פקידות הסעד משקשקות מעו"ד ורדה שטיינברג: איסור כניסה לוועדות הרווחה בגלל הצלחותיה – עו"ס רינת דר מנהלת לשכת רווחה שפירים ת"א אסרה על עו"ד ורדה שטיינברג לייצג הורים בוועדה

פקידות הסעד משקשקות מעו"ד ורדה שטיינברג: איסור כניסה לוועדות הרווחה בגלל הצלחותיה – עו"ס רינת דר מנהלת לשכת רווחה שפירים ת"א אסרה על עו"ד ורדה שטיינברג לייצג הורים בוועדה
עו"ד ורדה שטיינברג
Spread the love

פקידות הסעד משקשקות מעו"ד ורדה שטיינברג שנכנסת לוועדות החטיפה של הרווחה, מכירה את הוראות ונוהלי התע"ס ומעמידה את העובדות הסוציאליות שעומדות בדרכה על טעותן, ומחלצת ילדים לחופשי. נדיר למצוא עו"ד כמו ורדה שטיינברג שאצלה כל ילד מוצל מהרווחה, הוא משימה אישית.

הציבור כבר יודע שאסור לקחת עו"ד מהסיוע המשפטי, כי אלה מתוכנתות למכור את הילדים לרווחה. עו"ד ורדה שטיינברג לא מוותרת ונלחמת על כל ילד ועל כל ילדה.

זו הסיבה שעו"ד ורדה שטיינברג קיבלה מכתב נאצה מעו"ס רינה דר, מנהלת לשכת רווחה שפירים בתל אביב, האוסרת עליה להיכנס ללשכת הרווחה. ההחלטה ניתנה בחוסר סמכות מוחלטת, שכן משרד הרווחה הוא מוסד ציבורי ולא ניתן לאסור על אזרחים ובכללם עורכת דין שהיא קצינת בית המשפט ואינה צד להליך המשפטי בו היא מייצגת, להיכנס בפתחו. לצורך כך היה על רינה דר להגיש עתירה מנהלית לביהמ"ש המחוזי בת"א, ולפרט מדוע היא מדירה את עו"ד ורדה שטיינברג מלהיכנס בשערי מוסד ציבורי השייך לעיריית תל-אביב ולייצג את הלקוחה שלה. כידוע לכל לקוח יש זכות לייצוג. רינה דר, מונעת שלא כדין את זכות הייצוג מהלקוחה של עו"ד ורדה שטיינברג, ועל ידי כך פוגעת בחופש העיסוק של עו"ד ורדה שטיינברג. יש לזכור רינה דר, היא עובדת במוסד ציבורי שהינו עיריית תל-אביב והמחוקק לא התיר לה סמכות למנוע מבעל דין או מעורכת דין לבוא בשערי המוסד בו היא עובדת.

רינה דר מתלוננת שעו"ד ורדה שטיינברג מצלצלת לעו"סיות בטלפון הסלולרי, ולא עוברת דרך המרכזיה שמסננת את כל מי שלא בא לעו"ס לשוחח עימה. זה דווקא מראה שעו"ד ורדה שטיינברג לא מוותרת, וכשיש משימת חילוץ ילדים, היא מוצאת את העו"ס ונוזפת בה גם בסלולרי. כל הכבוד.

עוד כותבת רינת דר שהתנהלותה של עו"ד ורדה שטיינברג מגנת הילדים, לא מצאה חן בעיני העו"סיות בלשכה. פירושו של דבר שהיא אמרה לעו"ס שהן עוברות על החוק ומבזות צווי בית משפט. כל הכבוד לעו"ד ורדה שטיינברג. רק ככה אפשר לחלץ ילדים מתופת הרווחה.

לסיום כותבת רינה דר: "זכויות מרשתך לא ייפגעו, כי מדובר בועדה טיפולית". באמת? ועדה טיפולית? וכי איזה טיפול אפשר לעשות ב- 60 דקות? איזה בלוף מטומטם זה שהוועדה טיפולית? טיפול עושים מרצון ולא בכפייה, אחרת הוא לא שווה שום דבר. אם בוועדה מוחלט לחטוף ילדים, הרי זה כמו גזר דין פלילי, ואין בזה שום דבר טיפולי. מסקנות ועדת החלטה וכל וועדות משרד הרווחה מיושמות כהחלטה סופית או פסק דין של ביהמ"ש, כך שמדובר בוועדה משפטית פרופר, מה גם שמסקנות ועדת סילמן קבעו כי להורים תינתן זכות ייצוג בוועדות משרד הרווחה.

מכתב רינה דר משקרת במצח נחושה.

רינה דר מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים שפירים

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.