז לשלום המשפחה עוסק במניעה ובטיפול באלימות בין בני זוג. כביכול המרכז "מספק מענה לנשים גברים וילדים החיים במערכת זוגית אלימה וחשופים", אולם למעשה העו"ס שם עוזרות לנשים גרושות להעליל על הבעלים שהם אלימים, ולנתק אותם מילדיהם כדי לסחוט אותם כספית. עו"ס מאיה גולדברג מסייעת לאימהות להשחיר אבות.

במקרה שלפנינו מאיה גולדברג, הגישה תלונה באמצעות משלוח פקס, שם כתבה שקרים על אב גרוש, גיתי כהן. היא כתבה עליו שהוא איים על הגרושה שלו כשאמר לה "אני ארצח את האישה הזאת, אני לא בא יותר למרכז קשר ולא משלם מזונות. תקראי לה שתבוא לקחת את הילדה מיד". עוד דיווחה העו"ס השקרנית שכשהגיעה הגרושה למרכז הקשר כדי לקחת את הבת שלה הגרוש צעק לה "את לא תראי ממני שקל, אני לא אשלם לך יותר מזונות". גיתי כהן הואשם באיומים והוגש נגדו כתב אישום על ידי משטרת נתניה.

למזלו הרב של גיתי כהן, התיק הגיעה לידיה של השופטת הבכירה גלית ציגלר והיא מחקה את כתב האישום.

ראו קישור בכתבה כאן:

התובעת יפעת פינצובר ביזתה הליך פלילי: הגישה כתב אישום ע"פ הודעת פקס של עובדת סוציאלית במרכז קשר. השופטת הבכירה גלית ציגלר מחקה את כתב האישום ת"פ 21781-05-14

מאיה גולדברג הגישה תלונה שקרית, כדי שהאבא גיתי כהן, לא יצא ממרכז הקשר עד שבתו תגיע לגיל 18 שנים.  מרכז קשר הוא עונש להורים שפקידות הסעד לא אוהבות. העו"סיות לסדרי דין וחוק הנוער הן שיוצרות את המאבקים הסוערים בגירושין, והן אלה שמדברנות את ההורים להשתמש בכלי נשק אחד נגד השנייה, כדי שאז לעו"סיות במרכזי הקשר תהיה תעסוקה.

 

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.